DM2008
|
Het gaat goed, 81% is tegen!
|
|
|
|
Nickeltje
|
Heb meteen gestemd en ben collega's hier aan het oproepen ook te stemmen (ongeveer 50 man in de gang, heb collectieve mail gestuurd) en die denk ik allemaal wel voor stemmen of anders gewoon niet.
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Ik heb net ook even gestemd. Als ik thuis ben zal ik vanuit mijn thuis computer ook nog een keer stemmen
|
|
|
SanderH
|
het percentage wat voor het verbod is wordt steeds meer
|
|
|
|
|
|
GB
|
Ik zeg, allemaal even doorsturen naar fam en vrienden?
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Heeft er iemand die poll gehacked ofzo, dat er ineens 14.000 stemmen bijgekomen zijn?
|
|
|
SanderH
|
er kwamen in zeer korte tijd veel (tegen) stemmen bij ja
|
|
|
Nickeltje
|
Dit kan niet... Die poll is gehackt ofzo.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Heeft er iemand die poll gehacked ofzo, dat er ineens 14.000 stemmen bijgekomen zijn?
iemand al contact op genomen met Metro redactie? ik zou dit niet zomaar pikken..... ze maken zichzelf belachelijk op deze manier. dit is toch niet objectief?
|
|
|
|
DM2008
|
Inmiddels weer 91% tegen !
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
De poll is in ieder geval niet gevaarlijk meer voor het kitesurfen omdat hij compleet zijn waarde verloren heeft doordat hij gehacked kan worden. Heb hem daarom ook weer van de voorpagina af gehaald.
|
|
|
SanderH
|
er staat nu weer 41.500 stemmen , 85% voor het verbod zonet waren het er nog 960stemmen haha dus de poll heeft 0% geloofwaardigheid
|
|
|
Kitesufferd
|
Tip: Cookies weggooien, Refresh en hoppa...je kan vrolijk nog een keer stemmen...
|
|
|
dataman
Geen avatar
|
ik stem nu 1x per seconde tegen...kijk zo nog maar eens, gaat de goeie kant op:-)
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Kan dit topic niet even sticky worden gemaakt of van mij part op de voorpaginga van kitehigh.
|
|
|
dataman
Geen avatar
|
ik stem nu 1x per seconde tegen...kijk zo nog maar eens, gaat de goeie kant op:-)
over een uurtje zijn we weer bij
|
|
|
SanderH
|
er is een nieuwe poll haha maar we kunnen nog stemmen op de oude
|
|
|
dataman
Geen avatar
|
scriptje opgevoerd, 10 stemmen per seconden tegen...maar geloof dat metro ze niet zo snel kan verwerken. Over een kwartiertje ziet het er een stuk positiever uit voor ons denk ik
|
|
|