Morres
|
in welke richting hou je het board? klink alsof je het board dwars op het water zet ipv (beetje)richting mee..? Ik kan m een beetje, ik heb meer last van te weinig/teveel power of slechte voorovervalmoves :+
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
in welke richting hou je het board? klink alsof je het board dwars op het water zet ipv (beetje)richting mee..? Ik kan m een beetje, ik heb meer last van te weinig/teveel power of slechte voorovervalmoves :+
Dat zal er ongetwijfeld mee te maken hebben. Ik zal eens aan m'n voorste been kniebuighouding moeten denken dan... Meer tips anyone?
|
|
|
|
Gewoon Stefan
Logs: 0 | 19 uur
|
De vraag is: "is Hijo in deze een goede leermeester om het vak van af te mogen kijken"! Ga je morgen nog kiten Rudo, mijn 7 ligt al te trappelen, we houden contact.
|
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Ik vind dit ook een meesterlijke trick! Wist niet dat Hijna er ook mee bezig was! Ik zie hem nooit geprobeerd worden door anderen...net als blind rijden trouwens...
Ben er nog mee bezig...helaas blijkt mn trapeze niet erg bestand tegen de krachten die erop komen bij het naar voren hangen.
Ik verlies mn board echter nooit! Dus ligt vast aan de manier waarop je je board neer plant. Ik loop hem nog niet voor de landing, laatste keer met een dik overpowerde 11 hoefde dat ook niet eens om beetje te landen...maar ga snel met de 9 die loop eens proberen.
Afgelopen week voor het eerst gezien hoe het er uit ziet..dankzij Thomas....board moet dus nog rechter op ik nog veel platter boven het water....maar leuk is het al wel!
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
De vraag is: "is Hijo in deze een goede leermeester om het vak van af te mogen kijken"! Ga je morgen nog kiten Rudo, mijn 7 ligt al te trappelen, we houden contact.
Ehhh Cult jongen lelijk doen?? Tja Jochem ik vertel ook niet alles he maar stiekem achterin ben ik hem ook aan het oefenen en idd een vette trick. Je komt al verder dan ik in ieder geval aan de dikke pics te zien van Thomas! Morgen zit hij er in die darkslide maar eerst een paar keer op die kruin kijken bij dat Culturejongentje als ik over hem heen vlieg!
|
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Hahaha...dit is wel de beste tutorial ja...daar heb ik het ook van afgekeken... Wel goede still...zie dat je echt je ene been echt compleet moet doorstrekken,... En ik zie dat ie zn bar pas aantrekt net voor hij plat op het water dreigt te knallen, dus pas na de pop.
Ik ga zondagmiddag weer oefenen denk ik....morgen te hard voor mn 9 denk ik.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Yo chickies, "the key for this trick is to do a slow kiteloop". zegt de presentator. dat gaat je morgen niet lukken in 30 knoop, tenzij jullie een weekje beademing willen of zo. ikgahemookisproberenbinnenkortdanmaar.
|
|
|
rocket man
|
Yo chickies, "the key for this trick is to do a slow kiteloop". zegt de presentator. dat gaat je morgen niet lukken in 30 knoop wel met een barretje van twee handbreedtes
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
met 30 knopen kan je hem ook wel met een tranistion op het eind doen zonder te loopen. Hoe hoger je snelheid dan is hoe beter je zweeft en kan je heel langzaam je kite terug naar en voorbij 12 uur sturen. Zodra je 12 uur voorbij bent krijg je net dat beetje lift wat je nodig hebt om weer op je board tekomen. met minder wind en/of minder snelheid moet je hem wel loopen anders wordt het gewoon een bodydrag. (vliegt ook zeker je board uit).
|
|
|
Yoram
|
Probeer hem ook al een paar sessies te oefenen maar ik crash constant :S Wel goede tutorial!
|
|
|
Gewoon Stefan
Logs: 0 | 19 uur
|
hijo, zal hem morgen weer even voorbij sliden, waarna we een rakje blind varen. alleen dan kan jij mijn krullen van boven bewonderen.
heb er weer zin in voor morgen
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Zo hij zat er toch een paar keer lekker op vandaag hoooorrr....
Alleen zonder die slomoloop dat zag ik nog ff niet zitten met deze wind.
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Ik ben m'n ballen aan het opladen. Volgende vlakwatersessie ga ik 'm toch eens voorzichtig proberen
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Ik ben hem ook aan het oefenen. Wat bij mij wel helpt is om met mijn voorste hand de nose van mijn board beed te pakken.
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Als je 'm al kan is het wel leuk om er een backroll voor het landen bij te doen. Of een tailgrab.
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Mooi dat dit topic weer eens voorbij komt, denk dat ik hem binnenkort ook maar eens ga proberen
|
|
|
|
Morres
|
In KSM staat ie ook btw
|
|
|
Kemperman
|
Vandaag toch maar eens geprobeerd. Eerste paar keer plat op de buik en board uit of de loop per ongeluk te vroeg waardoor ik ook leuk op mijn bek ging. Maar aan het eind van de dag lukte hij toch vaker wel een paar meter dan dat ik onderuit ging. Nog wel moeite om board goed plat te krijgen.
Misschien helpt het als je goed op let dat je achterste voet goed gestrekt blijft. Of bindingen strakker zetten?
|
|
|
|