ff wat vraagjes over kiteboarden

jansen85

Februari 13, 2012, 15:11:17
edit2Rapporteer  
Hallo allemaal!

Wij zijn beginnende Kiteboarders en studenten aan de Hogeschool Utrecht. Voor onze studie wordt gevraagd om te kijken of we een sporttak voor de gebruikers kunt verbeteren. Uiteraard willen we kijken wat er beter kan in de kiteboardscene. Jullie zouden ons enorm helpen door even deze vragen te beantwoorden Wink

Alvast bedankt!

(enquête is offline, bedankt voor het invullen)
niels

Antwoord #1 Februari 13, 2012, 15:42:28
edit2Rapporteer  
Ik weet niet wat er onderzocht moet worden maar het meeste bestaat al hier op de site.
[Pepper]

Antwoord #2 Februari 13, 2012, 16:03:29
edit2Rapporteer  
Hmmmm, ingevuld maar ik weet nu al dat de uitkomsten van jullie onderzoek niet echt verhelderend zullen zijn. Erg veel open vragen waar je uiteindelijk geen conclusies aan kunt verbinden. Volgens mij weten jullie ook al waar jullie naar toe willen: een app voor kitesurfers. Daar heb je dus dit "onderzoekje" niet voor nodig.....
Morres

Antwoord #3 Februari 13, 2012, 18:55:22
edit2Rapporteer  
HBO..juist ja.
Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #4 Februari 13, 2012, 18:55:25
edit2Rapporteer  
Ingevuld, maar het meeste waar jullie op mikken bestaat al. Behalve dit:

Sta je open voor een systeem wat bijhoudt wie waar gaat kiten (bijvoorbeeld door in te loggen online, zodat je altijd kan zien of je alleen of met meerdere op een locatie bent)?

Probleem met zo'n systeem is dat het nooit meer dan een indicatie gaat zijn tenzij iedereen een smartphone heeft en ook veranderingen gaat doorvoeren mochten ze onverhoopt niet gaan, ineens ergens anders of op andere tijden gaan kiten.
Hard2Handle

Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #5 Februari 14, 2012, 17:37:38
edit2Rapporteer  
.....
Probleem met zo'n systeem is dat het nooit meer dan een indicatie gaat zijn tenzij iedereen een smartphone heeft en ook veranderingen gaat doorvoeren mochten ze onverhoopt niet gaan, ineens ergens anders of op andere tijden gaan kiten.

Tenzij het systeem toegang heeft tot jouw locatie zoals met een route planner via je smartphone. Hier zou ik dus nooit toestemming voor geven...
Ocean-Limbo

Antwoord #6 Februari 14, 2012, 23:10:24
edit2Rapporteer  
ingevuld ...... maar deze vragenlijst gaat alle kanten op .......

succes ermee .....
jansen85

Antwoord #7 Februari 14, 2012, 23:47:57
edit2Rapporteer  
We doen Communication & Media Design. Ik zal iets meer info geven om wat onduidelijkheden uit de weg te ruimen.
Het is niet een eindopdracht maar een deel ervan. Deze enquete helpt ons puur om onze hoofdvragen te bevestigen.
Bedoeling van de vragen is meer om te kijken of de behoefte er werkelijk is om samen af te spreken om te gaan kiten e.d. Ook zal de app (in theorie) vooral handig moeten zijn voor de beginnende kiter. De bedoeling is om al deze informatie, dus wie waar gaat kiten, of het is toegestaan ja of nee, eventuele wind informatie (winguru) e.d. allemaal in één app te plaatsen.
Uiteindelijk moeten we een video/animatie maken waarin wordt uitgelegd hoe het werkt. (en ja natuurlijk weet ik dat er al veel info beschikbaar is)

In ieder geval allemaal erg bedankt voor het invullen!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.