TBK
|
Sorry Ries, ik dacht dat je zei over 4 weken zijn we weer thuis.
|
|
|
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
komt wel goed, dat ijs is dan allang weer weg Anders lekker wandelen naar Scandinavië.
|
|
|
PeeWee
|
Mannen, baaaaaaalen. Mijn vrije dagen zijn ingetrokken omdat ik aanwezig moet zijn bij een meeting in Genève. Ik kan dus niet mee naar Fehmarn. Ik had graag weer eens spierpijn in de kaken gekregen van het lachen en kiten op een (voor mij) nieuwe spot. Ik hoop dat mijn reisgezel Herman een plekje kan vinden bij een van jullie.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Jammer PeeWee dat is wel balen zeg, hopelijk krijg je er ook weer extra vrije dagen voor terug.
Geen nood want er ligt geen ijs in Fehmarn hoor, komt helemaal goed al gaat het droogpakkie toch zeker wel mee hoor haha.
|
|
|
TBK
|
Je kon er op wachten natuurlijk ! Dus toch een Az-nz--ker !
|
|
|
PeeWee
|
Ach, twee dagen opgesloten in een glazen piramide (HQ van mijn werkgever) is ook fijn. Ik had mijn boterhammetjes, thermoskan met warme chocomelk en tompoezen (en natuurlijk mijn droogpak) al klaar liggen. Hoop trouwens snel weer eens het water op te gaan, tot nu toe elke keer weer wat. Schiet allemaal niet op. See joes
|
|
|
TBK
|
Ach, twee dagen opgesloten in een glazen piramide (HQ van mijn werkgever) is ook fijn. Ik had mijn boterhammetjes, thermoskan met warme chocomelk en tompoezen (en natuurlijk mijn droogpak) al klaar liggen. Hoop trouwens snel weer eens het water op te gaan, tot nu toe elke keer weer wat. Schiet allemaal niet op. See joes Het wordt volgens mij nooit meer wat met jou Peter. Kites aan de wilgen hangen, en je maar weer volledig op het hollandse "fietsje rijden" storten. We zullen nog wel een advertentie plaatsen in het Noordhollands Dagblad dat je afscheid hebt genomen van alle NH-kitekings en dat er nog een staande receptie volgt met Kibbeling en saus natuurlijk. Jammer dat het zo moet aflopen ! Suuces !
|
|
|
|
PeeWee
|
Ach, twee dagen opgesloten in een glazen piramide (HQ van mijn werkgever) is ook fijn. Ik had mijn boterhammetjes, thermoskan met warme chocomelk en tompoezen (en natuurlijk mijn droogpak) al klaar liggen. Hoop trouwens snel weer eens het water op te gaan, tot nu toe elke keer weer wat. Schiet allemaal niet op. See joes Het wordt volgens mij nooit meer wat met jou Peter. Kites aan de wilgen hangen, en je maar weer volledig op het hollandse "fietsje rijden" storten. We zullen nog wel een advertentie plaatsen in het Noordhollands Dagblad dat je afscheid hebt genomen van alle NH-kitekings en dat er nog een staande receptie volgt met Kibbeling en saus natuurlijk. Jammer dat het zo moet aflopen ! Suuces ! Helemaal mee eens, Kiten zie ik gewoon niet meer zo zitten. Ik ga liever weer de Alpen in om met ware doodsverachting via mountainbike trails naar beneden te storten. Bij deze stel ik dan ook mijn regiovertegenwoordigersheidschap Schellinkhout ter beschikking. TBK, aangezien jij wel altijd aanwezig bent zal ik je bij Tom voordragen als mijn opvolger. Mijn heerlijke C4tjes hou ik voor die twee weken Cumbuco per jaar. Mannen het ga jullie goed.
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
'Aanwezig zijn bij een meeting in Geneve.' Als je het zo vertelt, lijkt het wel alsof je James Bond bent, Peter. 'Hi, my name is Schepers, Peter Schepers' Wij moeten ons op 24 maart ook melden op het hoofdkwartier in Fehmarn in verband met een missie. Schijnt een zeer gevaarlijke missie van 4 dagen te worden. Koud water, veel wind, Duitsers, Duitsers, Duitsers, 16 verschillende landingsplaatsen waar ze aan land kunnen komen en wij dus die kustlijn moeten verdedigen met onze vliegertjes, ongeacht de windrichting, aangezien ze daar met alle windrichtingen kunnen binnenvallen en nog veel meer opdrachten die wij mee krijgen. Teveel om op te noemen en eigenlijk allemaal top secret dus sssssssssssstttttttttttttttttttttttt.
|
|
|
Idefixe
|
shaken not stirred.................
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Als je het zo verteld John, klinkt het best spannend allemaal .
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Hey John, Zat jij niet in dat aanhangertje laatst ............. Je weet wel met die liquidatie......
|
|
|
Vinni
|
Haha
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Leuk vooruitzicht Richard....wil je eigelijk wel mee ? hahaha
Over 12 dagen zijn we aan het knallen op Fehmarn !!!
|
|
|