Wimt
Berichten: 2498
|
Dit nieuws behoort dus eigenlijk op de " nieuws-afdeling", maar ja ach
|
|
|
|
Wimt
Berichten: 2498
|
Nou ja, ze mogen deze topic voor deze ene keer eens de andere kant op verplaatsen, naar "nieuws". Weer eens wat anders :-)
Mijn eigen auto reed al voor de helft op water, maar dit gaat de olie industrie geld kosten.
Vandaar: geen patent, want dat kost je de kop, komt allemaal op nirburu
|
|
|
Wimt
Berichten: 2498
|
Markus, dit staat dan wel op de onzinafdeling, maar dit is geen onzin!!!
|
|
|
markus
Berichten: 1907
Logs: 0 | 855 uur
|
ik hoop het van harte, maar dit zal wel niet geaccepteerd worden door belanghebbenden in de olie industrie. Op water rijden kan in principe al jaren. Typisch alleen dat het nooit ''wereldnieuws'' is. geeft je toch te denken....
|
|
|
Tim_GTS5
Berichten: 2818
|
In water zit kalk, zal vast geen kraanwater zijn dan ?
|
|
|
Wimt
Berichten: 2498
|
Markus: commercie wil bestaande formules uitdiepen , maar willen, ecenals de politiek, geen inovatie. Voorbeeld: VW heeft het meest in innovatie geinvesteerd, om ook autos zuiniger te maken: dat is nu dus weggegooid geld.
De vorige uitvinder met dit idee is vermoord. Hij hield alles angstvallig geheim en wilde ook een patent aanvragen. Nu gaat dit dus niet gebeuren: alles is gewoon op nirburu te zien en dus na te maken door iedereen!
|
|
|
feddomw
Gast
|
Grappig, dat Niburu is net de revue gepasseerd op Geenstijl. Niburu verkoopt je ook graag flessen water ad €8 de halve liter om je zelfgenezend vermogen te stimuleren.
Als er dan ook een auto is die op water rijdt ad €16 de liter, blijf ik liever 1 op 5 Euro 95 rijden....
|
|
|
Wimt
Berichten: 2498
|
Ook grappig
Kalk maakt niet uit. Als de buur jouw auto ziet vullen met de tuinslang, dan begrijpt men de revolutie...
|
|
|
wazzaah
Berichten: 876
|
zulk groot nieuws dat het zelfs van de site afgehaald is
|
|
|
Wimt
Berichten: 2498
|
Het is zeker lolbroeken-avond
Zijn waarschijnlijk de mensen, die dermate gedesilioneerd zijn, dat ze nergens meer in geloven.
Ik moet natuurlijk niet al het goede nieuws in 1 keer brengen, maar door dezelfde persoon is ook uitgevonden, dat we straks geen stekkers, stopcontacten en batterijen meer nodig zijn. Apparaat kost ook geen jota, staat op dezelfde site (sterspoel). Die batterij lader voor wegwerpbatterijen had ik hier ook al op deze site gezet. Heeft ook nog niemand nagemaakt denk ik
Jongens, met dit soort dom geouwehoer kom je er niet: de revolutie zul je zelf moeten maken. Geen politicus of comm. bedrijf helpt je daarbij. Wil je dus onafhankelijk zijn van bijv. olie, dan heb je nu het gereedschap om dat te doen.
Ik zeg: DOEN!!!!
|
|
|
Geronimo79
Berichten: 2552
|
Als et ECHT allemaal zo is en volledig 100% werkt zonder mankementjes dan komen dit soort dingen echt wel in de media. Zeker in de huidige hybride en full electro cars zal dit echt niet meer zo'n mega bedreiging zijn voor de olie maatschappijen. Er zitten zowieso vaak nog veel te veel mankementen aan. (zover mij bekend kost het vaak nog meer energie dan et opleverd bij water)
Wel mooi als ze weer een stap dichterbij zijn.
Zelf hoop ik meer op de electrische autos nu een actieradius van 200KM wat voor 99% van de mensen in Nederland MEER als genoeg is. Hier in het noorden vaak iets lastiger maar wel te doen. Alleen mn kitesessies zijn net iets verder weg (heen en terug) dus ik wacht nog even totdat ze de 500km halen. Met een speciale verzekering ben je direct voor de accu's vervanging (eens in de zoveel jaar) gedekt. En et scheelt een helehoop benzine kosten. En voorlopig nog eens geen belasting al vind ik dat best wel bezopen gezien je gewoon gebruik maakt van de weg.
Nu noch een paar kerncentrales ipv die domme kolencentrales (in aanbouw) en je hebt helemaal groene winst.
|
|
|
Wimt
Berichten: 2498
|
Heb het zien werken, dus het werkt! Geen nadelen en lekker eenvoudig
Voor uranium is thorium het goedkope en eenvoudige kernmateriaal alternatief
|
|
|
Morres
Berichten: 9427
|
Mag wimt nu dan officieel een ban, dit 'nieuws' is al tientallen jaren oud.
|
|
|
Power Zone
Berichten: 258
|
ik zie en luister en hoor: ...geweldig fantastisch .... stuur ons geld
|
|
|
Evan
Administrator
Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
|
Mag wimt nu dan officieel een ban, dit 'nieuws' is al tientallen jaren oud.
