|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Printscreen maken zonder persoonsgegevens, de advertenties zijn eraf voor je er erg in hebt.
|
|
|
Straight edge
|
Haha hier was voorall de prijs
Nog een
[edit] Geen persoonsgegevens als naam en telefoonnummer van de adverteerder in je printscreen laten staan A.U.B.
|
|
|
|
Evan
Administrator
|
Word dus tijd voor een tekst om op markplaats te zetten onder een nep advertentie, deze is meer gericht op de verkopende dan kopende partij.
|
|
|
|
|
Straight edge
|
Zou verkopende aansprakelijk moeten stellen
|
|
|
Straight edge
|
Zo krijg antw terug op vraag naish aero beginner kite is.
Hier het antw
Beste Het is verstandig om een aantal lessen te nemen, voordat u iets aanschaft. Iets in de 10-12 mtr range is waarschijnlijk handelbaarder voor beginners, daar die ook iets beter waterstartbaar zijn. Maar ik heb jarenlang getalenteerde cursisten gehad die met deze kites in grote maten zó weg konden varen. Ze hebben een iets dieper profiel waardoor ze wat trager reageren. Grtn Rob
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Zo krijg antw terug op vraag naish aero beginner kite is.
Hier het antw
Beste Het is verstandig om een aantal lessen te nemen, voordat u iets aanschaft. Iets in de 10-12 mtr range is waarschijnlijk handelbaarder voor beginners, daar die ook iets beter waterstartbaar zijn. Maar ik heb jarenlang getalenteerde cursisten gehad die met deze kites in grote maten zó weg konden varen. Ze hebben een iets dieper profiel waardoor ze wat trager reageren. Grtn Rob
:')
|
|
|
Straight edge
|
Hoop dat dit grap is
Hier de mail
Geen idee eigenlijk. Ik denk nu 8 jaar ongeveer. Maar heb altijd een andere gebruikt dus deze is zo goed als nieuw
Mail 2 De richtprijs is 1000 Euro. Omdat dit een complete pro set is met board en de rest. Maar als je het niks lijkt dan houd het op
[edit] Geen persoonsgegevens als naam en telefoonnummer van de adverteerder in je printscreen laten staan A.U.B.
|
|
|
Evan
Administrator
|
Mannen, kan het niet vaak genoeg herhalen: met het plaatsen van persoonsgegens in de printscreen (denk dan aan de gebruiksersnaam en telefoonnummer van de adverteerder) kan kitehigh mogelijk problemen krijgen in de toekomst.
Maak dus een uitsnede van alleen hetgeen je wilt laten zien!
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik ben nog steeds opzoek naar een Cabrinha Revolver 2006 en/of Slingshot Octane 2006. Komt iemand die tegen laat het mij even weten want dat zou top zijn.
|
|
|
|
Straight edge
|
Staat zelfde verkoper nog mooie naish op
|
|
|
Straight edge
|
Kenmerken Conditie : Zo goed als nieuw Type : Kite en Bar Oppervlakte kite : 11 m² of meer Beschrijving
Zeer mooie Wipike Airblast 10.0 ar5.2 system 7 tekoop. Deze kite vlieger is in goede staat, heeft alleen een heel klein plekje wat netjes is verholpen te groote van een knikker. Deze kite is incl bar,kabels,pomp, en het broekje. Kortom deze kite is helemaal compleet met alles wat daar bij hoord. hij is helemaal vlieg klaar. De kleuren van de vlieger zijn wit,zwart en de tubes zijn knal oranje zeer gaaf! doe een leuk bod en de vlieger is van u.
Met vriendelijke groet
Vet man kabels
|
|
|
|
peter.
|
sorry maar voor 180 vind ik dit niet echt een rare prijs…. kan een beginner nog prima meters mee maken...
|
|
|
Evan
Administrator
|
sorry maar voor 180 vind ik dit niet echt een rare prijs…. kan een beginner nog prima meters mee maken... Ok, dan laten we je zoon of dochter die nog nooit gevliegerd heeft hiermee oefenen zonder begeleiding. Want dat is het volk wat zo'n oude c-kite aanschaft om goedkoop zelf te gaan proberen zonder kennis van zaken.
|
|
|
peter.
|
dat zeg ik toch niet met gezond verstand en les kun je hier nog heerlijke sessies mee maken.. toen ik begon waren de kites een stuk slechter dan wat hier word aangeboden…
en ja het is oud maar iemand die niet zo veel te besteden heeft kan toch nog lekker kiten
|
|
|
Evan
Administrator
|
Iemand die genoeg geld en interesse heeft om een complete cursus af te ronden zal met een beperkt budget eerder voor een overjarige SLE gaan dan een C-kite. Ook al was het een van de betere kites uit die periode voor beginners.
|
|
|
Straight edge
|
Staat weer vol mp niet normaal en prijzen ook 600 euro kite uit 2004 . Jawel 2 x gebruikt dus nieuw
|
|
|
Evan
Administrator
|
Vol? Ik moet goed zoeken om tussen alle niet kitesurf gerelateerde troep van een paar webshops nog iets te vinden zonder de de zoekfunctie.
|
|
|