|
GetHigh
|
Done! 7% voorsprong gaat de goeie kant op..
|
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Kijk, dat is nou eens goed nieuws. Leuk voor hem en goed voor de sport.
|
|
|
Langbeest
|
Hij heeft gewonnen!
Hoe kom je aan die wijsheid? De poll is nog niet afgelopen
|
|
|
|
dennisvansetten
|
heb ook al iets van 17 keer gestemd ccleaner doet wonderen
|
|
|
|
|
wazzaah
|
En als de feyenoord van club (als die gozer daar voetbalt) begint te stemmen kan je t wel vergeten natuurlijk.
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
als je via google chrome inlogt met het incognito-venster (te vinden rechtsboven, als je op het icoontje van de steeksleutel klikt) kun je nog een keer stemmen. werkte bij mij iig wel.
in deze functie van google chrome wordt namelijk niks onthouden van jouw internetactiviteiten. nu al 4 keer gestemd door elke keer weer opnieuw dat incognito-venster te openen en dan naar de site van rtvrijnmond te gaan.
hij staat nu overigens op 32% en nog steeds bovenaan.
|
|
|
duffman
|
ook net nog even een paar keer gestemd Goeie tip van dat incognito venster Lowietje
|
|
|
|
|
martimor
|
en dan doen ze een ip-check ach, zal bij die voetballer ook gebeuren... Youri nr 1
|
|
|
joosie
|
Zo weer paar keer op mn werk gestemd vandaag bij alle pc's van collega's
|
|
|
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
ik dacht, ik zet even de post weer in de aandacht, want zou toch leuk zijn als de huidige voorsprong blijft.
|
|
|
|
Morres
|
heb ook al iets van 17 keer gestemd ccleaner doet wonderen Ja, als je dat nou NIET doet, hebben we een eerlijk overzicht van hoeveel % stemmen hij heeft. Krijgen we niet straks de verrassing dat de poll sluit, wij denken dat youri wint en dat na hertelling blijk dat een voetballer wint. Overigens, gister, of eergister, was er iets op van sportman/vrouw vna het jaar, maar geen youri, iemand die weet of je daar iemand voor moet opgeven? oid?
|
|
|
wazzaah
|
Heb ik ook ff naar zitten kijken en denk dat de verantwoordelijke sportbond zoiets moet doen.
|
|
|