iemand heeft onze oosterburen blijkbaar kwaad gemaakt

Wimt

Antwoord #25 November 03, 2011, 17:51:28
edit2Rapporteer  
Je weet wel, van dat geklets van: Wimt, je kunt het, en:  hier zwemmen echt geen haaien, alleen maar zeemeerminnen, zal ik nu in het water plassen, of op het land als ik met die blonde klets enz enz
prutmonster

Antwoord #26 November 03, 2011, 18:32:06
edit2Rapporteer  
Is wimt DREI ! De oudere forum bezoekers schrikken wakker en ................
Reodude

Antwoord #27 November 03, 2011, 20:15:56
edit2Rapporteer  
Je weet wel, van dat geklets van: Wimt, je kunt het, en:  hier zwemmen echt geen haaien, alleen maar zeemeerminnen, zal ik nu in het water plassen, of op het land als ik met die blonde klets enz enz
Je bent een STER....en kom gerust naar belgie met je surrealistich Dali schrijven,er zijn er hier die dat wel kunnen pruimen..doe zo verder Wimt ,dan blijft het niveau hier hoger dan op OASe hahah
Ik zie Wimt een beetje als " THE STIG" van het Forum....
greetz
Frank
Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #28 November 04, 2011, 21:20:22
edit2Rapporteer  

Was Drei geen Zeeuw?

Dat Wimt als Limburger bij Neeltje Jans de N57 gekopt heeft maakt hem nog geen Zeeuw. Is dat trouwens niet de oorzaak van je warrige verhalen Wim?
Ocean-Limbo

Antwoord #29 November 04, 2011, 22:31:54
edit2Rapporteer  

Was Drei geen Zeeuw?

Dat Wimt als Limburger bij Neeltje Jans de N57 gekopt heeft maakt hem nog geen Zeeuw. Is dat trouwens niet de oorzaak van je warrige verhalen Wim?

voor alle duidelijkheid ........

Wimt is geeeen Limbo ....... maar een Fries.
Nou zeggen ze wel eens dat Friezen eigenwijs zijn .......nou bij Wimt mag je dat gerust kwadrateren ......

Voor de rest geen kwaaie gast ... beetje oversexed .....beetje eigenwijs ....beetje onnavolgbaar ......beetje uitdagend ......beetje irritant (soms) ......beetje betweterig ......beetje warrig ....maar voor de rest ...okee
Evan
Administrator

Antwoord #30 November 04, 2011, 22:38:16
edit2Rapporteer  
Ahja, Fries van origine, woonachtig in Limburg. Dat verklaard een hoop.

Maar een lekkere discussie daar op t Duitse forum, dapper dat Tom daar nog rustig op weet te reageren.
conner kite

Geen avatar

Logs: 0 | 118 uur
Antwoord #31 November 05, 2011, 00:26:56
edit2Rapporteer  
de waarheid is hard
Yoram

Antwoord #32 November 05, 2011, 16:02:09
edit2Rapporteer  
En hoe zit het met de mensen die geen vaste spot hebben? Ik was niet van plan om me keer op keer ergens te melden om er te mogen varen.

Ik ga waar de wind het beste is.

Een consequentie die bovendien uit een dergelijke regeling zal voortvloeien is dat je waarschijnlijk mag gaan betalen om ergens te kiten. Wat mij betreft een kansloze regeling die aan de basis principes van het kitesurfen toornt, de vrijheid die je hebt.

Sterker nog, mijn opinie is dat een dergelijke regeling een averechts effect zal hebben.

Ik zal me niet melden bij een vereniging en gewoon knallen, bekeuringsbeamte inzicht zal ik proberen weg te knallen. Wat ik bedoel te zeggen, hoe wil je zoiets regulieren?

Inderdaad, maar 3x raden, dat kan alleen door boetes. En die kun je nu ook prima uitdelen voor een overtreding 'varen in het natuurgebied' zonder dat er een vereniging is.

Oftewel de kern gedachte van een gemeente voor een dergelijke regeling is financieel gewin, werkgelegenheid en pure laksheid. Het valt me zwaar tegen dat een NKV zich daarvoor zou laten lenen. (Dit zou een goede reden zijn om een lidmaatschap op te zeggen).

Gewaagde uitspraak/aantijging maar ik ga hem toch maken. Ik vind het aardig dat we wijzen naar een ander het is zo of niet of de spot is verloren, de verwijzing naar de gemeente. Maar dacht ik tussen de regels door te lezen dat je verzekerd diende te zijn om bij een vereniging te kunnen varen? Laat iedereen dat zelf beslissen. Ik zou bijna zeggen, de NKV is er niet om zoveel mogelijk belangen van de kitesurfers te behartigen maar puur om zoveel mogelijk verzekeringen te verkopen/leden te werven.   

Ik ken de plannen niet exact maar dit is een kritische noot voor hoe ik de plannen nu ken.
Idefixe

Antwoord #33 November 05, 2011, 19:00:11
edit2Rapporteer  
Yoram, je baseert je nu op allerlei uitspraken die iedereen zomaar even roept.
Vervelend gebeuren daarbij is dat je zomaar even iets gaat roepen over de NKV en daarbij dan maar meteen een statement maakt over het opzeggen van je lidmaatschap........

