|
TBK
|
Vergeet 't maar Ries, je kan nog boeken voor El Gouna 10 september vertrekken we, voor maar 600 euries. Kom op ga mee, maak ons gek !
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Ik ga in ierder geval niet mee want ik zit ook al 2 weken opgescheept met Frank in Cabarete. @ Frank Al ingeschreven voor de PKRA?
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Moubarak weg = wind weg ik zeg omboeken naar Brasil. Dan ga ik wel mee.
Maar als ik jou was ging in lekker mee met dat zootje ongeregeld. Egypte is nu heel cheap...
do 17 feb 2011, 09:20 Egypte-reis niet aan te slepen door Ronald Veerman AMSTERDAM - De vakantiereizen naar Egypte zijn niet aan te slepen nu duizenden Nederlanders volgende week voor een spotprijsje naar de Rode Zee willen.
Voor een sportprijsje reizen toeristen de komende week af naar de piramide's en stranden van Egypte. Top 3 accomodaties Stella Jandia (L..Zeer uitgestrekt vakantieresort, bestaan..Meervanaf 399,00Lykia World Vill..Dit ruim opgezette luxe vakantiedorp is ..Meervanaf 565,00Hotel Reef Oasis..Hotel Reef Oasis Beach Resort is een pra..Meervanaf 839,00Alle 13858 reizen Toon ,,We hadden gisteren binnen een uur een vliegtuig uitverkocht. Het is echt een gekkenhuis”, meldde Neckermann, dat vanaf zaterdag weer naar Hurghada gaat vliegen.
Een groot aantal touroperators heeft de vakanties naar Egypte weer in de verkoop gegooid, waarbij volop gestunt wordt en fikse kortingen worden gegeven.
,,Soms betaal je nog niet eens de helft van de normale prijs. Voor driehonderd euro kun je al een week all-inclusive naar de zon. Veel hotels staan nu nog leeg, maar we willen de bestemming snel weer op de kaart zetten”, klinkt het in de reisbranche.
Morgen vertrekt een eerste Transavia-toestel met klanten van Skytours naar Hurghada en Sharm El Sheikh. De maatschappij hoopt in maart weer, net als voor de Egyptische revolutie, met tien tot vijftien vliegtuigen per week naar de Rode Zee te vliegen.
Ook marktleider TUI (o.a. Arke en Kras) gaat vanaf volgende week weer volop met Arkefly naar Egypte. ,,Iedereen wil erheen. We hebben het snel naar voren gehaald. Er is echt enorm veel vraag naar”, aldus een woordvoerster. ,,Egypte heeft als enige nu echt mooi weer en in de Canarische Eilanden is bijna alles volgeboekt.”
|
|
|
|
TBK
|
Ik ga in ierder geval niet mee want ik zit ook al 2 weken opgescheept met Frank in Cabarete. @ Frank Al ingeschreven voor de PKRA? Hé Taco, Ja, ik heb me al ingeschreven, nu blijkt dat ik een paar heats mag overslaan en direct in de kwartfinale zit. Wordt een eitje ! Kom op, je gaat toch nog wel ff met Jantje GSM naar El Gouwna. Begin je al een beetje te verlangen nar Cabarete ! Moet ik nog pesos meenenmen of zijn euro's ook goed ? gr. Frank Frank
|
|
|
TBK
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Oh ja Ries, was ik nog ff vergeten te zeggen :
Zoek nog ff een roommaid. Misschien wil je allerliefste zwagertje zwagert wel met je mee. Hoe heet ie ook alweer ? Flyinghigh was ook nog in de aanbieding !
ps. Zaterdag nog varen op Enkhuizen of Medemblik ? Flying High heeft al afgemeld, Teigertje Heb ook geen zin meer om iedereen van kite high en hanglos zoals vorig jaar persoonlijk te mailen, kortom niemand wil meer naar El Gouna. zaterdag werken
|
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Leuk joh, in je eentje naar Tarifa Had eigenlijk wel verwacht dat jij same met jeroentje zal mee gaan. En ????????????
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Flying High heeft al afgemeld, Teigertje
Heb ook geen zin meer om iedereen van kite high en hanglos zoals vorig jaar persoonlijk te mailen, kortom niemand wil meer naar El Gouna.
Kansloos.
|
|
|
|
|
|
|
Gj
|
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Jij ging toch mee, vriend !!!!!! fff uurtjes schrijven en gaan met die baaaaaan
|
|
|
Gj
|
yea thanks!
wij zaten in een appartement (welk weet ik niet meer) MAar in de straat van Cafe Bianco. Daar kan je heerlijke bakkies drinkn en gratis internetten. dit appartement was maximaal 5 minuten lopen van het strand. Hier stapten wij ook altijd op. Vanaf hier gingen we donwind naar het voetbalstadion of naar de lagoon dit was max 5 min upwinden. Anders kan je het ook gewoon lopen hebben wij ook gedaan ivm cameras. dit is ongeveer een half uurtje lopen. Wij vlogen met ryanair vanaf eindhoven en verbleven er 16 dagen. Vande 16dagen hadden we 12 dagen goede wind om lekker te knallen waarvan 10 in de middag 7 lopen rammen! 25+ Van en naar het vliegveld hebben wij met het openbaar vervoer gedaan. wij waren met zijn 3-en en totaal waren wij 564 euro kwijt voor alles.
Als je nog meer info wilt kan je altijd mij vragen.
|
|
|
Haring High Richardt
|
http://www.hanglos.nl/forum/265271/kiteforum-tarifa-2011---kite-kings---on-tour---.html?CurrentPage=100 Heb het ook maar op Hanglos gezet. Wil er erg graag heen Daar kan je heerlijke bakkies drinkn en gratis internetten. dit appartement was maximaal 5 minuten lopen van het strand. Hier stapten wij ook altijd op. Klinkt goed, was het wel te lopen met al je spullen ??? Wij vlogen met ryanair vanaf eindhoven Nog extra kosten voor je kite spullen ??? wij waren met zijn 3-en en totaal waren wij 564 euro kwijt voor alles. Dat is niet veel, 188 euro per man (564:3) , thuisbloife is duurder,dus Wat is eigenlijk de beste windzekerste maand voor Tarifa ???
|
|
|