TBK
|
Fehmarn ziet er aankomende week niet erg goed uit ! Als het zo blijft en de wind is beter in Nederland moeten we hier maar blijven, voor de rest is er ook geen ruk te beleven.
|
|
|
Marko
|
Hoe staat het met het ijs dan??
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Fehmarn ziet er aankomende week niet erg goed uit ! Als het zo blijft en de wind is beter in Nederland moeten we hier maar blijven, voor de rest is er ook geen ruk te beleven.
Hier blijven kost ook 35 euries de man he. Geboekt is geboekt. Huissie moet toch betaald worden. Gezellig met z'n allen is toch ook leuk. Lekker eten, wat drinken, Hans insmeren met allerlei cremetjes om zijn rode vlekkies weg te krijgen, ouwehoeren en wat nog meer.
|
|
|
Pimp
|
Het mooiste van vacantie is de...[/[/size]move]
Vuile was?
|
|
|
|
|
|
TBK
|
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ziet er beter uit dan weer 2 dagen alleen maar tegels te zien dan maar de fles martini opmaken en lekker chillen een lekker zigeunersnitseltje gaat er ook nog wel in ( kip ) anders krijg ik weer rooie vlekken ook lekker vlees en kip mee om weer gezellig te gaan grillen komt wel goed positief blijven dan komt alles op zijn pootjes terecht laterrrrrrrrrr
|
|
|
|
|
|
|
Vinni
|
Gaat allemaal goed komen. Vaak kloppen van de voorspellingen daar geen barst Het word gewoon knallen!
|
|
|
Vinni
|
Het ziet er nu al zo uit dat we donderdag, zaterdag en zondag kunnen varen
|
|
|
Tim_GTS5
|
Lekker hoorrrrr en op topspot Gold !
|
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Wind of geen wind, gaat helemaal goed komen. aan mijn materiaal kan het niet liggen, met weinig wind kan ik mooi mijn nieuwe North Wham uit proberen.... als het niet aan mijn materiaal ligt dan kan het nog aan de omstandigheden (=wind ) of aan mij (lees techniek ) liggen. dus ach kan ik mooi mijn techniek oefenen
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Niet dat ik zomaar alle verwachtingen geloof, maar wie zei dat er geen wind kwam???? het is nog niet super, maar beter dan een paar dagen geleden. 29 km is 5 bft wel droogpakken weer
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ziet er goed uit voor donderdag herman hoelaat ben jij bij mij donderdagmorgen om de spullen in te laden met jeroen ? uurtje of 5 ? kan ik john ophalen en dan als een raketje richting die heimat
|
|
|
FlyingHigh
|
5 uur is prima Hans. Hebben hier nog niets concreets afgesproken, maar ik kan het zowiezo ff afgeven. Desnoods woensdagavond. Beetje bijgekomen in Egmond? Jullie hadden wel super weertje!! Hoelaat gaan jullie eigenlijk rijden?
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
woensdagavond is ook goed om effe af te spreken met de spullen inderdaad lekker bijgekomen was bijna bevroren zo koud was het maar elektrische deken is altijd lekker wil om 5 uur wel gaan rijden richting john en dan doorrijden en misschien onderweg ergens afspreken bel je morgen wel
|
|
|