FlyingHigh
|
EN ZO IS HET MAAR NET!!!
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
lekker rap vinnie maar ik was sneller
|
|
|
Vinni
|
Haha Nice!! Ook gewoon harder dan de teller Wat een snelheid
|
|
|
FlyingHigh
|
Jihaaaaaaa way to go Beuntje En kijk die benzinemeter is gaaaaaaaaan
|
|
|
|
Vinni
|
Hahaha, 3 uur is zeker nog eens te doen Of bedoel je dat je 3 uur langs de kant moest staan omdat het rode lampje onderin van ''te warm'' niet meer uit wilde? Dat die temperatuurmeter trouwens nog zo laag staan? Of is hij z'n klokje ook al rond geweest Haha heerlijk die Duitse snelwegen! Ook altijd leuk als je op een 120 stuk al 160 rijd, samen met een Audi, en je dan bij het bordje ''einde 120'' die Audi voorbij ziet komen alsof hij gewoon weer in z'n 1 optrekt Topperrr
|
|
|
|
Vinni
|
Haha, ging het niet helemaal goed?? Toch niet via België, Nederland binnen gekomen?
|
|
|
FlyingHigh
|
Haha nee ik volgde op A1 omleiding en die ging via Utrecht, terwijl Almere korter was. Ach ja, we zijn thuisgekomen
|
|
|
TBK
|
Lekker lang weekend gehad,vreselijk gelachen, goeie wind en lekkere bakplaatsessisie verzorgt door John en Hans Voor herhaling vatbaar ! Nu op naar El Gouna of komt er nog een weekendje Zeeland of Mirns tussendoor ? ps. hopelijk dondrdag, vrijdag en zaterdag weer van de partij lig u ziek in mijn bed te rotten
|
|
|
Haring High Richardt
|
Das mooi klote,. beterschap Frank Ben bezig met de trailer Veeeerman 2011, kan misschien je pijn verlichte. Beetje meezit (of tegenzit tis maar hoe je het bekijk) is heute abend de premiere Vrijdag wel mee naar de Bol als alles weer goed gaat, Frank ????
|
|
|
|
|
TBK
|
Hij is weer helemaal top de trailer Ries,hier knap ik weer van op ! Maar wat zegt onze Beun daar nou over die gasten achter dat raam mit die Bitterballen und die Chipsen mit der Chiisauze. Dat waren duur betaalde plaatsen in de Skybox. We hebben continu de Wave zitten doen voor de geweldige rakkies van de Beun.. Mit einige verschnapfungen naturlich fur die gemutlichkeit !
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Very nice Richard is weer een topper
|
|
|
PeeWee
|
Manneh, Was weer errug gezellie zo te zien. In de lange bioscoopversie zitten zeker de beulsessies. See joes PS Doet wel een beetje pijn dat ik nu zie wat ik gemist heb.
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Wat een Topper de top film Ries. Dat ze jou nog niet hebben ontdekt in Hollywood is mij een groot raadsel. En helemaal top dat ik er ook weer in voor kom en dat terwijl ik niet eens mee ben geweest. Nextus male bin ich dabei.
|
|
|
|
Vinni
|
Toperrrr! Beters schap Frank! Maar beter nu dan vorige week ;-)
|
|
|
|
Vinni
|
Leuke foto's!
|
|
|