TBK
|
Waar zijn de dolfijnen ? Ziet ie nu ook al haaien, het moet niet gekker worden !
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Dat met Beun en die dolfijn is echt waar. Joop van Tellingen stond op het strand en heeft een plaatje geschoten van "De Beun"
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
wat the hell is dat voor een vage bar die de beun daar in z'n handen heeft?
Kinky graphics hoor. Normaal gesproken ben ik nie zo van die tramp-stamps, maar ik zie in die 'tribal' een zeemeermin.. very nice!
|
|
|
PieNO
|
Dat is de 2013 bar van Best. Beun is testrider geworden en is nu aan het kijken of de bar Beun proof is.
|
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey john mooie avatar word voor mij ook eens tijd om een nieuwe aan te schaffen effe shoppen straks ach je mot wat als je oud word en er bij wil horen waar is die wind nou ?
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
jij mag er ook wel op hoor john als je dan maar niet je teen in der kont stopt
|
|
|
|
LeonB
|
Jonges!!! Geen ruzie maken!! Ome Leon heeft genoeg plankies om heeeeeel veul skimmies te maken
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Top Design Hans ...laat ze maar lullen ziet er erg VET uit ...ben benieuwd hoe zo,n skimmi vaart ..
|
|
|
|
|
LeonB
|
Ziezo, topsheetjes zijn binnen dus ik kan weer aan de gang. RaymondS heeft weer topkwaliteit geleverd Straks weefseltjes knippen en morgen beginnen met de eerste prepreg. Een voorzichtig begin is gemaakt
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ziet er supermooi uit leon ga zo door ga zo door ga zo door we gaam skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiimmmmmmmmmmmmmmmmme
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Tis niet mijn disign, vind het persoonlijk oerlelijk maar het word zeker weer een strak modelletje.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
altijd maar zeiken zeiken zeiken zeiken indepent is dat wat voor je theoootje monique rossen die kerel
|
|
|
franco
|
hahahaha met de koekepan????????????????????
|
|
|
|
|
|