Kitehigh Big-air meting: vandaag test te Ouddorp!

geloof68

Berichten: 2096
Antwoord #25 April 16, 2012, 22:34:19
edit2Rapporteer  
@Marc_87: Mooi! Moeten nog even nadenken over een bevestiging aan de buizen, maar misschien is er op dat front ook al nieuws te melden door de projectleider. Stellage ligt hoogstwaarschijnlijk nog in zijn auto, dus dan kun je je opgeven voor de op- en afbouwclinic. Afbouwclinic was trouwens gemakkelijker en meer hands-on dan de opbouwclinic.

@Evan: Heel kitende NL weet dat jij hoger springt hoor. Dat er dit keer maar 8m op het filmpje staat, ligt niemand wakker van. Volgende keer meer wind en gewoon weer met de 10m het water op. Camera's bevestigen met een stukje isolatiemateriaal voor buizen en tie wraps?

Ik heb het idee dat een 8-10m kite en geschiktere maat is om hoog mee te springen dan een 6-7m kite (in de high end van de kite uiteaard). Puur gebaseerd op persoonlijke ervaring en los van gisterenmiddag. Ik laat me overigens graag overtuigen door iemand die andere ervaringen heeft.
Elevation

Berichten: 1363
Antwoord #26 April 16, 2012, 22:53:49
edit2Rapporteer  
evan had vroeger een gele 7 2009 torch, die gebruikte ie op ouddorp om te kijken of de auto er nog stond... met dat ging ie belachelijk hoog... of ze 2012 die hoogte redden...
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #27 April 17, 2012, 00:48:18
edit2Rapporteer  
Vast wel, als ik weer zo'n enorme vlaag krijg Wink

Hier alvast de resultaten, filmpje komt morgen! Het is duidelijk te merken dat de meting een flink stuk preciezer is geworden ten opzichte van de 3m hoge constructie.
geloof68

Berichten: 2096
Antwoord #28 April 17, 2012, 13:36:09
edit2Rapporteer  
Superklus & gefeliciteerd met de overwinning Evan!

Ik heb in ieder geval aantoonbaar de dakgoothoogte behaald:). Volgende persoonlijke doel wordt hoger springen dan de toren, nu niet snel nog 3 meter erbij klussen hè?
brian

Berichten: 440
Logs: 0 | 8 uur
Antwoord #29 April 17, 2012, 14:37:17
edit2Rapporteer  
Haha heb je toch nog m'n laatste 2 sprongen gemeten. Jammer genoeg was ik toen al redelijk moe en waren dat niet m'n hoogste.
Klaass

Geen avatar

Berichten: 43
Antwoord #30 April 17, 2012, 14:42:00
edit2Rapporteer  
Haha heb je toch nog m'n laatste 2 sprongen gemeten. Jammer genoeg was ik toen al redelijk moe en waren dat niet m'n hoogste.
Haha Brian dat zou ik ook zeggen.

[edit] quote-fix
brian

Berichten: 440
Logs: 0 | 8 uur
Antwoord #31 April 17, 2012, 16:27:29
edit2Rapporteer  
Haha heb je toch nog m'n laatste 2 sprongen gemeten. Jammer genoeg was ik toen al redelijk moe en waren dat niet m'n hoogste.
Haha Brian dat zou ik ook zeggen.

Haha, ja standaard verhaal he . Denk dat die laatste 5m sprong de sprong was waar ik na de landing m'n kite kapot crashte Sad
Waar was jij trouwens Klaas?

[edit] quote-fix
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #32 April 17, 2012, 17:26:24
edit2Rapporteer  
Die kite-scheur-crash staat er ook op Brian, valt het nog te maken denk je?
nick1212

Berichten: 463
Logs: 0 | 74 uur
Antwoord #33 April 17, 2012, 17:50:07
edit2Rapporteer  
Haha, wat een geweldige sprongen heb ik weer gemaakt. men hoogste staan er niet op blijkbaar, zal wel over het beeld zijn geweest :-)
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #34 April 17, 2012, 18:10:29
edit2Rapporteer  
Superklus & gefeliciteerd met de overwinning Evan!

Ik heb in ieder geval aantoonbaar de dakgoothoogte behaald:). Volgende persoonlijke doel wordt hoger springen dan de toren, nu niet snel nog 3 meter erbij klussen hè?

Nou... moet alleen nog 6 extra buizen hebben en er kan 1,5m bovenop Grin
Sinds ik hiermee bezig ben valt me ook op hoe stijl het strand eigenlijk wel niet oploopt. Dat bankje waar hij nu op stond was al bijna 2,5m hoog, zet daar een 7,5m hoge constructie op en je moet al flink je best doen om er bovenuit te springen.


