markus
Logs: 0 | 855 uur
|
als ik dit lees is het net of ik midden in een gesprek beland ben. zoals je vroeger via de telefoon ineens iemand anders hoorde praten. of ben ik nou gek? zei de gek.
|
|
|
Maarten112
|
Over welke jacket heb je het?:-) Zie zo snel niks staan in de folder(s)...
|
|
|
|
Wimt
|
Je hebt gelijk Marcus, en mooie gezegd: klopt, ik denk niet na in een inleiding slot etc, gaat mij om de kern en dan start ik met typen en op mijn mobiel gaat dat net zo snel als mijn denksnelheid.
Die jacket met 3 lagen, wordt uitgelegd in de folder
|
|
|
Wimt
|
Gut, ben weer naar de lounge verbannen, omdat er 2 stront in hun ogen hebben, en het niet kunnen vinden :-).
|
|
|
|
Wimt
|
Misschien ligt het aan regio Maastricht: waren ook feestmutsen en vlaaien in de aanbieding, naast Leers, maar uit dit laatste maak ik op, dat ik misschien toch een oude folder had :-)
|
|
|
geloof68
|
't Is je weer gelukt Wim; Jij hebt weer iets hergebruikt. Dat is nog eens ver doorvoeren van de cradle to cradle-gedachte;).
|
|
|
Wimt
|
Ik pas cradle to cradle ook altijd toe op mijn vriendin, tenminste, dat vind zij, met het woordje " mis " ertussen :-).
|
|
|
Wimt
|
Ik heb in ieder geval geen stront in mijn ogen, dus ik heb die jacket. Ziet er goed uit, of ie echt het zweet eruit dampt het jack uit, en in welke mate, dat moet nog blijken. Niet morgen, gewoon in mijn steamer op Brouwersdam
|
|
|
franco
|
volg je gespreken soms van wimpt, en dan denk ik steeds wat gebruikt die gozer. hahahahaaahaa
|
|
|
Wimt
|
Lijntje KH, wegspoelen met een metertje KH-elixer, en ben pas goed in mijn hum, als ik nog een handje vrij heb voor een shot KH-opium, verder gebruik ik niks, eet ik ook niet, want ik krijg zo genoeg poeder binnen. alcohol laat ik niet te lang staan, want alcohol neigt snel uit het mengsel te verdampen, en dat wil ik niet
|
|
|
feddomw
Gast
|
Ik dacht dat er regels waren op KH over binnen 24 uur op jezelf reageren?
|
|
|
Wimt
|
Drinken gebeurt alleen intraveneus, maar dat moge duidelijk zijn met al die shots in dit verband. Mijn oma biedt mij wel eens een kopje thee aan, maar dan zeg ik dat ik mijn drinken al bij me heb , en leg een shotje. Ze is dan wel geshockeerd, tja, generatie-verschil he.
|
|
|
Wimt
|
Ik heb een dermate meervoudige persoonlijkheid, dat die kans gering is Feddo
|
|
|
Wimt
|
Trouwens, als mijn geheugen mij niet in de steek laat: was niet diegene met die geheugenstoornis? Herinner mij daar even aan, als je het niet vergeet, want dan vergeet ik het niet.
|
|
|
Wimt
|
Nog een leuke anecdote: De sluitspier van mijn schoonmoe werkt niet zo best meer. En, ze heeft een papagaai. Optelsom van deze 2: na het lang genoeg aangehoord te hebben, laat de papagaai nu scheten :-). Blij dat wij thuis geen papagaai hebben, anders zou de papagaai nu ritmische geluiden maken :-).
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Ik dacht dat er regels waren op KH over binnen 24 uur op jezelf reageren?
Tsja, wimt is een uitzonderingsgeval op heel wat regels op KH. @ Wimt, je bent helemaal niet naar de Lounge verbannen, alleen hierin is weinig kitesurf gerelateerd nieuws te vinden, hooguit was je 1e regel goed geweest voor Het grote Winkel-aanbiedingen topic, alleen zat er zoals gewoonlijk weer teveel wimt-ruis omheen dat de lounge de enige plek was waar het nog terecht kon.
|
|
|
|
Wimt
|
Ook een leuke anecdote ook: mijn vriendin geeft o.a. les op het academisch ziekenhuis. Vraagt zij aan een bijna afgestudeerde griet: Wat is ballinitis? Zegt ze: is een geslachtsziekte, denk ik, maar ik weet niet welk onderdeel. Zoiets zit volgend jaar aan je bed, mag je niet hopen (tenzij zij iets niet-medisch doet natuurlijk).
Feddo: mijn dieet bepaal ik zelf wel, ga daarvoor niet naar Appie, wel voor de paddo`s; die heten daar champignon geloof ik.
|
|
|