|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Ik heb een 3/2 met een hooded ondervest, handschoentjes en schoenen, en dat is met deze temperatuur nog goed te doen vind ik. Als het vriest wordt het een ander verhaal denk ik...
|
|
|
DM2008
|
Lekker warm in een (matige) 5/3, met hand- en voetschoenen , losse hood, een GUL Evotherm longjohn eronder, plus een shirt met metallite binnenzijde.
|
|
|
windstruck
|
In december een 6/3 Mystic crossfire 2011 gehaald ipv mijn 3/2 met deze koude dagen.
Zit erg warm en bovendien lekker soepel, daarbij ook maar handschoenen, schoenen en cap gehaald, dat was een nobrainer, niet duur.
Alles prima, behalve die schoenen ben ik nu achter klappen wel is dubbel en schuift teveel, daarbij komt er water naar binnen, verstanding om daar meer in te investeren, split toe met klitteband enzo, iemand nog tips ?
De o'neill psycho freak boots leken mij wel wat alleen wel prijzig, sokjes heb ik ook naar gekeken maar lijkt mij toch wat te koud.
|
|
|
Jellevw
Logs: 0 | 249 uur
|
Ik draag een 5/3 met daar overheen een shorty. Handschoenen en split toe schoen van mystic maken het af. Cap vind ik te warm.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
4.5/3.5 o'neill psychofreak, houd m'n core lekker warm, dan een cap/handschoentjes/schoentjes. Soms nog een mystic windjack over m'n pak als het echt koud is, ik trek dat jack altijd op de kant aan, scheelt heel veel ivm windchill.
Nog niet echt koud gehad dit jaar, afgezien van omkleden en wat koude vingers af en toe.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Vroeger de 5/3 Psycho 2 van O'Neill en de laatste paar jaar een drysuit van Gull. De Gull is heerlijk warm en je stapt weer droog en warm de auto in als het goed is.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Ik draag een 5/3 met daar overheen een shorty. Handschoenen en split toe schoen van mystic maken het af. Cap vind ik te warm.
Draag je wel oordoppen dan? Ondanks dat het niet ijskoud is heb je zonder bescherming wel extra kans om een surfersoor op te lopen.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Ik een ion strike 5.5 semidry... 3mm schoentjes en 2.5mm handschoendjes... geen cap... Wel vaseline en oordopjes
|
|
|
chico
|
5/3 semidry (single lined) met daaronder 1 mm neoprene shirt. Handschoenen/schoenen en neoprene beanie op t hoofd. Soms nog een Mystic spraytop. Mijn inziens prima tpt 4 graden
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
Vaseline bij een wetsuit? Dat spul vreet je wetsuit op termijn op.... redelijke no-go dacht ik.
|
|
|
|
|
Ultimatebeginner
Geen avatar
|
Zou je geen vibram fivevingers als surfschoenen kunnen gebruiken? Veel hardlopers gebruiken het ook, en t schijnt best goed te zijn. ff googlen
|
|
|
feddomw
Gast
|
Dan moet je de Flow nemen, maar die is nu te koud. En dat is de enige neopreen 5fingers schoen, en is 3-4 keer zo duur als een surfmerk.
|
|
|