Haha, wat een geweldige sprongen heb ik weer gemaakt. men hoogste staan er niet op blijkbaar, zal wel over het beeld zijn geweest :-)

Moet je ook niet zo hoog springen he, 30m is toch echt de max.
Elevation

Berichten: 1363
Antwoord #35 April 17, 2012, 19:00:22
edit2Rapporteer  
nou Mo...eh,  Evan.. genoeg animo voor je toren.... wel leuk dat je project meer en aanhang krijgt..
HaPe
Moderator

Berichten: 2655
Logs: 0 | 273 uur
Antwoord #36 April 17, 2012, 19:38:05
edit2Rapporteer  
Had vandaag op Mirns moeten staan, knoopje of 30 Grin
Ben wel benieuwd hoe hoog ik ging, zaten zeker hoge sprongen tussen.
Klaass

Geen avatar

Berichten: 43
Antwoord #37 April 17, 2012, 21:42:53
edit2Rapporteer  
Haha heb je toch nog m'n laatste 2 sprongen gemeten. Jammer genoeg was ik toen al redelijk moe en waren dat niet m'n hoogste.
Haha Brian dat zou ik ook zeggen.

Haha, ja standaard verhaal he . Denk dat die laatste 5m sprong de sprong was waar ik na de landing m'n kite kapot crashte Sad
Waar was jij trouwens Klaas?

[edit] quote-fix

Brian ik was op de Dam aan het stuiteren. Daar gingen we zeker 10 meter hoog.
Weer een kite kapot? Zit je niet mee.

[edit] dubbele quote-fix, laat die quote-code eens met rust!
brian

Berichten: 440
Logs: 0 | 8 uur
Antwoord #38 April 17, 2012, 22:04:51
edit2Rapporteer  
Haha heb je toch nog m'n laatste 2 sprongen gemeten. Jammer genoeg was ik toen al redelijk moe en waren dat niet m'n hoogste.
Haha Brian dat zou ik ook zeggen.

Haha, ja standaard verhaal he . Denk dat die laatste 5m sprong de sprong was waar ik na de landing m'n kite kapot crashte Sad
Waar was jij trouwens Klaas?

[edit] quote-fix
Brian ik was op de Dam aan het stuiteren. Daar gingen we zeker 10 meter hoog.
Weer een kite kapot? Zit je niet mee.

Nice, jammer dat ik je op Ouddorp niet tegenkwam.

Ja klopt.. hopen dat de importeur er wat aan kan doen.


Superklus & gefeliciteerd met de overwinning Evan!

Ik heb in ieder geval aantoonbaar de dakgoothoogte behaald:). Volgende persoonlijke doel wordt hoger springen dan de toren, nu niet snel nog 3 meter erbij klussen hè?

Nou... moet alleen nog 6 extra buizen hebben en er kan 1,5m bovenop Grin
Sinds ik hiermee bezig ben valt me ook op hoe stijl het strand eigenlijk wel niet oploopt. Dat bankje waar hij nu op stond was al bijna 2,5m hoog, zet daar een 7,5m hoge constructie op en je moet al flink je best doen om er bovenuit te springen.


Haha, wat een geweldige sprongen heb ik weer gemaakt. men hoogste staan er niet op blijkbaar, zal wel over het beeld zijn geweest :-)

Moet je ook niet zo hoog springen he, 30m is toch echt de max.

30m? Ah vandaar dat m'n sprongen niet gemeten zijn. Ik sprong natuurlijk gewoon over het beeld van je camera heen.
Amateuristische set-up hoor Evan.


Die kite-scheur-crash staat er ook op Brian, valt het nog te maken denk je?

Iemand zei van wel, maar moeilijk. Het is vanaf de middelste strut tot 10cm voor de aansluiting op de LE en dan nog iets van 7cm naar rechts van de strut af.
Ik kijk eerst maar wat de importeur zegt.

Sorry voor de berichten achter elkaar btw, bedacht het niet allemaal in 1 keer.
Thanks voor het samenvoegen. Zag je ook waardoor ik viel Evan? Want dat herinner ik me toch niet helemaal helder. Thanks.

[edit] quote-fix en berichten samengevoegd
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #39 April 17, 2012, 23:31:56
edit2Rapporteer  
Zag je ook waardoor ik viel Evan? Want dat herinner ik me toch niet helemaal helder. Thanks.

Hij komt in het begin van het filmpje, nog even geduld.
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #40 April 18, 2012, 22:09:10
edit2Rapporteer  
En het filmpje staat nu eindelijk online: http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=42603.0
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.