Bargrip met handschoenen

Monkh

Logs: 0 | 403 uur
Antwoord #25 Januari 19, 2012, 13:32:29
edit2Rapporteer  
@Hard2Handle, ben benieuwd hoe die Claw's zijn. Met name of ze genoef grip genereren zodat je niet hoeft te knijpen. En dan niet te hard slijten natuurlijk..

Hard2Handle

Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #26 Januari 22, 2012, 11:15:31
edit2Rapporteer  
Gistere de ION Claw kunnen gebruiken. Het zijn fijne handschoenen, minder last van kramp in mijn handen doordat ze voorgevormd zijn en iets meer grip dan mijn oude Mystic handschoenen, maar dat lag denk ik meer aan de leeftijd van mijn oude handschoenen.
Het is mooi dat er aan de buitenkant van handschoenen grip zit maar aan de binnenkant zit geen grip waardoor je hand uit de handschoen glipt.
Daar moet ook iets voor zijn lijkt mij...
paul56

Logs: 0 | 299 uur
Antwoord #27 Februari 26, 2012, 15:43:08
edit2Rapporteer  
Gisteren voor de 2e x de Ion claw's gebruikt, maar ik ben er nog niet echt positief over..... In mijn rechterhand kreeg ik prikkelingen vanwege te slecht bloeddoorstroming. Ik vraag me af of ik ze soms te klein heb gekocht (M). Ik moet echt de vingers stropen om de handschoenen goed aangeschoven te krijgen.
Iemand hier ervaring mee??

Ten 2e heb ik gisteren een los gekomen draadje stiksel af moeten knippen. Vind ik toch wel snel Huh
Yoram

Antwoord #28 Februari 26, 2012, 16:14:24
edit2Rapporteer  
Volgens mij zag ik op de Dam iemand met gele schoonmaakhandschoenen kiten. Zag er wel hip uit Grin

Nadat mijn neopreem kapot is gegaan vaar ik tegenwoordig ook met roze schoonmaakhandschoenen  Tongue
gebruikersnaam

Geen avatar

Antwoord #29 Februari 26, 2012, 17:03:05
edit2Rapporteer  
Binnenkort is deze discussie niet meer relevant, guys! Joepie
Monkh

Logs: 0 | 403 uur
Antwoord #30 Februari 26, 2012, 17:04:29
edit2Rapporteer  
Ik heb dus de handpalm zijde van mijn NPX handschoenen geschuurd met middelgrof schuurpapier tot dat het dof werd. Er zitten een soort gladde cirkels op (zie foto vorige pagina) die voor meer grip zouden moeten zorgen.. De grip is in ieder geval nu zo verbeterd dat ik het grip probleem eigenlijk alweer vergeten was Smiley
Morres

Antwoord #31 Februari 26, 2012, 17:46:28
edit2Rapporteer  
Binnenkort is deze discussie niet meer relevant, guys! Joepie

idd Grin
Ocean-Limbo

Antwoord #32 Februari 26, 2012, 19:07:27
edit2Rapporteer  
kiten met handschoenen is wat mij betreft een draaaaaaaamaaaaaaa ..... Angry

ik gebruik de open handpalm handschoentjes van Decthlon ..... maar na een half uurtje  .... Grin

gewoon met bloooooooote handen ....... Shocked

Marc_87
Moderator

Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #33 Februari 26, 2012, 19:19:26
edit2Rapporteer  
Ik moet zeggen dat de Gul Flexor handschoenen het prima doen bij mij.
Nergens last van en zitten als gegoten.
feddomw
Gast
Antwoord #34 Februari 26, 2012, 19:29:38
edit2Rapporteer  
Gul Powermitt. 2mm, is een want dus superwarm. En lekker dun dus, geen gezeik met kramp. Kosten ook geen drol.

Moest de laatste keer met een walk of shame ze uit doen, zo debiel warm. Kort met blote handen gevaren, ging prima omdat alles zo lekker warm was, maar als je in het water komt te liggen willen je handen niet meer werken na korte tijd denk ik.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.