Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Evan het filmpje doet het niet ook al zou ik de beelden wel willen zien.Ik miss good old Slufter... Ooooo dat poeltje, ik krijg gewoon kippevel....
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Dacht dat hij al klaar was met uploaden etc, nog een paar minuten geduld... ONLINE
|
|
|
pimpoldi
|
holy crap!! WAT EEN SPOT! hier mag idd wel een traantje voor gelaten worden!
damn
|
|
|
|
Idefixe
|
thuiskomen uit m'n werk: pc aan en lekker relaxed filmpie kijken
|
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Ja en vergeet de olijke locals de slufterhufters niet... De dudes die de heipalen van het kitesurfen in nl zijn... Ik ken de spot van het windsurfen en mijn eerste sprongen als kiter op het droge... Snik snik, ik ben bang dat het nooit meer zo goed word als vroegah... Al kite ik er stiekempjes nog wel eens heen vanaf autoplaya... En dan op je flikker krijgen van Ed. Omdat je met noorder wind de overtocht maakte, ghehehe. Het poeltje, de zeehonden ( de uberlocals), achter de banken retevlak water, het maakte niet uit hoe druk het was er was altijd ruimte voor iedereen, windsurfer kitesurfer golfsurfer kitebuggier, gewoon voor iedereen. Ik denk wel dat dat een van europa's beste spots is geweest, zo niet de beste!!! Het makkelijk parkeren.... Uhuhuhumweeeh ik wil da sluf terug!
|
|
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Toch niet boos dat ik weer je diep weggestopte gevoelens omhoog haal Rudo?
|
|
|
StevenHill
|
Krijgen spot hopelijk net zo goed of beter terug als achter gelaten.
|
|
|
chico
|
Beste spot van NL en dan nog zo'n clubhuis van Nwijk er bij. )))))))))) Droom.
|
|
|
StevenHill
|
Krijgen spot hopelijk net zo goed of beter terug als achter gelaten.
|
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Toch niet boos dat ik weer je diep weggestopte gevoelens omhoog haal Rudo?
nee hoor, maak je niet te sappel.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Wat een groot verlies is die spot toch! Nog dagelijks denk ik eraan terug hoe vet het wel niet was Krijgen spot hopelijk net zo goed of beter terug als achter gelaten.
Maak je vooral geen illusies. Het was een haakvormig schiereiland in zee, er komt een vlak strand voor terug met een forse stroming van Zuid naar Noord. Poelen e.d. vergeet het maar!
|
|
|
Marko
|
Echt zonde dat de slufter weg is..
|
|
|
der Torch
|
Wat een heeeerlijke kiteloops! lekker om te zien!! En wat een geile spot ja!
Vanaf morgen een week op FreakVentura!!!!
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
heb er zelf nooit gekite maar als ik de filmpjes zie wil ik dat hij weer opengaat
Dan zul je toch ff een jaartje Boskalis moeten inhuren om al dat zand weer weg te laten zuigen. De Slufter is voor een groot deel al verdwenen!
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Het poeltje uhuhuhmweeeeehhhhh ik wil hem terug ik wil hem terug ik wil hem terg!!!!!! Bleeeuuuhh
|
|
|
|