ash
Logs: 0 | 33 uur
|
Bdb aangenaam, altijd leuk om met meerdere te kiten. Goed bezig met de backroll. als je hem eenmaal kunt, begrijp je niet waarom dat nou zo moeilijk was. En nu de volgende stap..frontroll, hoog springen...Railey...! weekend zo te zien geen wind, misschien morgen, maar betwijfel het. p.s. van 12 t/m 30 augustus ben ik op vakantie in noorwegen.
|
|
|
alvere
Geen avatar
Logs: 0 | 16 uur
|
Thnx allen. @ash goede vakantie @bdb niet te snel gaan zo hou ik je nooit bij Iemand aankomend weekend varen? Groetjes
|
|
|
ash
Logs: 0 | 33 uur
|
Thnx alvera. Ik ga Morgenmiddag nog even naar het water. Wordt Maasvlakte of Brouwersdam. gaat er nog iemand?
|
|
|
|
BdB
|
Zo net thuis na een dagje kite heerlijk zonnetje wind was okee tikje afkandig op de slufter. Backroll en onbedoelde frontroll geland top daggie.
Sorry alverna kon weer is meerijden :-)
Wie volgend weekend op de brouwersdam?
|
|
|
|
BdB
|
marc top, de man die alles test wil ik wel is spreken haha
|
|
|
BdB
|
morgen nog gasten ergens op het water ga een adv dagje in plannen heule dag klote tot ik er bij neerval
nog meer mensen??
|
|
|
|
BdB
|
Wil tussen 0700 en 0800 vertrekken de drukte een beetje voor zijn...
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
marc top, de man die alles test wil ik wel is spreken haha
Ben je nog op de Dam geweest?
|
|
|
BdB
|
Marc, jazeker heb het hele weekend gekamperend ben alleen zondag ff snel over de kte gelopen voor de rest gechilled op het strand met de vrouw.
Ps slufter of oostvoorne...
|
|
|
alvere
Geen avatar
Logs: 0 | 16 uur
|
Ik ben wel benieuwd naar de slufter. Zal morgen wel ff smsen waar je op weg naar toe bent. @ marc hoe is het met je enkel? las zoiets elders op het forum
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Als je goed kunt varen raad ik altijd de Slufter aan, anders Oostvoorne.
@ Alvere, het gaat al beter maar ik weet niet of ik van het weekend al weer kan kiten. Ik moet het nog even aankijken.
|
|
|
bluebit
|
hey, goed om te weten dat er meer Nijmegenaren zijn die kiten.....gaan er komend weekend nog mensen naar strand Horst? (ben te herkennen aan mijn geel-zwarte RRD kite, en ja ja, ik weet dat dat niet echt Nijmeegse kleuren zijn....)
|
|
|
BdB
|
zo gister was de laatste keer playa, wat een gezeik met die scholen. ze roepen al naar je als je upwind gaat langs de klasjes dat je ergens anders moet gaan varen. Voorkeur inderdaad slufter ook voor de wind.
Wanneer wordt het weer koud, wordt het tenminste een beetje rustig
van het weekend zaterdag verplichtingen probeer nog te drukken, en anders zondag ergens aan de kust.
ZW op horst is niet briljant maar dat weet je denk ik wel, oja is ook testdag van Telstar
ps Alvere geen wind gisteravond
|
|
|
Richard85
Geen avatar
|
Ik ga aankomend weekend vanuit Nijmegen naar de zee om te kitesurfen, denk dat ik maar een stukkie verder rij naar Rockanje, nog nooit bij strand horst geweest als iemand mee wilt rijden geen probleem!
|
|
|
BdB
|
Rockanje, vreselijk choppy. Heb morgen wel tijd in de middag. Even kijken wat de wind doet morgen en dan beslis ik
|
|
|
|
BdB
|
jazeker maar denk op de secret spot, en ik ben in voor andere idee
|
|
|
|
BdB