wereldnieuws!!!!!

Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #75 December 10, 2011, 18:00:21
edit2Rapporteer  
Als je mij niet gelooft, waarom zou ik jou dan wel geloven. Ik denk dus eerder, dat je me een aardige en zeer geloofwaardige vent vind, die belangenloos hieraan meewerkt en dat jij dat ook graag zou willen, maar dat je helaas lid bent van de Bende van Vijf, en dat je dat dus niet kunt maken.
Om je te helpen, zal ik je het banknr van de heer Frank Colaris toemailen, dan kun je anoniem doneren.
En dat doe je, ondanks het feit dat de motor afgelopen vrijdag niet aan de praat kwam: kijk, dat noem  ik nou belangenloos en vertrouwvol doneren, net als ik een jaar geleden al deed.
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #76 December 10, 2011, 18:06:02
edit2Rapporteer  
Dat noem ik opgelicht worden.

Maar dit is een kiteforum. Als je mij wilt overtuigen doe dat dan alsjeblieft op het strand of via andere media ipv trollen op Kitehigh.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #77 December 10, 2011, 18:29:08
edit2Rapporteer  
Nog een lid van de Bende van Vijf (wil ook graag doneren!).

Ed, ik begrijp je, zou er ook niet openlijk voor uitkomen. Kun je nog wel die " edit-knop" maken voor op mijn mobiel, anders kan ik binnenkort niet meer reageren. Was je natuurlijk vergeten, hindert niet.

Ik krijg zo steeds meer fans, ik vind dit leuk.
Zal mijn eigen banknummer binnenkort ook maar tonen. Oplichting loont schijnbaar:  sommige mensen willen gewoon opgelicht worden
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #78 December 10, 2011, 18:46:32
edit2Rapporteer  
Wim, wat ons betreft ben je je uitzonderingspositie nu wel verspeeld met je tig topics en reacties de laatste tijd. We zitten zelfs te twijfelen om je te bannen of alle lounge-topics uit de sidebar te halen. Maar beter is het als je niet meer excessief post over (grofweg) hetzelfde, oftewel gelden er vanaf nu dezelfde regels als voor iedereen:

- Geen meerdere topics openen over hetzelfde onderwerp.
- Niet binnen 1 dag tig keer nieuwe reactie plaatsen in deze topics of je eigen reacties plaatsen zodat ze constant bovenaan staan.
- Niet schelden of andere leden zwartmaken.
- Geen puur commerciële zaken posten.



Noem me lid van de bende van Vijf of niet, zolang ik nergens bewijs voor alle stellingen kan vinden anders dan dat ik het maar zelf in elkaar moet knutselen of anoniem moet doneren houd wat mij betreft de discussie daarover op.


Wat betreft die edit-knop, welk mobieltje/browser gebruik je? Anders valt er niks te repareren namelijk.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #79 December 10, 2011, 19:10:10
edit2Rapporteer  
Samsung Wave

Nou ja, het forum is dan wel zieltogend, maar zal zonder mij ook wel een beetje nog blijven bestaan.

Tsja, als je al die regels een beetje gekleurd naar jullie idee toepast, dan is er dus reden genoeg om mij te bannen.

Tsja, dan maar zonder mij, houd ik de eer aan mijzelf, tenzij, en dat is de test, mijn fanclub jullie nog ompraat.

Zo niet, dan was het dit wel. De slimmere lezer heeft wel begrepen, dat ik de Bende van Vijf bestreed met hun eigen aanklachten richting mij, aanklachten die ik niet begrijp, maar die voortkomen uit blijkbaar een bepaald ongeduld: lees hierbij mijn eerste citaat.

Laat voorlopig die knop maar zitten dus
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #80 December 10, 2011, 19:25:47
edit2Rapporteer  
Dat wilden we nu net voorkomen, dat we je gingen bannen.

Maar als je niet kunt posten zonder een uitzonderingspositie te hebben, wat moeten we dan doen om jou en de rest van het forum tevreden te stellen? Het blijft wel een kiteforum, daar is best plaats voor andere gedachtes maar het moet niet de overhand krijgen zoals de laatste tijd.

