Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Augustus, zoals elk jaar lijkt me. Maar dat is ook maar een gok en de modellen onderling komen ook nog gespreid uit. Als je pech hebt moet je tot de herfst wachten op jou model.
|
|
|
Morres
|
haha vorig jaar had je volgens mij bijna dezelfde vraag :+
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
haha vorig jaar had je volgens mij bijna dezelfde vraag :+
Inderdaad, maar dat geeft niet.
|
|
|
perro
|
Vorig jaar werkte het wel goed! we hadden in mei al een mooie indruk gekregen.. greetz
|
|
|
|
|
perro
|
ja, die info had ik al gezien, bedankt!..nou de rest nog! Rond deze tijd is de kite line al rond voor 2013 van Cabrinha. Alleen een paar mensen weten het. En een fabriek vol met mensen die al druk bezig zijn met het in elkaar zetten van deze 2013 kites. Iemand die nog wel eens in China komt? greetz,
|
|
|
Morres
|
denk je nou echt dat de mensen die het weten dat mogen vertellen... :+ Zelfs in de landen waar meerdere merken rond dezelfde tijd zitten om te testen is het common courtacy om elkaars producten niet te lekken
|
|
|
perro
|
Wij wachten af...... wie durft greetz
|
|
|
feddomw
Gast
|
En weet iemand al iets over 2014 modellen ? Het wordt hoog tijd
Is voor het eerst dat ik om een opmerking van jou moest lachen. Voor jou kan het natuurlijk niet vroeg genoeg zijn, je moet alvast gaan bedenken hoe je de 2013 spullen in 2027 moet verkopen.
|
|
|
KappuhH
|
En weet iemand al iets over 2014 modellen ? Het wordt hoog tijd
Is voor het eerst dat ik om een opmerking van jou moest lachen. Voor jou kan het natuurlijk niet vroeg genoeg zijn, je moet alvast gaan bedenken hoe je de 2013 spullen in 2027 moet verkopen. Om die van Eddy kon ik niet lachen maar die van jou wel. 2013 kites, met een ruk naar beneden. En dan een veel te hoge prijs voor een zitzakkite.
|
|
|
Morres
|
Eddy is toch ook wel eens onbedoeld grappig Kappuh Soms heeft ie ook echt wel goede punten...soms
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Eddy is toch ook wel eens onbedoeld grappig Kappuh Soms heeft ie ook echt wel goede punten...soms nog heel somser dan ik....
|
|
|
perro
|
Weet iemand of Cabrinha in July 2012 met een snelle nieuwe Race kite komt? hoe krijg je eigenlijk een kite sneller? Misschien verder in het windvenster? kan dit met aanpassing van de lijnen? greetz,
|
|
|
Morres
|
kortere lijnen doet met de uiteindelijke vorm van de vlieger(ten zij de lijnen zo kort zijn dat de ysplitsing te dicht op de kite is en de kite wordt 'geknepen')
|
|
|
perro
|
Morgen nog iemand naar de ZM? (Maandag 14 mei). greetz, jack
|
|
|
|