beginnersset waar je niet snel op bent uitgekeken

feddomw
Gast
Antwoord #25 Augustus 09, 2011, 12:20:16
edit2Rapporteer  
Ok ok die neem ik terug... Maar het is een feit dat de parks in nl in zeer grote voorraden zijn binnen gehaald waar door ze nu voor echte dump prijzen worden verkocht b.v.: 999 voor een 10m k.o.  Nu voor 1200 icl. Pomp, bar, en 2011 board  alleen al de bar heeft een katalogud waarde van 400 euro.... Naish kites zijn nog nooit zo cheap geweest... En de park is gewoon een goede kite, van beginner tot gevorderde. Punto e basta.

Kubus = dumpen. Dat board mogen ze houden, Doe mij maar voor €900 een nieuwe 2011 incl bar en pomp, idd scherpe prijzen.

Waar is deze deal te vinden?
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #26 Augustus 09, 2011, 12:34:59
edit2Rapporteer  
Bij verschillende kite surf shops.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #27 Augustus 09, 2011, 14:29:06
edit2Rapporteer  
Ok ok die neem ik terug... Maar het is een feit dat de parks in nl in zeer grote voorraden zijn binnen gehaald waar door ze nu voor echte dump prijzen worden verkocht b.v.: 999 voor een 10m k.o.  Nu voor 1200 icl. Pomp, bar, en 2011 board  alleen al de bar heeft een katalogud waarde van 400 euro.... Naish kites zijn nog nooit zo cheap geweest... En de park is gewoon een goede kite, van beginner tot gevorderde. Punto e basta.
Das wel apart ja..die grote prijsverschillen. 999ko is ook wel een hoofdprijs vind ik hoor, gaat nergens over.
feddomw
Gast
Antwoord #28 Augustus 09, 2011, 17:35:52
edit2Rapporteer  
999 ko is 1399 met bar, dat is toch een prijs die je vaak ziet voor een nieuwe kite compleet, of in ieder geval rond die prijs. Catalysts zijn dacht ik ook nieuw RRP rond de €1300?

Eens dat het veel is, maar dat zijn wel de prijzen. Ik denk overigens dat de materialen het laatste jaar of twee oprecht veel duurder zijn geworden door het stijgen van de grondstofprijzen. Als de grondstoffen 30% duurder zijn, werkt dat helemaal in de keten tot aan ons door. Marges worden namelijk berekend in % ook, dus het "werkt door".
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #29 Augustus 09, 2011, 20:28:25
edit2Rapporteer  
de jekylls zijn al jaren stuk lager, ook RRP, werkelijke prijs nog lager zelfs, RRP wordt meestal nie gehandhaaft, doet men alleen bij hype-kites
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #30 Augustus 09, 2011, 20:33:16
edit2Rapporteer  
@ Micheal, vind je dat de RPM echt een hoge bardruk heeft? Ik vind het wel
meevallen. Moet je eens een Caution Spitfire proberen. Dan weet je pas echt
wat bardruk is.

Ohwja @ IEDEREEN! Kap er nu eens mee je eigen kite op te hemelen! Geef
gewoon normaal en objectief advies in de vorm van een paar merken kites.
Dat is voor de persoon die de vraag steld een stuk relaxter!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.