En welke Samnsung Wave EN browser precies?
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #81 December 10, 2011, 19:32:50
edit2Rapporteer  
Daar ga ik nu niet over beslissen: zoals ik al zei: laat mijn fans dit maar naar voren brengen. Maar ik moet het hier nu bij laten, want met die vraagstelling van jou, heb je me meteen stiekum 1 van jullie regels doen overtreden: te veel reageren en uitdiepen van topic (onwerkbare regels dus, die zich op alle mogelijke manieren laten inkleuren, maar 1 ding klopt in die regels: de meerderheid moet het wel leuk vinden, dus laat die meerderheid zich nu maar horen, tot dan: slotje!).
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #82 December 10, 2011, 19:45:10
edit2Rapporteer  
Ik zie hier nog geen nieuwe Wimt-monoloog, dus daarin moet ik je teleurstellen Wink en als die komt doordat je edit-knop niet werkt. Had dat eerder gezegd!

Ik doe mijn best om iedereen gelijk te bahandelen, iets waarin je tot nu een uitzonderingspositie had. Maar als je je daardoor oneerlijk behandeld voelt kan ik daar ook niks meer aan veranderen. Je bent nog steeds vrij om op het forum te posten, alleen gaan we vanaf nu geen speciale uitzonderingen meer maken.
drifter

Berichten: 1757
Antwoord #83 December 20, 2011, 21:43:40
edit2Rapporteer  
Beste Wimt,

Sorry voor mijn late reactie.

Weet dat als je kitehigh moet verlaten, dat ik je zal missen.
Ik heb je posts altijd interessant, leuk en soms ook stom gevonden.
Ik moet toegeven, heeft het even geduurd. Maar ik ben opgelucht dat je het kwartje op tijd heb laten vallen bij mij voordat je vertrek een feit was.

Dankzij jou is er de laatste tijd iets heel moois in mijn leven gekomen.
Hoewel 'het' zeker niet altijd leuk en mooi is, ben ik toch blij dat ik er in toenemende mate gebruik van kan maken.
Bij deze wil ik je bedanken daarvoor.
Ik hoop dat ik in de toekomst hetzelfde voor anderen kan doen, als wat jij voor mij gedaan hebt.

Ik hoop dat je het plezier in kitesurfen kunt behouden. Ik kijk er dan ook naar uit je tegen te komen langs de waterlijn.

Met vriendelijke groet,

Rory
hehuis

Berichten: 80
Antwoord #84 December 21, 2011, 07:28:42
edit2Rapporteer  
He, kom op,

Een dorpsgek hoort er ook bij.

Het idee kan ook best werken, met aangepaste bacterien of microben die waterstof van water maken.

Trouwens: een andere login is zo gecreeërd. IP's vallen ook niet bij te houden en dat is ook zo omzeild.

Haal de loungetopic maar uit de sidebar.



Karel79

Berichten: 1012
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #85 December 21, 2011, 09:44:40
edit2Rapporteer  
wimt, kom op zeg "al die regels" en "gekleurd toepassen", ik vind dat je nu een beetje aan het overdrijven bent. Evan is zelfs bereid om, speciaal voor jou, er voor te zorgen dat voor jou de edit-knop gewoon goed werkt als je iets toe wilt voegen aan je eerdere post. Als er iemand reageert, en jij wil daarop reageren kun je een nieuwe post maken, dat behoeft toch geen uitleg?

Als je nu de eer aan jezelf wilt houden vanwege dit, vind ik niet dat je de eer aan jezelf houd, maar goed dat is maar mijn mening natuurlijk.


Btw @ Rory, ik ben nieuwsgierig.. wat is 'het' ?
feddomw
Gast
Antwoord #86 December 21, 2011, 10:38:00
edit2Rapporteer  
wimt, kom op zeg "al die regels" en "gekleurd toepassen", ik vind dat je nu een beetje aan het overdrijven bent. Evan is zelfs bereid om, speciaal voor jou, er voor te zorgen dat voor jou de edit-knop gewoon goed werkt als je iets toe wilt voegen aan je eerdere post. Als er iemand reageert, en jij wil daarop reageren kun je een nieuwe post maken, dat behoeft toch geen uitleg?

Als je nu de eer aan jezelf wilt houden vanwege dit, vind ik niet dat je de eer aan jezelf houd, maar goed dat is maar mijn mening natuurlijk.


Btw @ Rory, ik ben nieuwsgierig.. wat is 'het' ?

