Ik ben de afgelopen dagen wezen struinen voor een nieuw pak en heb bij de pakken op het volgende gelet:
- pasvorm
- uitstraling
- stevigheid
Ik heb de volgende pakken gepast en gelijk mijn bevindingen eronder.
1) Ion Strike 5/5
Dit pak vind ik er erg leuk uitzien. De benen en mmouwen zaten goed. Het pak had redelijk veel naden, waarvan ik de tevigheid niet durf te beoordelen. Het pak viel voor mij af omdat het onder mijn oksels los zat.
2) Mystic Crossfire 5/3
Ook dit pak vind ik erg leuk om te zien. Het pak zat goed om mijn lichaam. Maar het pak voelde stugger aan als mijn oude O'neill Psycho 2. En ik heb toch redelijk wat slechte reacties van dit pak gelezen.
3) O'neill guuro 5/3
Dit pak vind ik er standaard wetsuit uitzien (simpel zwart). Ik moet wel toegeven dat het pak lekker zit en goed op mijn lichaam aansluit.
4) Rip Curl Dawn Patrol 5/3
Dit pak vind ik erg ook standaard uitzien. Eigenlijk vond ik hem gelijkwaardig aan de O'neill guuro.
5) Prolimit ?? steamer 5/3
Dit pak vond ik in eerste instantie leuk uitzien. Nadat ik hem had aangetrokken eigenlijk niet meer. Ook vond ik de sluiting van klitteband bij mijn benen niks. Tevens zat de bovenkant niet fijn rond mijn bovenlichaam.
En het volgede pak heb ik gekocht.
6) Billa Bong Revolution Tattoo 4/3
Dit pak zit precies het zelfde als mijn huidige O'neill Psycho 2. Hij ziet er leuk uit (anders). De knieën zijn goed verstevigd. Het pak bestaat uit zeer weinig panelen hierdoor weinig naden. De helft van de naden zijn gesealed. De flex is beter als mijn O'neill Psycho 2.
Omdat ik niemand heb horen zeggen dat een 4/3 pak echt kouder is als een 5/3 pak heb ik dit pak durven nemen.
Het pak is niet speciaal gemaakt voor het kitesurfen maar door de enorme flex lijkt het mij een zeer goed pak hiervoor.
Ik hoop dat jullie wat aan deze informatie hebben en ik wil jullie bedanken voor alle info.
Hieronder enkele foto's van mijn nieuwe pak.
| ||||||||||
| ||||||||||
| ||||||||||
| ||||||||||
|
|