PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Eigenlijk best goeiekoop die reis. 600 euri voor 2 uur wind. Kan ik Straks weer lekker mijn nieuwe kites 2 uur op 12 uur zetten. En dat allemaal in 40graden en pislauw water.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Hebben we iig 2 uur lang een schaduwplek... nog 79 dagen
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Komt goed hoor Pieno...we hebben dit keer wat extra woei in gekocht We gaan zeker pret hebben daar Jeroen!! Kom jij trouwens nog een keer kiten of hoe zit dat?? Die kites motten ook wel eens gelucht worden hoor en daglicht zien!!!!
|
|
|
|
|
PieNO
|
Hept de centjes overgemaakt naar onze reislijder met lange ij. Nu maar hopen dat Frankie boy niet van onze centjes een compleet nieuwe kiteset gaat kopen. Of misshien koopt hij een koffer vol met klokkies. Er is er dan altijd wel 1 die op tiijd loopt. Neem aan dat er voor deze prijs wel een paar oordoppen zijn inbegrepen. Wil die Haringhapper die 2000km verderop in Tarifa zit niet horen snurken. En nu maar hopen dat we 2 uur kunnen varen.
|
|
|
TBK
|
Hept de centjes overgemaakt naar onze reislijder met lange ij. Nu maar hopen dat Frankie boy niet van onze centjes een compleet nieuwe kiteset gaat kopen. Of misshien koopt hij een koffer vol met klokkies. Er is er dan altijd wel 1 die op tiijd loopt. Neem aan dat er voor deze prijs wel een paar oordoppen zijn inbegrepen. Wil die Haringhapper die 2000km verderop in Tarifa zit niet horen snurken. En nu maar hopen dat we 2 uur kunnen varen. Heb je nu geen last meer van, HH schijnt nu een zwervend bestaan te leiden in A'dam en te slapen onder diverse bruggen en in kartonnen dozen. Wordt nu ook al in verband gebracht met schietpartijen ed. Het gaat helegaar fout met 'm, als je 'm een tientje kan lenen is ie weer helegaar bloid !
|
|
|
TBK
|
oh ja was ik nog vergeten:
Morgen ff kijken voor een nieuw klokkie en kitesetje !
|
|
|
FlyingHigh
|
Zooo, de schelpen zijn weer overgemaakt hoor. Ben meteen weer een arme sloeber Lekker trippie gehad Frankie? Weer lekker kunnen bijtanken? Veel plezier met je nieuwe kite setje trouwens!! Wat gaat het worden?? Neem aan de hel Elements range!! HH kan altijd zijn hyper moderne boardje nog verkopen, dan is hij meteen weer boven Jan
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Jaja Ries, ik begrijp nog steeds niet dat iemand die op vreten en zuipen zit, voor het windzekere Tarifa gaat. Bovendien hoorde ik dat je de shows in het hotel echt te gek vond en die mot je nu ook missen vriend!!! Wat dat boardje betreft John....ik heb alleen maar gezegd dat het een top boardje was. Met de nadruk dan op was
|
|
|
TBK
|
Hé Ries dat is een foto van 18.52 uur, dan is de zon in El Gouwna in september al lang onder en daarvoor heeft het hele dag 25 knopies gewaaid..
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hé Ries dat is een foto van 18.52 uur, dan is de zon in El Gouwna in september al lang onder en daarvoor heeft het hele dag 25 knopies gewaaid.. En dat geloof jij Frank ??? Sinds wanneer geloof jij in sprookjes ?????. Deze is foto is van overdag met 1 kite. Dat is die duitser met zijn flysurfer van 30 meter waar de beun altijd ruzie mee heeft. . Hij is alvast aan het warmdraaien Als ik dit zie zit ik er aan te denken om Tarifa maar te cancelen en naar El gouna te gaan
|
|
|
|
|
|
PieNO
|
Hoop dat het lekker windstil blijft die week dat wij er zijn. Moet er niet aan denken elke ochtend mijn kites op te pompen. Heb gehoord dat er nieuwe zitzakken zijn. Ook de bediening op het strand zit bij het all inn pakket inbegrepen. Zelfs de hamburgers worden afgeleverd op het strand door topless Hongaarse dames.
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
en zo is dat JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Zelfs de hamburgers worden afgeleverd op het strand door topless Hongaarse dames. Awel, met skibril ... anders ken ze geen frietekes bakken iets meer dan 2 maanden pakweg 76 dagen
|
|
|
TBK
|
Citaat HH; Als ik dit zie zit ik er aan te denken om Tarifa maar te cancelen en naar El gouna te gaan Sorry Ries, ik moet je helaas teleurstellen, je weet het VOL=VOL! ps. Per boot zijn er nog wel mogelijlheden, of je moet vanuit Tarifa naar El Gouwna oversteken. Je herkent ons aan wel, we dragen allemaal baarden en burka's op het water en varen met het Egyptische kitemerk VANALLAHMAGALLES ! We zien je wel verschijnen en pas op want het kan er in September wel is hard waaien !
|
|
|