Ik ben ook nieuwsgierig, want zoals het verhaal nu klinkt is wimt de leider van een cult.
Reodude

Berichten: 434
Antwoord #87 December 21, 2011, 11:56:19
edit2Rapporteer  
zoals reeds gezegd, ieder dorp heeft zijn dorpsgek..en dit fleurt het forum wel op alleen worden de dorpsgekken, binnen bepaalde straten getolereerd, waar ze geen gevaar vormen voor de rest van de bevolking.
Maar Wimt, voro mij mag je , je onzin blijven uitkramen...een lach en een traan horen erbij.
En ....niemand is verplicht om jou te lezen toch?

Succes
dorpswimtgek
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #88 December 21, 2011, 12:57:43
edit2Rapporteer  
wimt, kom op zeg "al die regels" en "gekleurd toepassen", ik vind dat je nu een beetje aan het overdrijven bent. Evan is zelfs bereid om, speciaal voor jou, er voor te zorgen dat voor jou de edit-knop gewoon goed werkt als je iets toe wilt voegen aan je eerdere post. Als er iemand reageert, en jij wil daarop reageren kun je een nieuwe post maken, dat behoeft toch geen uitleg?

Als je nu de eer aan jezelf wilt houden vanwege dit, vind ik niet dat je de eer aan jezelf houd, maar goed dat is maar mijn mening natuurlijk.


Btw @ Rory, ik ben nieuwsgierig.. wat is 'het' ?
Ik ben ook nieuwsgierig, want zoals het verhaal nu klinkt is wimt de leider van een cult.

Don't feed the troll Tongue

Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #89 December 21, 2011, 14:32:03
edit2Rapporteer  
PS Wimt.. had jij niet iets gezegd over kaalscheren van dat hoofd als er ook maar 1 vlok sneeuw zou vallen?   volgens mij moet dat hoofdje inmiddels kaal. + wenkbrauwen natuurlijk.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #90 December 22, 2011, 14:33:42
edit2Rapporteer  
Is hier in Limboland nog geen sneeuwvlok op mijn kale schedel geland.

Maar wees eerlijk: de winter was tot nu toe zacht!
Volgende week laat ik me in Workum door jullie verder kaal scheren
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #91 December 22, 2011, 19:36:07
edit2Rapporteer  
ziekte van hedel?
martimor

Berichten: 1934
Antwoord #92 December 23, 2011, 10:41:46
edit2Rapporteer  
volgende week workum... zal kijken of ik kan, neem ik gelijk het hars wel mee.
je dacht toch niet dat we dat met een tondeuze gingen doen hè.


Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #93 December 23, 2011, 17:32:44
edit2Rapporteer  
Neem ik een ploertendoder mee, kijken wie het wint: jij met jouw hars en ik met mijn ploertendoder :-)

(zet er deze keer maar een smiley achter)
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #94 Januari 03, 2012, 15:53:55
edit2Rapporteer  
Nog wat leesvoer:

http://watergas.nu/inhoud/pdf/HHO_WatergasNU_Missie_101021.pdf
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #95 Januari 03, 2012, 16:56:57
edit2Rapporteer  
Eindelijk een artikel wat voor de meer technisch-onderlegden ook gewoon te volgen is met de juiste benaming etc. en niet met al dat zweverige gedoe waar jij mee kwam. Maar dat kwam natuurlijk omdat je zelf ook niet 100% snapt wat erachter steekt.

Ze hebben het daar over het product van elektrolyse als katalysator toevoegen aan het normale brandstofmengsel waardoor de motor tientallen procenten zuiniger gaat lopen. Dat klinkt al een stuk aannemelijker dan je van je auto een perpetuum mobile te maken die volledig op zijn eigen gemaakte watergas zou rijden....

Vraag me alleen wel af wat er nu off- en ontopic is nu
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #96 Januari 03, 2012, 17:08:39
edit2Rapporteer  
Dan heb je www.watergas.nu nog niet compleet bekeken, of je snapt het niet, net zoals je niet snapt dat ik die editknop nog niet van je heb ontvangen. Zou het maar aangetekend doen als ik jou was, anders hebben we daar weer discussie over :-)
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #97 Januari 03, 2012, 17:33:25
edit2Rapporteer  
Zie je nu Quote- en Edit-knopjes Wim?
Karel79

Berichten: 1012
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #98 Januari 03, 2012, 17:34:44
edit2Rapporteer  
Kun je deze posts niet verhuizen naar het Wereldnieuws topic? Dat lijkt me een betere plek voor verdere discussie over dit onderwerp.
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #99 Januari 03, 2012, 17:39:05
edit2Rapporteer  
Done Wink
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.