Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Das een hele lastige keuze.. zou ik me afvragen wat je er meer mee gaat doen, waveriden, uithaken of vol gepowerd oldschoolen..? voor de eerste 2 eerder de 9m en voor het laatste de 10 bijvoorbeeld?
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
ik zou voor de 9 gaan, dit is echt een fijne maat, groot genoeg maar niet al te langzaam! Ik vaar zelf 7, 9 torch 2011 en een 11m uit 2010. Ik vaar meestal met de 7 en 9. (Ik weeg ook 75kg)
|
|
|
flupje
|
Denk dat het dan toch de 9 m2 wordt. Ik wil hem kite-only kopen omdat ik voor die 7 m2 al een bar heb gekocht. Maar stel dat die kaopt gaat, hoe makkelijk is het om later nog een bar aan te schaffen voor dit model ?
Of toch voor de zekerheid een bar erbij kopen ?
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Op een torch passen allen 5e lijns shift-barretjes van allen jaren (2005 - nu) mochten er geen drastische veranderingen komen in de toekomst dan passen die barretjes ook op de huidige torches.
|
|
|
flupje
|
Als je met een 2011 bar op een 2007 Torch 12 m2 kan varen dan koop ik wel een nieuwe bar erbij. Wordt gek van die 2007 Bar dat het depowerkoordje elke keer slijt. Ook met wax enzo slijt hij nog snel.
|
|
|
joey
|
Kijk even of de centrehole versleten is, daar heb ik ook wel eens last van gehad. Dan slijten die koordjes wel erg snel.
Je kan je daar zelf een nieuwe in zetten
|
|
|
Morres
|
centrehole slijten? echt?
|
|
|
joey
|
Ja helaas wel ja. Die rotdingen waren toen van plastic. Op een gegeven moment slijten ze door en begint het depowerkoord wel erg hard te slijten door uitstekende delen van het plastic.
|
|
|