|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator

|
En of dat geen batman uitvoering is  ..hoeveel zwart dacht je dat er in de blauwe versie zat.... Dat masker past Hermie wel goed  ...nu nog de Go Pro tussen de oortjes fixeren en klaar is Klara en dan gaan voor de... dark slide Yeeehhhhaaah
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
De darkslide en dan na die loop kneiterhard met je ballen het water raken. Zijn die ook blauw. Staat goed bij je kites. 
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator

|
De eer geven we door... aan Hermie 
|
|
|
Faxie

Logs: 0 | 7 uur
|
Ik ben geswitched, Element 11 + bar besteld. Hopelijk deze week nog binnen 
|
|
|
Faxie

|
Nou heb de 11 ondertussen. Vraag is, wat gaat de volgende worden? 7 of 9?
Ik neig naar de 9 omdat de 7 amper overlap heeft met de 11, maar ik weet niet hoeveel meer high end ik uit de 11 kan halen dan de opgave op de site en hoeveel meer low uit uit de 7...
Maar dan vraag ik me ook weer of tot hoe lang ik de 9 zou kunnen houden.... wil toch wel tot een knoop of 35 doorgaan.
Weeg 80 kg op een TT 130x39.
Later komt er nog een 15 bij voor de low wind sessies. 4 Kite quiver zie ik niet zitten.
|
|
|
jantjuuh

Logs: 0 | 586 uur
|
@faxie Ze hebben niet voor niks een 9 tussen de 11 en de 7. Die 9 houd je wel tot windstoot 35 knopen  Maar lekker zal het zeker niet varen.
|
|
|
Faxie

|
Ja dat snap ik, maar als in de praktijk een goede overlap is tussen de 11 en 7 heb ik daar wel een breder bereik mee.
|
|
|
jantjuuh

|
Uiteraard! Maar die 7 heeft toch wel een knoop of 25 (volgens switch) nodig om lekker te varen. Dan vaart die 11 allang niet lekker meer...
|
|
|
Jer76

Logs: 0 | 3 uur
|
Nou heb de 11 ondertussen. Vraag is, wat gaat de volgende worden? 7 of 9?
Ik neig naar de 9 omdat de 7 amper overlap heeft met de 11, maar ik weet niet hoeveel meer high end ik uit de 11 kan halen dan de opgave op de site en hoeveel meer low uit uit de 7...
Maar dan vraag ik me ook weer of tot hoe lang ik de 9 zou kunnen houden.... wil toch wel tot een knoop of 35 doorgaan.
Later komt er nog een 15 bij voor de low wind sessies. 4 Kite quiver zie ik niet zitten.
Ja dat snap ik, maar als in de praktijk een goede overlap is tussen de 11 en 7 heb ik daar wel een breder bereik mee.
in de praktijk zal je in de meeste gevallen een te grote overlap hebben en ontkom je er dan ook niet aan om voor de 4 kite quiver te gaan. mits je in 35 knopen en meer wilt varen en in de licht weer omstandigheden met bv een 15
|
|
|
gijs1234

|
Faxie ik zou een 9 (en een 7 kopen) + een groter/breder board / Skim en geen 15 Ik heb mijn 10 en 6 ingeruild voor een 9 en 7 omdat ik de overlap te groot vond. Ik heb nu voor mij de perfecte set met 3 kites gevonden. Nou heb de 11 ondertussen. Vraag is, wat gaat de volgende worden? 7 of 9?
|
|
|
Karel79

Logs: 0 | 2 uur
|
ik zou voor de 9 gaan, en kijken tot hoe lang je die kan/wil houden en of je dan nog een 7 erbij wilt. en trouwens, het is zoals jantjuh al zegt, die 7 begint pas bij 25kn... dat sluit dus helemaal niet aan op een 11, die een high-end heeft van 24kn (volgens switch). Lijkt me duidelijk dus.
|
|
|
nick1212

Logs: 0 | 74 uur
|
Hej,
Ik heb de 9 en bij gem 28-30 en vlagen tot 36 is nog wel te doen hoor. Dan kun je lekker vliegen. Als je de 9 een keer wil proberen dan laat je maar iets weten.
Nick
|
|
|
Karel79

Logs: 0 | 2 uur
|
en daarbij, bij switch krijg je een 4 kite quiver voor de prijs van een 2 kite quiver 
|
|
|
Faxie

|
Nouja ik houd m'n quiver het liefst zo klein mogelijk.
Maar als de 9 nog zo lang te houden is klinkt dat als een prima optie in ieder geval.
Gisteren met de 11 gevaren, maar kan d'r nog niet veel over zeggen. Wind was veels te weinig, op een gegeven moment maar 8 knopen.
Hij relaunched wel aardig goed in weinig wind.
|
|
|
Kemperman

|
Ben wel benieuwd naar deze kite, echt behoorlijk goedkoop in vergelijking met andere kites. Een 15m erbij als low wind kite lijkt me wel wat. Voor 690 euro is dat niet veel.  Hoe vaart deze kite verder uitgehaakt?
|
|
|
Reodude

|
Ik heb een 13 m te koop, als nieuw 4 a 5 maal gevaren. Reden, vindt de kite niet geschikt voor op mijn raceboardje, loop niet ver genoeg naar de windvensterrand. Kite is wel degelijk , uitermaye geschikt voor de TT riders onder ons. Kite kan getest worden op brouwersdam, door potentiele kopers 490 kite 140 bar Laat maar iets weten....en neen meijn methods verkoop ik niet :-) :-) :-) :-) Dude 0031 476 328 694
|
|
|
jantjuuh

|
Ik heb een 13 m te koop, als nieuw 4 a 5 maal gevaren. 490 kite 140 bar
Zeg het niet snel, Maar als iemand dit voor de kite betaald wordt ie toch wel afgezet. Je hebt een nieuwe Element 13m voor 650 euro inclusief verzend kosten.
|
|
|
Faxie

|
Ik heb een 13 m te koop, als nieuw 4 a 5 maal gevaren. 490 kite 140 bar
Zeg het niet snel, Maar als iemand dit voor de kite betaald wordt ie toch wel afgezet. Je hebt een nieuwe Element 13m voor 650 euro inclusief verzend kosten. Relatief is het dezelfde afschrijving als met andere merken, ik zie het probleem niet...
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
Als promorider kun je toch iets coulanter met je prijsjes omgaan lijkt mij  Je hebt geen ongelijk, maar de promorijder koopt wel degelijk zelf spullen. Het is geen agent of distributeur. Laten we het er maar op houden dan Dude geen verlies maakt op deze deal, maar ook geen winst. @ Dude: neem even contact op met -Martijn-, die wilde een Element 13 kopen dacht ik. Andere topic over, weet even niet zo snel meer welke.
|
|
|
|
Kemperman

|
De website geeft 25% aan ja.
|
|
|