vriendin zoekt board!

Dopperd

Geen avatar

December 28, 2011, 21:34:39
edit2Rapporteer  

Na een paar lessen lukt het mijn vriendin ook om op een board te staan. Wel is waar die van mij dus nu wil ze deze winter een eigen boardje gaan kopen. Dus we zitten wat op internet te speuren maar komen niet echt iets geschiktst tegen. Dat komt omdat ik niet weet waarnaar we moeten zoeken. Ze is een beginner maar leert snel en ik ben zelfs bang, als ik naar haar snowboard skills kijk, dat ze me er over 2 jaar hard uit knalt..haha. Ze weegt nog nog geen 60kg en is gok ik nu even 1,65 lang, Wat zijn leuke boards+ afmetingen voor een redelijke prijs en waar kan ik ze vinden. Evt als je zelf wat leuks in de aanbieding hebt kan je een PB sturen
feddomw
Gast
Antwoord #1 December 28, 2011, 21:39:41
edit2Rapporteer  
Underground Styx 2010. Nieuw. €229.

http://www.surfpirates.de/Underground-Styx-2010
@LaurenS

Antwoord #2 December 28, 2011, 21:47:13
edit2Rapporteer  
Ik heb voor mijn vriendin vorig jaar de Nobile NHP  Wmn 2010 gekocht(125*38).Zalig boardje heb hem zelf ook in de mannenversie.Goed in de chop,goede flex maar popt ook waanzinnig.Hier zal ze je snel mee overtreffen ben ik bang  Grin Grin .Ik vind hem zelf zo lelijk dat ik hem serieus mooi ben gaan vinden  ThumpsUp
FF googelen en er komen aanbiedingen http://www.kiteoutlet.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-vmbright.tpl&product_id=173&category_id=28&option=com_virtuemart&Itemid=73&lang=nl
Morres

Antwoord #3 December 29, 2011, 22:50:04
edit2Rapporteer  
als ze chop gaat varen kan je rustig langer varen, ik ben 63kg en vaar ee n130*40.5 Gaastra Vane(chopvretende freestyler).
Op kitepirates staat genoeg voor niks, maar je kan ook gewoon ff 2e hands checken, boards gebeurd weinig mee, behalve in prijs Smiley
Dopperd

Geen avatar

Antwoord #4 December 30, 2011, 17:32:49
edit2Rapporteer  
ze heeft het nu op mijn board geleerd. 132 jaime 09. Dus ik zat voor haar rond de 128 te denken. Lijkt me een mooi maatje. Die gaastra heb ik haar laten zien maar ja..vrouwen he. Die willen ook weer iets moois en het liefst met rose...aarrggh
amcaptijn

Geen avatar

Antwoord #5 December 30, 2011, 17:40:36
edit2Rapporteer  
Hoi hoi!!

Ik heb wat je zoekt!! North Paris, 126, zeg maar de dames Jaime...en...licht blauw met roze, bloemetjes en tsja...ik ben ook een echte vrouw...heb dus zelfs de rode randjes van de bindingen roze gemaakt... Ik stuur je ff een mailtje met wat foto's!

Greetz, Anne-marije
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.