kentyman
|
NDL? Numerical Design Limited? vast niet.
sorry voor deze zinloze reply. ik verveel me
heel erg.
|
|
|
drifter
|
ja wat bedoel je nu eigenlijjk? Ben je beginner?
|
|
|
Gert-Jan
Gast
|
Rory,
Als jij mijn kite wil op pompen dan mag ja dat natuurlijk altijd... maar verder geen babysitter nodig...... 5 maanden elke avond gekiteboard ;D en in de weekenden Corpus Christi
Verder gewoon op zoek naar iemand die wil meerijden... daar het een #$$&@# eind is naar het water vanuit Eindhoven....auto heb ik en mijn baas betaald de Diesel.....
Oja alleen in de weekenden.. door de weeks zit ik in Scheveningen.....moet er alleen nog een beetje wind (en geen aflandige)komen en al die Duitsers maken dat ze wegkomen....
|
|
|
kentyman
|
welk strand ga je meestal naar toe? ik woon in Breda en heb geen (werkende) auto
|
|
|
Gert-Jan
Gast
|
Nu nog niet verder geweest dan het scheveningse strand....
Maakt mij vrij weining uit alles is minimaal 1,5 to 2 uur rijden...enne de wind zal veel bepalen.....
|
|
|
drifter
|
Ik kom uit veldhoven
|
|
|
FABLE
|
ik woon in nuenen en heb wel interesse om samen te rijden, add me maar ff op msn dan kunnen we er even over hebben. M_Bianconeri_8@hotmail.com(tussen m b en i 8 staat een liggend streepje)
|
|
|
Gert-Jan
Gast
|
Kijk we kunnen Carpoolen....koelbox mee en we vermaken ons wel..
|
|
|
|
Gert-Jan
Gast
|
Geen problemen mee... duik ook regelmatig en dan een trip naar zeeland is leuker met meer man dan alleen....plus van sterke verhalen (goed gemaakte fouten) leer je.....
Ik heb er geloof ik nu 4 die uit de regio komen....enne het benzine geld wat we uitsparen....daar is altijd een beter bestem voor te vinden....gear voor 2005 komt er aan ;-))
|
|
|
FABLE
|
jah alleen in heb geen beschikking over een wagen, maar ben altijd bereid mee te betalen voor benzine geld. meld me ff aan op msn gert-jan als je wil( praat ook wat makkelijker), kom tevens net kijken bij het kitesurf gebeuren. moet nog spullen en alles kopen.....
ben zelfs net thuis van vakantie gaaaaarrrrr
|
|
|
alexx
Gast
|
Hier nog een eindhovenaar. Rij ook vaak op en neer naar de kust en heb dus ook interesse in samen rijden. Las net trouwens iets over een spot in Belgie, richting Weert en dan nog net iets verder: http://www.masurfspot.be/. Heeft iemand daar ervaring mee? Of is er iemand al eens gaan kijken op die plas water ten westen van Lommel? grtz, alex
|
|
|
mariella
Gast
|
Hallo,
Volgend voorjaar heb ik ook wel interesse ik woon in Son. Plaats dan wel weer een oproep, het is zo ongezellig en onhandig om alleen te gaan. Groetjes
|
|
|
|
maxie
Geen avatar
|
Hallo Kiters, Ik woon ook in tilburg, kite sinds kort en deed dit eerst op autoplaya, maar zoek nu een nieuwe spot..... : Om carpoolen te bespreken voeg me maar toe aan je msn Hoi, Max
|
|
|
WaZuP
|
Kom je toevallig langs Den bosch Ik woon praxtisch naast de a2 en moet nog een jaar wachten voor rijbewijs al 2 jaar lang > > >
|
|
|
maxie
Geen avatar
|
Hallo allemaal, Ik ga zondag waarschijnlijk kiten en heb nog een plek vrij in de auto, dus als er iemand mee wil laat maar ff weten...!!! Mijn MSN= maxie_maal@hotmail.com 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
|
|
|