Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Btw ik heb niet beweerd dat ik slimmer ben dan anderen. Ik probeer hiermee aan te tonen dat ik ook niet uit een ei gekropen ben, zoals merijn beweert. vond het alleen wat kort door de bocht en jammer van merijnvld dat ie gelijk iemand veroordeeld...
|
|
|
Eagle-Jan
|
En bioplastics dan?
die vallen na een tijdje uit elkaar... En heb je daar geen olie voor nodig voor het bewerkings proces?
|
|
|
|
|
Wimt
|
Van mij mag je nog wel een paar keer de wereld rondreizen, misschien word je dan toch wijzer. Je trekt alles een beetje uit zijn verhouding, overdrijft waar het niet nodig is, en als dat ook zo in jouw geest is, dan snap ik waarom JIJ gedesilusioneerd bent. Dermate zelfs, dat je niet eens geinteresseerd bent in dat schema. Veel text, en ik heb nog steeds niets van je geleerd: reizen is misschien toch niet zo gezond, al die ongecataliseerde kerosinedampen :-)
|
|
|
Wimt
|
Het was trouwens 1 westerling op 123 Sudanezen, maakt het niet minder beschamend
|
|
|
EddyC
Geen avatar
Logs: 0 | 4 uur
|
Laten we stoppen met kitesurfen want dat vervuilt te veel om al die plastc te produceren. Dan worden de kitesurfers pas GROEN. En dan gaan we alemaal met de auto naar de vogelbroedgebieden rijden om met verrekijkers de vogeltjes te bespieden. Dan zijn we echt groen.
|
|
|
Eagle-Jan
|
Van mij mag je nog wel een paar keer de wereld rondreizen, misschien word je dan toch wijzer. Je trekt alles een beetje uit zijn verhouding, overdrijft waar het niet nodig is, en als dat ook zo in jouw geest is, dan snap ik waarom JIJ gedesilusioneerd bent. Dermate zelfs, dat je niet eens geinteresseerd bent in dat schema. Veel text, en ik heb nog steeds niets van je geleerd: reizen is misschien toch niet zo gezond, al die ongecataliseerde kerosinedampen :-)
heb je misschien toch wat geleerd ... je hebt p.m.
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Wat een zeik topic.
Begin jij nou ook al met zeiken... You got me . Maar boeie der komt vast wel wat, ik ben alleen te lui om te kijken hoe alles precies in elkaar zit..
|
|
|
Wimt
|
Is een realistisch topic
|
|
|
Morres
|
goh, er is iemand zeker terugvan zn missionarismissie :+
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
goh, er is iemand zeker terugvan zn missionarismissie :+
|
|
|
Wimt
|
Ga je zeker nog een keer bekeren, Morris.
Dat schema komt hier volgende week, moet ik nog on orde maken
|
|
|
Eagle-Jan
|
Ga je zeker nog een keer bekeren, Morris.
Dat schema komt hier volgende week, moet ik nog on orde maken
daar raken mensen nou van gedesillusioneerd... bekeren en zeggen ik geen interesse heb in een schema, terwijl je die zelf niet eens paraat hebt...
|
|
|
Wimt
|
Erg snel gedesillusioneerd dus, die ongeduldige jeugd van tegenwoordig toch: alles moet snel, terwijl je dit wereldwonder nog gratis wordt aangeboden ook. Daar pas ik voor, dus ijs ik 2 cent per minuut kijken naar mijn schena
|
|
|
Idefixe
|
, dus ijs ik 2 cent per minuut kijken naar mijn schena
'tis nog net geen winter Wim
|
|
|
|
Idefixe
|
het wordt tijd dat het weer gaat waaien :-)
De geschiedenis heeft geleerd dat dat op Wimt weinig invloed heeft....... ( en da's ook helemaal niet erg hoor )
|
|
|
Wimt
|
Je hebt al weer 2 keer geleik, gelijk, Idefix, maar nu zal ik me toch een storm laten waaien: dinsdag en woensdag!
Brouwersdam denk, misschien al vanaf morgen.
|
|
|