|
|
Tim_GTS5
|
Vorig jaar was er ook wind hoor Joost , alleen was het ZO-Z wind , laat de wind maar komen uit ZW ! Impressie testdag vorig jaar thanks to Dimitur :
http://vimeo.com/21873141
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik wil wel weer eens wat nieuws testen, mocht de wind goed zijn dan rij ik mooi daarheen.
|
|
|
vandenbergsurf.nl
|
PeterLynn zal ook aanwezig zijn met nieuwe materiaal.
|
|
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Leuk! Maar hoop dat ze ook weer eens iets op Oostvoorne of de Brouwersdam gaan doen....dit is me iets te ver...
Dat zal een andere shop vast wel weer doen.
|
|
|
Flupke
|
Lap, geen Slingshot... en 530km op en af ... Maar ik denk wel eens te komen :-)
|
|
|
vandenbergsurf.nl
|
De windvoorspelling voor zondag ziet er matig uit, maar in de middag lijkt er meer wind te komen. We beginnen daarom in ieder geval pas op 14.00 uur. We zullen voor voldoende lichtweer kites zorgen. Er zal tevens een demonstratie gegeven worden hoe makkelijke en hoe snel je al kunt kiten met weinig wind.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
De windvoorspelling voor zondag ziet er matig uit, maar in de middag lijkt er meer wind te komen. We beginnen daarom in ieder geval pas op 14.00 uur. We zullen voor voldoende lichtweer kites zorgen. Er zal tevens een demonstratie gegeven worden hoe makkelijke en hoe snel je al kunt kiten met weinig wind.
Welke lichtweer kites komen er allemaal? Ik ben namelijk langzaam aan het rond kijken voor een vervanger van mijn Cabrinha Contra 14m.
|
|
|
PeeWee
|
Weinig wind + NW!, Niet de meest ideale windrichting voor Schellie. Maar ja een mogelijkheid om te testen is altijd welkom See joes
|
|
|
Tim_GTS5
|
Volgens Surfabc voor zondag gaat de wind draaien naar West met zo'n 15 knopen in het noorden dus wat er over blijft voor Schel is het misschien nog te doen met de lichtweerkites.
|
|
|
KiteFEEL
|
Ziet er leuk uit dat filmpje van vorig jaar. Zie dat ik er ook nog een paar x op sta. Was toen een heerlijke dag. Ben benieuwd of het morgen ook nog wat gaat worden... Vandaag was iig heerlijk.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Gaat het nog allemaal door vanmiddag ????
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ja het gaat door, zonnetje schijnt en er is wat wind
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Balen vanmiddag omdat mijn trapeze en sportbril in de auto lagen die mijn vrouw mee had naar de mateas passion in haarlem. Auto van schoonvader was kapot en zij had mijn auto mee Was evengoed gezellig en lekker koud maar met een unox muts op viel het allegaar wel mee Mooi spul wat er allegaar lag en ik had wel wat wille teste, maar ja geen bril en trapeze
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Toch nog een lekker boardje kunnen testen, f-one acid is toch wel erg fijn! Misschien maar eens kijken of ik m'n huidige te koop zet.
|
|
|