Zittrapeze of heuptrapeze?

Alicia

Berichten: 3
December 28, 2011, 01:13:38
edit2Rapporteer  
Hallo allemaal,

Ik heb ongeveer 2,5 jaar geleden leren kitesurfen en kort daarna zelf spullen aangeschaft. Ik heb toen een zittrapeze gekocht van dakine omdat ze zeiden dat dat beter was om mee te beginnen. Nu wil ik graag een heuptrapeze omdat ik die zittrapeze heel vervelend vind trekken in je kruis en ik een beetje verder wil met springen enzovoort. Of kun je dit toch beter met een zittrapeze leren? Het probleem is alleen dat ik geen heuptrapeze kan vinden die mij past. Ik ben ong 1.64m en een kilootje of 50. Al die dingen zijn te ruim en gaan dus schuiven. Ik begreep ook dat deze trapezes voor dames niet erg fijn zijn i.v.m. pletten van de boezem?? Heeft iemand hier ervaring mee?? Wie heeft er advies?

Alvast bedankt! Kiss
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #1 December 28, 2011, 01:53:15
edit2Rapporteer  
Mijn vriendin heeft een mystic hypnotize en is er te spreken over. Zit een extra strap onder de spreaderbar die je harnass wat beter op z'n plaats houd. Met 50kg zul je denk ik wel een xs nodig hebben.
feddomw
Gast
Antwoord #2 December 28, 2011, 09:53:01
edit2Rapporteer  
Er zijn toch specifieke trapezes voor dames?

Neem anders eens contact op met Bramster hier op het forum, hij verkoopt Underwave trapezes.
Ik vaar met een Sultan, erg fijne trapeze. Daar is een dames versie van, de Sultane.
[Pepper]

Berichten: 1015
Antwoord #3 December 28, 2011, 13:11:39
edit2Rapporteer  
Als er iets persoonsafhankelijk is dan is het wel een trapeze. Wat de een heerlijk vindt zitten vindt een ander ruk. Zelfde geldt voor heup of zit. Had zelf altijd een heup maar sinds ik een droogpak heb ben ik overgestapt op zit. Heb m'n heup sindsdien niet meer aangeraakt en daarom onlangs verkocht. Een goed passende zittrapeze hoeft ook niet vervelend te trekken in je kruis. Gewoon een kwestie van veel modellen passen en er in de shop even flink in gaan hangen.

Enig nadeel van een zit: board onder doen in diep water wordt iets lastiger omdat je je knieën minder hoog op kunt trekken...
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #4 December 28, 2011, 18:35:28
edit2Rapporteer  
Hybride kan ook
Ocean rodeo session 2
Kan je als zit en heup gebruiken.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #5 December 28, 2011, 18:48:16
edit2Rapporteer  
Als je dikke boezem hebt, en het doet zeer kan ik je wel helpen, pijnverlichting via handoplegging, niet goed? geld terug.
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #6 December 28, 2011, 20:53:05
edit2Rapporteer  
Boefje.....
Alicia

Berichten: 3
Antwoord #7 December 29, 2011, 01:54:36
edit2Rapporteer  
Dankjewel voor de reacties ik ga gewoon weer eens aan het passen bij eurofuncenter! Frank goede tip! Ik zal die mystic eens proberen.
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #8 December 29, 2011, 08:26:31
edit2Rapporteer  
Passen en even aan een touw hangen in de winkel dat is het toverwoord. Bij eurofun kunnen ze je top helpen.

Heb zelf wel een stuk of 10 gepast voordat ik eruit was. (persoonlijk speelt de prijs bij mij ook mee)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.