Zullen we jou dan gelijk ook maar bannen?
|
|
|
Morres
Berichten: 9427
|
ik lul tenminste over kite-gerelateerde zaken :+
|
|
|
Evan
Administrator
Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
|
Nee, Gaastra-gerelaterde zaken. Nu weer ontopic, voor zover dat kan in een wimt-topic
|
|
|
wazzaah
Berichten: 876
|
Zal nog ff serieus reageren, niet dat het veel zin heeft denk ik.......
Heb t filmpje s bekeken (nieuwe versie blijkbaar want die oude is toch echt verdwenen) en het idee is natuurlijk niet nieuw, wel leuk dat het ook met een benzine motor kan. Wel benieuwd hoe de motor er na een flink aantal draai uren van binnen uit ziet want normaal is water in de motor funest voor je draaiende delen.
Dan is de naam watermotor natuurlijk compleet onjuist het is een waterstof motor. Water (H2O) kan je heel goed drinken maar als je dat in je benzine tank zou gooien gebeurd er toch heel erg weinig.
Water moet eerst gesplitst worden in H en O, de motor zet de H en de O dan weer om door deze elementen samen te voegen in water waardoor de motor gaat draaien. Het probleem is dus dat je wel eerst energie nodig hebt om water te splitsen in waterstof en zuurstof (basis natuurkunde). hoe voordelig het rijden op water is hangt dus af van hoeveel energie t kost om water te splitsen. Als dit heel eenvoudig zou zijn zouden we allemaal waterstof centrales hebben ipv kolen/gas/kern centrales.
Op het moment dat je er weinig energie instopt om het proces op gang te brengen en dan evenveel energie er uit krijgt als je er in stopt dan kan het uit (cold fusion). Dit in tegenstelling tot hedendaagse kernenergie waar je gigantisch veel energie er in moet stoppen in het begin.
Zolang koude kern fusie nog niet mogelijk is blijven we veel enrgie erin stoppen en er minder uit halen. Een zonnepaneel centrale in combi met waterstof splitsing in je tuin is ook een optie natuurlijk maar of je daar toestemming voor krijgt van je gemeente........ waterstof is namelijk ook behoorlijk brandbaar
|
|
|
Wimt
Berichten: 2498
|
Gaan we weer: had ik al voorspeld, zie "2-deling". Zal wel een soort jalouzie zijn.
Ten eerste gaat in de ban: Morres, die beroeps-chagerijn. Dit is de "lounge", Morres, dus behoeft hier niet over kiten te gaan, bij gelegenheid vergeten misschien, ondanks het feit dat je zelf tig jaar moderator bent geweest. Wil je hier niet meer zien!!
|
|
|
Wimt
Berichten: 2498
|
@Power-zone: ook een kip zonder kop, maar mag nog blijven. Dit is "open source": geen patent dus, dus geen inkomen. Die Frank werkt hier al jaren voor noppes aan, Ik trouwens ook, heb er ook al ettelijke duizendjes in zitten, gewoon vanuit sociaal oogpunt. Nou weet ik wel dat jullie dit bij voorbaat al niet geloven, want dat woord " sociaal" komt niet in jullie woordenboek voor: wel egoisme en materialisme. Nogmaals, net als die sterspoel voor gratis energie, komt dit ook volledig op de site te staan, zodat je het zelf kunt namaken!
|
|
|
Wimt
Berichten: 2498
|
@Waazzahh: de andere doofstomme en leesblinde, die ook in de ban gaat. Ondanks de duidelijke tekst, toch volharden in " wat ie ooit op school heeft geleerd", zal de middelbare wel gehaald hebben, maar net als nu, neemt ie niks meer op:
Nog 1 keer uitgelegd dan:
Tegen roesten komt er hetzelfde systeem in als bij lpg, dus geen probleem.
Ten 2de: electrolyse gaat een tigvoud minder energie kosten dmv diodes, zie hiervoor de afdeling "wetenschap" op de site. Maar, al diverse keren aangegeven: er wordt op een speciale manier water erbij verneveld, en dat veroorzaakt de grootste kracht. Want, deze motor loopt nml op alleen maar water, helemaal zelfstandig!!! Komt dacht ik toch ook duidelijk naar voren in de video. In WO2 werd bij vliegtuigen ook tijdelijk water bijgespoten, als "turbo":2 keer meer vermogen!!
|
|
|
Wimt
Berichten: 2498
|
@Geronimo: mag blijven. De vorige uitvinder, Stanley Meyer, is 4 jaar geleden vermoord, en hij is zeker niet de enige. Zelfs vele bedrijfjes die de simpele electrolyse inbouwden, net zoals mijn auto al een jaar heeft, en dat aan de grote klok hingen, zijn bedrijfsmatig om zeep geholpen, financieel dus. Ook vandaar dus "open source".
In die zin is internet onze redding. Vroeger was dat er niet!!
Overigens is dit gelukkig bij lange niet het enige " free-energy", waar Occupy ook voor strijd
In plaats van dit soort ondoordachte reacties te plaatsen: pak de soldeerbout en maak je eigen electrciteit met de sterspoel, zie: afdeling vrije energy op de site
|
|
|
|