|
|
|
|
|
Gerardo
|
Heb gevraagd die oude meuk eraf te halen. 14m uit 2004 of nog ouder voor een beginner? Schandalig. Als iedereen hem nou ff mailt dan heeft het misschien effect.
|
|
|
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Is aangepast. Misschien wel handig om het gewoon vriendelijk te vragen. Heeft vaak meer effect. Kan overigens prima dat iemand er les mee gehad heeft en het daarna op zolder heeft gelegd.
|
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Zullen we vanaf nu van elke ad een printscreen maken? Dan valt er in de toekomst of na aanpassingen nog steeds te lachen (en huilen).
|
|
|
feddomw
Gast
|
Top idee!
(afwachten tot Evan's bloed gaat koken door 1264 verzoeken per maand hoe een printscreen te maken)
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Goed idee! Nog ff ter herinnering: Wel netjes de standaard mail uit het begin van dit topic gebruiken he mannen! Weer wat moois: http://link.marktplaats.nl/761987657Had op deze een mooi bod gedaan....en ik was de hoogste bieder! YEs! Nu de standaardmail gestuurd... Die andere zal ik ook nog ff mailen...
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Heb met die van Tom gevaren in een behoorlijk pittige wind, totaal niet voor beginners.
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Kreeg een nette reactie op m'n mail, is helaas nog niet aangepast: " Ik begrijp je reactie volkomen. Ik zal de tekst daarom wat aanpassen. Bovendien zal ik bij verkoop waarschuwen en benadrukken om niet zonder voldoende lessen/training/ervaring het water op te gaan met deze kite." Voor het archief, hier nog de afbeelding.... Goed idee! Nog ff ter herinnering: Wel netjes de standaard mail uit het begin van dit topic gebruiken he mannen! Weer wat moois: http://link.marktplaats.nl/761987657Had op deze een mooi bod gedaan....en ik was de hoogste bieder! YEs! Nu de standaardmail gestuurd... Die andere zal ik ook nog ff mailen...
|
|
|
|
|
|
Morres
|
Geen Hollander zeker :S ?
|
|
|