Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Wainman doet zover ik weet toch niet aan ieder seizoen nieuw materiaal? De Rabbit range is sinds de introductie alleen maar meerdere malen constructietechnisch verbetert. Niet qua vaareigenschappen?
|
|
|
feddomw
Gast
|
OK, dan noemen we het niet 2012 maar versie 2.0. Ik weet niet wat de verbeteringen zijn.
Slis?
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
vul je post even aan met wat plaatjes en ik maak hem sticky:)
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Inderdaad uitvoering 2.0 Core, Wainman Hawaii & Flysurfer zijn zover ik weet de enige merken die zich niet aan het verplichte ieder-seizoen-nieuwe-producten-de-markt-op-gooien traditie houden Mijn inziens een betere filosofie die de kwaliteit en vliegeigenschappen ten goede komen. Ze hebben veel meer tijd nl.
|
|
|
Lauw
Administrator
|
posting aangepast met wat plaatjes. Feel free to add some more:)
Vind de kites wel gruwelijk vet. Heb ze altijd al vet gevonden, maar deze zijn echt de bom! Binnenkort maar eens 1 varen!
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Mooi spul weer en die swivel gaat wel echt soepel, dat heb ik tot nu toe nog niet gezien. Maar of dat met flink wat spanning, zand en zout ook nog zo is blijft altijd de vraag
|
|
|
Slis
|
Foto's van de nieuwe bar komen vandaag Nog even geduld... De swivel is ceramisch, in tegenstelling tot "stalen ball bearings" erg duur maar erg effectief!
|
|
|
Lauw
Administrator
|
benieuwd naar de swivel inderdaad. De enige 'werkende' tot nu toe zijn de micky ears van slingshot (IMO). Snap alleen niet dat slingshot deze niet meer gebruikt.
Mooi materiaal allemaal!
|
|
|
|
KappuhH
|
Ziet er erg strak uit!
Wat ik dan alleen weer niet snap is de QR. Die raak je kwijt als je released...
|
|
|
Jordi_1990
|
tja dat die swivel zo goed werkt zal ook wel wat te maken hebben met de hoek die de powerlijnen in het filmpje maken hé. als je er 20m lijnen aanhangt dan is die hoek veel kleiner en dus het ''draaimoment'' (is dat het juiste woord?) veel kleiner!
|
|
|
YJ
Logs: 0 | 106 uur
|
Ik vind de kites er eerlijk gezegd afschuwelijk uitzien Maar als ze lekker varen wil ik ze wel eens testen, design is niet zo belangrijk voor een kite wat mij betreft.
|
|
|
EddyC
Geen avatar
Logs: 0 | 4 uur
|
Ik kan de verschillende modellen nooit uiteenhouden waarvoor ze zich onderscheiden (doel groep) daar ze allemaal nogal delta shape zijn met 3 struts en dikke front tube. Nogal veel modellen voor 1 merk. Dat vergt handenvol marketing geld om de potentitële klant duidelijk te maken wat die nou moet kiezen.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik kan de verschillende modellen nooit uiteenhouden waarvoor ze zich onderscheiden (doel groep) daar ze allemaal nogal delta shape zijn met 3 struts en dikke front tube. Nogal veel modellen voor 1 merk. Dat vergt handenvol marketing geld om de potentitële klant duidelijk te maken wat die nou moet kiezen.
Je snapt het niet, er is maar een model. De verschillende namen zijn ook meteen de verschillde maten van klein naar groot. Overigens vind ik het er echt niet uit zien, maar ze zullen zeker lekker vlieger.
|
|
|
feddomw
Gast
|
^^^ dit.
Een model. De Rabbit. Elke kitemaat krijgt een andere naam en "persoonlijkheid".
Over smaak valt niet te twisten. Prachtige kites, echt onderscheidend en goed over nagedacht ook. Doe mij maar een Punch en Mr Green.
|
|
|
SnaaK
|
Vind ze er echt heeeel tof uitzien, heb de oude smoke een keertje gevlogen op het flyboard maar ik kan niet flyboarden met tubes dus dat ging nergens over Wil ze wel heel graag eens op het water testen Bar ziet er ook goed uit! Waar zijn ze eigenlijk het meest op gericht, wave/big air/wake of is hij/zij gewoon allround?
|
|
|
Lauw
Administrator
|
de worteltjes bar (carrot bar). Ziet er heel nice uit!
|
|
|
peter71
Geen avatar
|
vind ze wel wat hebben, beetje afwijkend van de 'gewone' kites? iemand idee van de windrange voor een 75kg kiter? punch en mr green of boss en smoke? (belgische noordzee en nederlandse brouwersdam en regio) ze lijken volgens hun eigen bewoordingen wel wat power te hebben vergeleken (maar zowel in lowend als highend goed te trimmen) met zelfde maat ander merk tot max 30 knopen (pieken) ben boven 25 geen held met kiten (dan pak ik wel windsurfsetje)
|
|
|
kobrin
Logs: 0 | 240 uur
|
In Oostende is er een surfshop die ze verkoopt, mss kan je er eentje testen daar?
Steve's skateshop is het geloof ik..
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Wat een knake bar om te zien, ik vind het er niet echt degelijk uitzien.
|
|
|
barry
|
ik vind hem best netjes
|
|
|
|