KiteFEEL in Fuerteventura Promo

KiteFEEL

Maart 01, 2012, 17:57:39
edit2Rapporteer  
Vorige maand een heerlijke tijd gehad in Fuerteventura.
Wat een pracht spots!

http://www.youtube.com/watch?v=Utc57M0OVnc
brian

Logs: 0 | 8 uur
Antwoord #1 Maart 01, 2012, 18:51:43
edit2Rapporteer  
Volgens de locals van Flag beach mocht je helemaal niet overal varen, maar alleen op sommige spots.
Ook staan er volgens hun op sommige kaartjes spots aan de noordkust waar je helemaal niet mag varen.

Leuk jij hebt de lagun wel gevonden, haha. Toen ik er was was het laagwater dus ik dacht, nehh dat zal em wel niet zijn, haha. Raak je de rotsen niet wanneer je soms crashed?
Nature

Antwoord #2 Maart 01, 2012, 19:53:43
edit2Rapporteer  
In de winter doet niemand er moeilijk over Smiley
KiteFEEL

Antwoord #3 Maart 02, 2012, 00:48:17
edit2Rapporteer  
Brian, geen problemen gehad.
Bij Red Shark kiteschool geinformeerd en die gaven duidelijk aan dat het op het gehele eiland geen enkel probleem was om te gaan kiten.
Daarnaast hebben we nog enkele shops dezelfde vragen gesteld. Zelfde antwoord. Lijkt mij wel uiteraard logisch, dat je in de zomer niet overal kan gaan kiten i.v.m. drukte. Wij gaan daarom ook altijd in het voor of en naseizoen. Lekker rustig en altijd lekker weer daar Smiley!
Geen rotsen geraakt. Je moet wel goed opletten waar je wel en niet kunt varen. Zo af en toe een paar mooie lava stenen onder het wateroppervlakte, maar dat viel op de spots waar ik heb gevaren nog erg mee gelukkig.

Ik vind Fuerteventura een erg lekker kitesurfeiland met vooral ook hoge windzekerheid. Dat is wel erg fijn!
Dit weekend maar weer even het frisse water op in Schellinkhout. Het ijs is allang alweer weg daar en de temperatuur zit bij de 10 graden.

Alvast een fijn weekend jongens Smiley!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.