Vinni
|
Dus als ik het goed begrijp kwam Beun z'n vrouw erachter en moest plotseling het hele design aangepast worden? Kortom de nieuwe BeunSkim:
|
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Ziezo..... hier een bescheiden progressie met het BeunSkimmie aus Purmereutel. De core is uitgezaagd, vinpluggen en sidwalls gegoten en 2x prepregs zijn klaar om verlijmd te worden. Ome Leon is klaar om de 3D-Shapetafel in te stellen
|
|
|
@LaurenS
|
Komen die bodybuild spullen toch nog van pas ,ziet er weer fraai uit ,ome Leon
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hij word mooi leon ga zo door ga zo door
|
|
|
PieNO
|
Heej Beun. Neem je ook al die Johny boddiebult gewichten mee naar El Gauwna? Wordt dan wel een hele zware boardbag. Al die gewichten wegen minstens 100 KG
|
|
|
LeonB
|
Ziezo Beun, de core is geshaped. Het gaat traag maar gestaag Ze ligt nu te drogen...ik heb haar ondergesmutzzzd voor een schuurlaagje.
|
|
|
LeonB
|
Ziezo...BeunSkimmie is klaar om afgeperst te worden. Morgenochtend vroeg het wekkertje zetten en gaan met die banaan!
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
gaat goed leon super strak hey frank alles goed man heb nog niks te koop gezet en ga er zeker mee varen ben er klaar voor la maar komen die wind JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
LeonB
|
Eindelijk.....BeunSkimmie begint klaar te komen Topprepreg geperst, sidewalletjes afgewerkt voor referentie en maat, vinposities bepaald en centergaatjes geboord. Nu net de boel weer netjes ingepakt en afgeplakt voor de laatste vacuumsessie. Einde is in zicht!!!
|
|
|
|
LeonB
|
TNX John! Ik denk dat de NH Kitekings een beetje gammel zijn....jij met een poot omhoog, ik loop al 3 weken met een klote nekpijn, Beuntje druk.... Anyway.... als het sonnetje schijnt met wat knutsen komt ie wel
|
|
|
|
Giertje
|
Leon, Dat skimboard ziet er te mooi uit om te gebruiken. Het is gewoon een kunststuk geworden. De oude Beun die toch niet meer kite kan het beter schenken aan een museum.
|
|
|
LeonB
|
Ik weet het Ger....ik ben er inmiddels ook achter dat mijn boards voornamelijk aan de muur te vinden zijn TNX voor de complimenten! Anyway....BeunSkimmie ligt as we speak onder vacuum. Van de week de boel ff netjes afwerken, padzz en griptape erop, volgend weekend ben ik klaar voor de photoshoot! Kom maar op met de blotevoetentemperatuur!!!
|
|
|
LeonB
|
Padzz geplakt, doorzichtig griptape aangebracht, vinnetjes erop, Klaar! Hans, je kan haar ophalen
|
|
|
|
|
mocem
|
Mooi plankie! maar goed dat Beun die grote bus heeft. Al die boardjes die hij mee moet nemen.
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het is weer een prachtig boardtje geworden...Leon. Hopelijk zien we Hans er snel mee op het water..
|
|
|