|
|
wibi
Gast
|
ziet er goed uit leuk gedaan
|
|
|
DM2008
|
Mooi gedaan!
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
@conner kite Waarom dat? Zoveel spectaculairs doetie niet? Geeft verder inderdaad leuke impressie!
|
|
|
maarten.v.a
Geen avatar
|
Misschien heb ik iets gemist ofzo, maar zie ik op 07:00 min een tubekite met Peter Lynn erop gedrukt voorbij komen?
Gr, Maarten
|
|
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Ey Evan,
Staat bij jouw hadtekening onder de streep Torch7... Moet vast zonder die 7 !?
|
|
|
martimor
|
Ey Evan,
Staat bij jouw hadtekening onder de streep Torch7... Moet vast zonder die 7 !?
2011 is de 7e generatie torch
|
|
|
|
|
|
Goonie
|
Ziet er goed uit.. en wat hebben we met z'n allen genoten
|
|
|
Marko
|
We hebben er zeker van genoten! Klopt wel hoe het was qua sfeer
|
|
|
chico
|
2e dag was ook leuk toen om 15:30 de wind aan ging. Jammer dat er al kiters/standhouders zo vroeg waren vertrokken. Zag er in het begin niet veel belovend uit. Miezer regen en een zact zuidelijk briesje. Maar ja na 15:30 eerst met de 10,5 daarna met de 8 en daarna weer met de 10,5.
|
|
|
Idefixe
|
Wat ik heel jammer vind is dat je merkt dat de "sportieve inhoud" een beetje op de achtergrond gedrukt wordt. Tijdens een heat van de rookies was de verslaggever bijv drukker bezig met de dames van de ijsjes dan met de jongens die op dat moment hun wedstrijdje aan het varen waren. Ook nu zie je iedereen wedijveren om de hipste / coolste berichten over het evenement te plaatsen maar staat er ook ergens de uitslag van bijv de Rookie contest?
|
|
|
feddomw
Gast
|
Idefixe, je wordt te oud.... Maar ik ben het helemaal met je eens. Niets mis met mooie vrouwen verder, maar zoals bij zoveel sporten merk je dat er een "lifestyle" omheen hangt. Ik ben niet op zoek naar een lifestyle, ik wil iets doen wat ik leuk vind. Het kan ook zijn dat ik gewoon te oud begin te worden..... Was trouwens verder een goed event. Goede sfeer ondanks het kloteweer.
|
|
|
Idefixe
|
Niks mis met de "lifestyle"die er om heen hangt. ( heb er zelf met volle teugen van genoten) maar de essentie van het kitesurfen moet toch wel dominant aanwezig zijn ( vind ik) . Als je niet eens de uitslag van de contest publiceert? ( of mis ik nu ergens berichtgeving? )
|
|
|
feddomw
Gast
|
Niks mis met de "lifestyle"die er om heen hangt. ( heb er zelf met volle teugen van genoten) maar de essentie van het kitesurfen moet toch wel dominant aanwezig zijn ( vind ik) . Als je niet eens de uitslag van de contest publiceert? ( of mis ik nu ergens berichtgeving? )
Met "lifestyle" bedoel ik vorm boven functie. Uiterlijk boven inhoud. Ik loop 90% van mijn tijd op blote voeten dus ik houd ook wel van de lifestyle. Wat jij omschrijft is uiterlijk boven inhoud. Ik bedoel er verder niets mee hoor. Leuk event dat zeker op de kalender mag blijven. Ik zag ook ergens een ander filmpje van het KBO met veel actie, leuke clip.
|
|
|
Idefixe
|
Ik ben er ook van overtuigd dat dit soort evenementen enorm bijdraagt aan de sport op zich hoor en heb er ( zoals gezegd ) zelf ook van genoten.
|
|
|
feddomw
Gast
|
Die foto van Langeree hierboven die ongestoord staat te pompen zegt ook alles. Een vriend van me heeft een Choptop getest, even relaxed gepraat met Bas Koole, enz. Zeer goed event, lekker laagdrempelig, inderdaad goed voor de sport.
Meer zon was leuk geweest.
|
|
|
|