Zoals ik al eerder in dit topic heb gesteld: DE NKV zet zich in voor de belangen van ALLE kitesurfers. Ongeacht nationaliteit , lidmaatschap of wat dan ook.

Daarbij vind ik je opmerking over de doelstelling van de NKV "het verkopen van zoveel als mogelijk verzekeringen" een belediging van alle mensen die geheel op vrijwillige basis bezig zijn om de spots waar ook jij op kunt kitesurfen open te houden.
Reodude

Antwoord #34 November 05, 2011, 19:31:18
edit2Rapporteer  
Yoram, je baseert je nu op allerlei uitspraken die iedereen zomaar even roept.
Vervelend gebeuren daarbij is dat je zomaar even iets gaat roepen over de NKV en daarbij dan maar meteen een statement maakt over het opzeggen van je lidmaatschap........

Zoals ik al eerder in dit topic heb gesteld: DE NKV zet zich in voor de belangen van ALLE kitesurfers. Ongeacht nationaliteit , lidmaatschap of wat dan ook.

Daarbij vind ik je opmerking over de doelstelling van de NKV "het verkopen van zoveel als mogelijk verzekeringen" een belediging van alle mensen die geheel op vrijwillige basis bezig zijn om de spots waar ook jij op kunt kitesurfen open te houden.
+1
Yoram

Antwoord #35 November 05, 2011, 19:35:11
edit2Rapporteer  
@Tom, zo bedoel ik het niet, het is slechts als een kritische noot bedoeld. En ik geef toe, ik moet het doen met de informatie die ik lees. Bij deze mijn excuses indien je deze anders opvat dan bedoeld!

Mijn statement vat je ten eerste verkeerd op, maar een dergelijke regeling zou voor mij aanleiding kunnen zijn gezien het mijn belangen zou schaden.

Wat betreft de genoemde doelstellingen voor de gemeente is dit serieus bedoeld.

Voor de NKV heb ik deze misschien iets te voorbarig in de discussie gegooit. Maar alles bij elkaar komt het erop neer dat ik bedoel te zeggen:

'Zorg ervoor dat kiters zonder lidmaatschap bij een vereniging of andere vereisten kunnen blijven kiten op de spots waar ze willen'. Niet dat ik altijd evengoed kan opschieten met onze oosterburen, maar ik ben wel van mening dat ook zij hier de mogelijkheid moeten hebben om het water op te gaan.
Evan
Administrator

Antwoord #36 November 05, 2011, 19:44:13
edit2Rapporteer  
Ik lees alleen maar dat die Duitsers het zo opgevat hebben dat dat er mogelijk aan zit te komen, nergens harde feiten van de bron zelf, Maar misschien dat Tom het eea kan verduidelijken.

Ga in ieder geval geen conclusies trekken op basis van vage verhalen van anderen, want voordat je het weet worden het door iedereen als harde feiten gezien terwijl er niks aan de hand is.
Wimt

Antwoord #37 November 07, 2011, 19:09:35
edit2Rapporteer  
Je bent een STER....en kom gerust naar belgie met je surrealistich Dali schrijven,er zijn er hier die dat wel kunnen pruimen..doe zo verder Wimt ,dan blijft het niveau hier hoger dan op OASe hahah
greetz
Frank

B elgie zit bij mij bij de top 3, dus wel leuk (bedeol daar mee: na Griekenland en Italie gaat Belgie ook, en volgens een Belgie-kenner verdienen ze dat ook). Vind ik leuk. Men wil overigens een standbeeld voor mij oprichten in Belgie:
Manneke pis, maar dan met een enorme paal.
Wimt

Antwoord #38 November 07, 2011, 19:18:15
edit2Rapporteer  

Was Drei geen Zeeuw?

voor alle duidelijkheid ........

Wimt is geeeen Limbo ....... maar een Fries.
Nou zeggen ze wel eens dat Friezen eigenwijs zijn .......nou bij Wimt mag je dat gerust kwadrateren ......

Voor de rest geen kwaaie gast ... beetje oversexed .....beetje eigenwijs ....beetje onnavolgbaar ......beetje uitdagend ......beetje irritant (soms) ......beetje betweterig ......beetje warrig ....maar voor de rest ...okee

Je zegt overal een 'beetje' bij, maar dat moet echt wel veel zijn: vroeger reden wij samen naar de kust, vanaf Maastricht, maar dat was blijkbaar niet vol te houden, want dat doen we niet meer, en je bent echt de enige niet.
Weet je nog hoe eigenwijs ik was, toen jij zei: we moeten naar links, en ik naar rechts stuurde, en ik jou dermate eigenwijs vond, dat ik in de bocht de deur open deed. Sindsdien noemen ze jou de manke sexist, en zit je volgens jouw vrouw in een speciaal programma, om stoom af te blazen: je moet 2 maal daags masturberen, de thuishulp komt daarvoor langs om je áf te kolven'.
(is ze blond, wil ik ook wel in dat prog?)

