Binnen een dag op jezelf reageren is niet toegestaan

Janus

Berichten: 524
Logs: 0 | 4 uur
Maart 03, 2011, 12:22:02
edit2Rapporteer  
[edit] Binnen een dag op jezelf reageren is niet toegestaan, wil je iets toevoegen dan kun je je bericht editten.

Dit is een vreemde regel.
Bij normale conversatie reageer je ook op een ander na een reactie.. als je in je eerste bericht moet editten dan gaat het logische verband eraan..

Dus mi schrappen die regel als het al een regel is.
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #1 Maart 03, 2011, 12:36:45
edit2Rapporteer  
Het gaat er mij om dat je niet 2 reacties achterelkaar post binnen 10 minuten zonder dat er iemand anders gereageerd heeft.
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #2 Maart 03, 2011, 12:36:56
edit2Rapporteer  
Want op die manier word het topic te snel vol en een aanvulling op je eigen reactie hoeft echt niet perse een nieuwe reactie te krijgen, dat kan namelijk prima via een post-edit gebeuren. Zeker binnen zo'n korte periode.
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #3 Maart 03, 2011, 12:37:20
edit2Rapporteer  
Kijk, want dit verhaal had ik ook zo kunnen plaatsen:
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #4 Maart 03, 2011, 12:37:42
edit2Rapporteer  
Het gaat er mij om dat je niet 2 reacties achterelkaar post binnen 10 minuten zonder dat er iemand anders gereageerd heeft.

Want op die manier word het topic te snel vol en een aanvulling op je eigen reactie hoeft echt niet perse een nieuwe reactie te krijgen, dat kan namelijk prima via een post-edit gebeuren. Zeker binnen zo'n korte periode.



Het gaat mij dus om gevallen zoals ik hier laat zien, dat kan allemaal prima in 1 reactie gepropt worden.

En als er na een dag niemand meer in dat topic gereageerd heeft mag je best opnieuw een reactie plaatsen om hem weer onder de aandacht te krijgen, vandaar die "binnen een dag" regel. Maar wil je eerder iets toevoegen heb ik liever dat je dat via een edit doet.
bikiniisuit
Gast
Antwoord #5 Maart 03, 2011, 13:10:05
edit2Rapporteer  
[edit] Binnen een dag op jezelf reageren is niet toegestaan, wil je iets toevoegen dan kun je je bericht editten.

Dit is een vreemde regel.
Bij normale conversatie reageer je ook op een ander na een reactie.. als je in je eerste bericht moet editten dan gaat het logische verband eraan..

Dus mi schrappen die regel als het al een regel is.

elk forum gaat erop vooruit als er meerdere moderators zijn. ik vind dit echt heel, heel goed. mijn lof heb je. voorbeeld waar dit slecht geregeld is: kiteforum.com (soort van Libië).

> wijze van reageren: ik dacht dat de gebruikers dit zelf bepalen, niet de moderators,
>wat vinden jullie de taak v.e. moderator? (Evan zit strak in t vel)
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #6 Maart 03, 2011, 14:40:20
edit2Rapporteer  
Evan wordt onze nieuwe minister president van de PVK
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #7 Maart 03, 2011, 14:51:30
edit2Rapporteer  
Ohjee, ben ik weer te streng?

Het is gewoon nog een beetje zoeken waar de grens ligt tussen te strenge regels en totaal niet ingrijpen, maar ik probeer alles zo open mogelijk te bespreken dus als jullie liever 10x achterelkaar 1 woordje willen posten vind ik dat ook best.
Janus

Berichten: 524
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #8 Maart 03, 2011, 17:18:23
edit2Rapporteer  
Ik dacht mijn reactie geplaatst te hebben in het Cabrinha topic.. misschien niet goed gepost door mij of verplaatst. (MNU= maakt niet uit)

Nu lijkt het wat uit zijn verband getrokken te worden.

Evan laat goed zien wat niet gewenst is qua reacties achter elkaar... dat doe je natuurlijk in de zelfde post met een edit of je denkt een beetje na voordat je op "Verzenden" drukt.. ;-)

Maar een item posten, vervolgens reacties, dan weer reageren moet toch gewoon kunnen? zo blijft het dan een te volgen discussie / item.

Geen idee trouwens of je te streng bent.

even nadenken.. ja ik kan verzenden.. ;-)
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #9 Maart 03, 2011, 18:16:34
edit2Rapporteer  
Heb je bericht uit dat topic gesplitst omdat het anders een enorme offtopic discussie zou "kunnen" worden.

In dat cabrinha-race topic had "Perro" namelijk 2 reacties vlak achterelkaar geplaatst en die had ik samengevoegd. Als er al een andere reactie na jou bericht is geplaatst door iemand anders moet je natuurlijk gewoon een nieuwe reactie plaatsen. Mij ging het puur en alleen om 2 (of meer) reacties van dezelfde user direct achterlkaar.
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #10 Maart 05, 2011, 10:41:14
edit2Rapporteer  
Het is altijd een moeilijke lijn die een mod/admin bewandeld tussen te streng zijn of de boel uit de hand te laten lopen. Ikzelf heb mij daar destijds ook diverse keren aan verbrand. Het is ook niet makkelijk hé mensen.

Wat Evan hier bedoeld is niet dat je reageert op een reactie van een ander want dat mag gewoon, maar als je meerdere zaken achter elkaar post in verschillende reacties zonder dat er iemand anders heeft gereageerd (soort conversatie met jezelf dan). Dan kan je beter je eigen post editen als je iets vergeten bent.
bezemsteel12

Berichten: 884
Logs: 0 | 69 uur
Antwoord #11 Maart 05, 2011, 15:11:52
edit2Rapporteer  
hey evan had je niet even kunnen editten Wink
Janus

Berichten: 524
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #12 Maart 05, 2011, 16:21:05
edit2Rapporteer  
.. soort conversatie met jezelf dan...
Ach, dan is er tenminste nog iemand die naar je luistert ...
(en dat mag dan weer niet... das wel erg hoor als je die persoon bent... wie weet wat voor trauma dit weer opleverd..  wees je daar wel van bewust als mod..)

Inmiddels allemaal duidelijk hoor!

even denken... yes, klik..
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #13 Maart 05, 2011, 17:38:26
edit2Rapporteer  
lekker belangrijk dit topic


gaap
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.