@Marc, Michiel, ze hebben geen vimeo plus/pro account, en vimeo zegt zelf dat de kwaliteit van HD met een plus account ook iets beter is dan de gratis HD.. En dat je niet HD mag embedden is ook maar gierig :/ Niet dat het zo heel veel uitmaakt, het is wel een beetje crappy kwaliteit inderdaad.
Maar het is wel een hele dikke vid, dikke stijl.. Dat is belangrijker dan de kwaliteit toch
Voor zowat het duurste merk op de markt is dit wel ondermaats (vergelijk met F-One AndandRroy dat is pas klasse) en haast geen kite te zien - nogal veel golfsurfen.
Voor zowat het duurste merk op de markt is dit wel ondermaats (vergelijk met F-One AndandRroy dat is pas klasse) en haast geen kite te zien - nogal veel golfsurfen.
Man dit is toch een prachtige movie! En als je hem af had gekeken kwam je zeker hele mooie freestyle actie tegen! Commentaar is makkelijk gegeven, zelf eens iets dergelijks van de grond zetten is weer een ander verhaal...
Vinni: met het budget dat cabrinha heeft moet het beter kunnen. Vergelijk met dit Dat is pas echt mooi
Het blijft moeilijk hé, gewoon genieten van een movie zonder negatieve dingen te roepen... Het gaat helemaal niet om geld en beter zijn als.. Het gaat om het surfen, de spots en de lifestyle! Wat maakt het nou uit dat iemand anders een mooiere movie maakt? Daar hebben hun toch niks mee te maken?
Ik snap werkelijk waar niet hoe jij aan je commentaar komt! En hoe kan je überhaupt over budget gaan lullen als je daar helemaal niets van af weet??
Misschien een idee om een topic te open: praatgroep voor mensen die het moeilijk hebben, alleen negatieve uitlatingen hebben en het toch wel beter weten????
Maar Eddy, dit heeft puur te maken met smaak. Ik vind de video van Cabrinha veel mooier en leuker om naar te kijken bijvoorbeeld. Ik denk dat het niets maar dan ook niets met geld te maken heeft.
Maar nu kappen we wel met het onderwerp geld, we gaan het nu hebben waar dit topic over gaat en dat is deze movie.
Last van een winterdip Eddy? Je zou toch juist vrolijker moeten worden van dit soort filmpjes, ik in ieder geval wel!
En over de kwaliteit. Heeft iemand dit niet van een andere bron geript en dat het daarom zo'n slechte beeldkwaliteit heeft. Het is puur de compressie die het zo lelijk maakt namelijk. Het niet via het officiële Cabrinha-profiel geüpload.
Is ook onzin allemaal, dit is de bonus-clip, als het ware the behind the scenes of extras op de DVD... Dit is de clip waar het om ging en die vond ik BIZAR mooi....
Grappenmaker, die vid van Eli Zarka zit wel wat leuke actie in, maar lijkt verder helemaal nergens op, en dit tweede filmpje is gewoon een leuk go pro knipseltje
volgens mij zit die beste eddyC zich helemaal scheef te lachen over hoe wij allemaal happen op z'n reacties.
IK SNAP DE GRAP EDDY!!!!
Als ik er over na denk is het best grappig hoe je elke reactie post.
Chapeau chapeau!!!!
Je hebt me vandaag eventjes laten lachen!
Mocht ik dit fout geïnterpreteerd hebben zou ik snel professionele hulp gaan zoeken om uit je winterdip te komen voordat het te laat is. OFFFF... evt op het schaakforum.eu kijken naar filmpjes om die af te gaan zeiken