Straps flyboards 2010

Gpostema

Berichten: 267
Juni 19, 2011, 01:15:18
edit2Rapporteer  
Ik heb een probleem met het strakker zetten van mijn straps. Heb maat 45 maar krijg de straps eigenlijk niet strak genoeg... Krijg ze gewoon niet strakker met dat 'span' bandje. Het probleem is dat hoe strakker je je strap aantrekt met dat bandje, des te harder ie zichzelf blokkeert.

Tips?

ps. bij de 2011 straps zou het makkelijker moeten zijn om ze goed strak te krijgen. Echter worden die straps hier in Ned. alleen in combinatie met de pads geleverd (waar ik niet op zit te wachten omdat mijn pads prima zijn..)

Gerben
hollandkiter

Berichten: 298
Antwoord #1 Juni 19, 2011, 11:02:02
edit2Rapporteer  
Dat moet goed gaan met maat 45. Je gebruikt wel de originele pads erbij?

Het probleem is vaak dat de zijkanten van de straps tegen de zijkant van de pads aankomen. Maar dat probleem had ik alleen als mijn dochter met schoenmaat 39 mijn board gebruikte. De oplossing was de schroef van de strap in een andere insert schroeven zodat de strap wat breder staat en niet meer langs de zijkant van de pad komt.
paul56

Berichten: 684
Logs: 0 | 299 uur
Antwoord #2 Juni 19, 2011, 11:59:34
edit2Rapporteer  
Ik heb hetzelfde probleem als jij ondervonden. Je moet echt 2 handen gebruiken om de strap op maat te zetten. 1 voor het omhoog doen van de "klem", de ander voor het doorduwen van het band.
Dan moet het lukken.
Paul
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.