Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Is beter zo, heb ook de video embeds nu de volle breedte gegeven en zonder zwarte randen als ze breedbeeld zijn.
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Evan, zoals al eerder aangegeven doet de mobile website het niet. Kan je deze niet beter van de site afhalen aangezien hij het toch niet doet? http://m.kitehigh.nl/stranden -> Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/kitehigh/domains/m.kitehigh.nl/public_html/stranden.php on line 44
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Goed punt Mart, wel iets wat ik eens moet gaan fixen. Maar aangezien vliegerweer koppeling weg is, gaat het veel tijd kosten :-(
|
|
|
Evan
Administrator
|
Waar staat er eigenlijk nog een link naar de mobiele site die al een aantal jaar niet meer werk? Ik kan hem zo snel niet vinden.
|
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
stond in de footer, is nu weg ;-)
Klopt Gone with the wind.... Onee er is geen wind. Gewoon weg dus.......
|
|
|
Evan
Administrator
|
Comments op reviews werden in de sidebar stuk voor stuk getoond en kreeg je dus een hele lange rij dubbele vermeldingen als er over dat product gediscussierd werd, nu word er van de comments alleen nog maar de laatste getoond. De ervaringen/reviews komen nog wel allemaal in de sidebar te staan.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Ik ben niet zo'n whizzkid maar mijn commentaar bij de reviews gisteren is niet overgekomen.
Maw mijn berichten kwamen niet bij de reviews te staan......
|
|
|
Evan
Administrator
|
Damn, comments werken op een of andere manier niet meer in IE9 zie ik net. We duiken erop!
|
|
|
hijo del viento
|
@ mods
Als ik in mijn eigen profiel een album wil bekijken krijg ik de melding 'member bestaat niet'
Dat gaat ook niet helemaal goed denk ik
|
|
|
Evan
Administrator
|
Jou bugje is gemaakt Hijo Die andere bugs komen door wat javascript fouten die enkel in IE9 optreden en ik ben geen ster in javascript debuggen
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
en ik moet nog ff achterhalen hoe ik IE9 ga kunnen draaien..
|
|
|
|
Evan
Administrator
|
Firefox, Chrome, Opera, Safarie. Werken allemaal perfect, maar waarom moet Microsoft nu weer dwars liggen....
|
|
|
Evan
Administrator
|
Kwam er vandaag dus achter dat een blader-functie in de gallery keihard afwezig was. Bij deze kunnen jullie nu door alle foto's van een user bladeren door simpelweg op "Vorige" of "volgende" te klikken boven aan een foto: http://www.kitehigh.nl/gallery/pic/5325
|
|
|
hijo del viento
|
Evan dat is idd beter zo, al loopt hij volgens mij nog niet helemaal zo als je het graag zou zien.
Af en toe ben ik 'vorige of volgende' helemaal kwijt na een paar keer doorzappen.
Ik kan trouwens onder mijn profiel nog steeds geen pics uploaden?
|
|
|
Evan
Administrator
|
Als volgende of vorige verdwijnd betekent het dat je aan het einde van de reeks bent gekomen En gebruik je IE9? Dan ligt de fout daar wat betreft het uploaden.
|
|
|
hijo del viento
|
Als volgende of vorige verdwijnd betekent het dat je aan het einde van de reeks bent gekomen En gebruik je IE9? Dan ligt de fout daar wat betreft het uploaden. Idd IE9
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Kwam er vandaag dus achter dat een blader-functie in de gallery keihard afwezig was. Bij deze kunnen jullie nu door alle foto's van een user bladeren door simpelweg op "Vorige" of "volgende" te klikken boven aan een foto: http://www.kitehigh.nl/gallery/pic/5325Precies wat ik vandaag ook zag en onhandig vond...echt top dat dit dan weer zo snel aangepast wordt! Hulde!
|
|
|
|
Evan
Administrator
|
Zou zomaar kunnen, omdat dat ook via javascript geregeld wordt en zowat alle javascript om een of andere reden niet werkt in IE9. Zwaar irritant...
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
ik gebruik sinds kort de logs, dus misschien vragen naar de bekende weg of RTFM maar ik zie bij mijn eigen profiel (op moment van schrijven: logs 8 | 8 uur ik heb 3 sessies gelogd met in de volgende uren: 1 3 3,5 totaal 7,5 uur kan me voorstellen dat 7,5 wordt afgerond naar 8, maar 3 sessie afronden naar 8 is wel erg positief Doe ik iets fout of gaat er iets mis met de tellingen?
|
|
|
Evan
Administrator
|
Hou je muis een stil over de regel Dan staat er dit: "Vaaruren uit de sessielogs van: manrot - Vaaruren uit dit jaar: 8 uur / totaal aantal vaaruren: 8 uur" Als je dit jaar pas begonnen bent geven ze dus allebei hetzelfde aan.
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
muis stil houden op een smartphone of tablet is lastig Maar ik begrijp het. Dank voor de uitleg
|
|
|