TBK
|
Lekkere spot met die aflandige wind !
|
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Had graag mee gewild maar ik heb gehoord dat het daar altijd waait. Ik heb de pest aan wind. Ik ga voor safe en ga dus naar El-Gouwna. Ben ik er teminste zeker van dat ik geen zand in mijn ogen krijg. Moet er niet aan denken al dat zand in mijn hamburger. Maar veel fun daar. Als we straks jou video zien wil de hele kitekingsgroep in 2013 ook naar Tarifa.
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Prijzen worden alleen maar duurder dus boeke met je kadaver , en voor een Joet zit je goedt
|
|
|
|
YJ
Logs: 0 | 106 uur
|
Is dat een nieuw model van Mystic? Hoeveel boards/kites gaan erin? Heb vorig jaar de Ammobox van Mystic gekocht, wel een groot stevig ding. Erg tevreden over
|
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Mooi ding Ries. Hept ik ook. En die wieletjes maken het helemaal gemakkelijk als je straks door dat mulle zand van Tarifa moet lopen. Wij in El-Gauwna hebben daar van die kamelenneukers voor die onze tassen tillen voor 0,10 euro...
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik heb net telefonisch contact gehad met Niels (Ash) en afgesproken dat wij met zijn 4en gaan, dat zijn dus: Patrichk Mitchel Peter Richard (Ik) Bovenstaande personen hebben geboekt bij Transavia en moeten alleen dus nog de acco en auto regelen Niels probeert nog samen met een vriend die periode te gaan via Weeze (Duitsland) of andere (bad) Gaste die intresse hebben
|
|
|
|
YJ
Logs: 0 | 106 uur
|
Ziet er prima uit. Kitespullen tussen de plantenbakken hoppa
|
|
|
|
TBK
|
Uitkijken dat je je kite niet langs zón KAKTUS haalt want dan wordt het plakken ! Afijn, mooi appartementje Ries ! Nu nog wind ?
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Ries, ziet er topperdetop uit is wss in het stadje zelf. riiieeelllaaaxed voor 's ochtends als jullie weer waggelend met een alcoholpegel trug naar huus motte lope... Loopt die trap in de kamer over in een uitkijktoren om de wind te checken??? Kun je mooi in het portiek de kites uithangen..
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ziet er allemaal erg goed uit Richard...ik heb hier op La Ballena kennis gemaakt met Patrick (marinier) Lijkt mij een toffe gast en hij kan ook nog eens goed varen dus daar kan je nog wat van leren....
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Mijn vriendin en ik komen ook rond die tijd eens kijken in tarifa, zo rond eind september/begin oktober. We blijven wel 2 weekjes denk ik, dus helemaal top!
|
|
|