Bleek helaas niet een 'zij' te zijn, een 'hij' dus, met hobby: speerwerpen en kogelstoten (au, neee laat maar).
Wimt

Antwoord #39 November 07, 2011, 19:21:16
edit2Rapporteer  
Ahja, Fries van origine, woonachtig in Limburg. Dat verklaard een hoop.

Maar een lekkere discussie daar op t Duitse forum, dapper dat Tom daar nog rustig op weet te reageren.

Tja, als ze op ons forum terugkijken, die Duitsers, dan de tekst door de vertaalmachine gooien, dan niet helemaal zullen begrijpen wat er aan de hand is, en nog 2 vertaalmachines proberen (pfijfen, blazen, fieken, lederhosenvergnugen)
Wimt

Antwoord #40 November 07, 2011, 19:29:11
edit2Rapporteer  
Tja, ik ben weer terug van Belgie. Om toch een idee  te hebben, dat het verder weg was, had ik maar een oranje bril opgedaan, ziet er schiezo uit, maar de rode bladeren leken opeens veel roder, de gele bladeren geler en roder, enz. Heel mooi.
Heb meteen een brillen-lijn gestart: de Wimt brillen lijn: De madurodam bril, voor als je naar madurodam gaat (+7), de 'lekker-thuis-maar-toch-madurodam-bril (-7)
de labies-rood-bril, de tepel-roze-bril (kreeg gek genoeg alleen maar mannen-tepels in beeld).

Heb n u ook een onderbroeken-lijn; dermate mooi, dat men de onderbroek eroverheen draagt; de zgn. overbroeken lijn

Als ik mij met een discussie bemoei, leidt dat nogal af van de discussie, sorry daarvoor..
martimor

Antwoord #41 November 07, 2011, 20:21:27
edit2Rapporteer  
Als ik mij met een discussie bemoei, leidt dat nogal af van de discussie, sorry daarvoor..

schater schater
Janus

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #42 November 08, 2011, 00:17:30
edit2Rapporteer  

greetz
Frank

Ha Frank,
Hij is vast niet zo snel... ;-)
gr Arjan
Reodude

Antwoord #43 November 08, 2011, 01:37:43
edit2Rapporteer  

greetz
Frank

Ha Frank,
Hij is vast niet zo snel... ;-)
gr Arjan
Arjan,
Wimt niet snel....moet je eens lezen,eerst was hij nog zijn stengun aan het nemen...zijn vrouw haar granaten de pennen er terug insteken??? en ging hij naar Belgie en is al terug...hij warped around man..zo snel is die gozer....op het strand als je even je haar voelt bewegen is hij voorbij gevlogen, het enige wat je nog van hem merkt is het zand dat is opgevlogen...en daar ligt hij dan in het zand gestruikeld over zijn eigenbouw quadrosingle cruiser, waar net de alphascanner was van omhoog geklapt en hem bij zijn unhooked powerboots in de haak had geslagen...

Sterkte wimpt het overkomt iedereen...
Arjan tot ziens ?, !!!
greetz
Frank
Reodude

Antwoord #44 November 08, 2011, 01:37:52
edit2Rapporteer  
oop sdubbel en zoveel eer verdient wimpt nu ook niet... Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie
hadden ze maar zoveel lol op OASE  maar daar ist het echt aan het stomen...broodje oorlog heeft er niets aan...
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Antwoord #45 Januari 31, 2012, 16:31:31
edit2Rapporteer  
Gevolg is dat ze dit soort filmpjes maken...  Shocked

http://www.youtube.com/watch?v=UXq5mAXj5IU

om op de golflengte van wimt te komen...
feddomw
Gast
Antwoord #46 Januari 31, 2012, 16:37:54
edit2Rapporteer  
Gevolg is dat ze dit soort filmpjes maken...  Shocked
https://www.youtube.com/watch?v=UXq5mAXj5IU

om op de golflengte van wimt te komen...

Ik kan me zomaar voorstellen dat dit een film van wimt is. Dit is wat naar mijn idee in zijn hoofd om gaat.... Wink
martimor

Antwoord #47 Januari 31, 2012, 18:14:03
edit2Rapporteer  
zo, ben benieuwd wat de maker van dat filmpje op had toen hij ging editten...
voortaan moet ie maar een dikke joint roken
Reodude

Antwoord #48 Januari 31, 2012, 18:14:54
edit2Rapporteer  
Wimt heeft toch een hoger entertainment gehalte....dan onze mofrikaantjes...
Hey Fedd...hoe gaat het met de hand?

Zal deze twee weken niet verschijnen aan de Bdam...zal freezing cold zijn..

Dude
Karel79

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #49 Januari 31, 2012, 19:00:39
edit2Rapporteer  
heb het idee dat deze kerel 'speed' kiten ietsje anders heeft opgevat en bij gebrek aan speed maar LSD heeft genomen oid.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.