ash
Logs: 0 | 33 uur
|
ok We kunnen samen daarheen rijden als je wilt. laat maar weten.
|
|
|
|
ash
|
ok. 9:30 bij de carpool in Wijchen? of moet ik je ophalen of kom je naar mij.
PB heb ik gelezen. je ziet me morgenvroeg verschijnen.
|
|
|
|
bluebit
|
Morgen naar horst, ik was er laat op de middag tot 1900 uur..echt te gek!
|
|
|
ash
|
gaat er zaterdag iemand mee kiten. locatie nader te bekijken.
|
|
|
|
bluebit
|
Hmmm, jammer. ik heb morgen verplichtingen zondag misschien wel even.naar horst
|
|
|
ash
|
Ja misschien is zondag horst wel weer een keer leuk. Hopelijk draait de wind nog iets.
|
|
|
alvere
Geen avatar
Logs: 0 | 16 uur
|
@ash Ik wil morgen wel. Wil morgen een paar kites bekijken en probeer en afspraak voor morgen te maken dus laat het nog wel even weten.
|
|
|
ash
|
Ik kan morgen om 8 uur met iemand mee rijden. Toevallig of niet ga ik na het kiten ook voor een nieuwe Kite kijken. Als we elkaar dan op slufter ontmoeten kunnen we misschien wel samen kites gaan bekijken. Laat maar even een bericht achter, dan lees ik het morgenvroeg nog even wat je plan is. p.s. wij varen met de rpm en torch.
|
|
|
|
|
BdB
|
Wij reizen af naar wandelplaya om te lache Om 0800
|
|
|
ash
|
Ik ben weer terug. Op de Maasvlakte begon goed met de 8m. Toen een dipje en daarna nog tot 12 uur lekker gekite. Hoe was playa, ben benieuwd of jullie nog gelachen hebben en of de wind niet te veel Zuid was.
|
|
|
alvere
Geen avatar
Logs: 0 | 16 uur
|
Ben ook op playa geweest. Heb niet gelachen, de 10m was te hard werken. En wat is die epic een vliegmachine, dacht dat ik niet meer naar beneden kwam @ash nog nieuwe kite gekeken?
|
|
|
ash
|
10m en veel wind is altijd hoog vliegen. Ik heb een nieuwe 10m Torch gekocht. Zo snel mogelijk proberen.
|
|
|
BdB
|
haha ik zag hem gaan gister met ze 10m gehgehe wat een beest Alvere haha. Top dagje gister beetje jammer van de regen maar toch wat airmiles gemaakt, unhooked dingetjes mee bezig geweest gaat de goede kant op.
nu nog ff wat loopjes leren draaien dat blijft toch wel even een dingetje
|
|
|
|
BdB
|
zo was epic gister, maar binnen nu en 2 dgn me nieuwe speeltje binnen vliegen met 10 knp hoop ik
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
zo was epic gister, maar binnen nu en 2 dgn me nieuwe speeltje binnen vliegen met 10 knp hoop ik
Wat heb je gekocht?
|
|
|
BdB
|
switch combat 2 15m
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
switch combat 2 15m
Zozo een echte C-kite in 15m, dat wordt sleuren als een kabel.
|
|
|
BdB
|
ja gek, dat wordt lachen, ben benieuwd of het wat is denk dat het zeker een aanvulling naast me 11m gaat worden
|
|
|