Morres
|
zit geen piemel in
|
|
|
|
YJ
Logs: 0 | 106 uur
|
Heb ik nooit last van. Kite in Griekenland altijd in boardshorts + t-shirtje, heerlijk Alleen soms wanneer je in je natte shirt op de kant staat na een sessie en het zand je vol om de oren vliegt. Dat is wel vervelend.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Ion apex een lycra en een goed boardshort... heb nergens last van. ik vaar met lekkere temperaturen gewoon commando, je moet alleen niet in het zand zitten of je harnas met zand er tussen aan doen. zonder lycra kan ook... maar dan kan ik 's avonds op bed niet meer op mijn rug of buik liggen. Een petje en zonnebril... ook niet geheel onbelangerijk.
|
|
|
Reodude
|
Kijk eens bij Decathlon, die hebben surfers shirts die zijn 1mm dik dubbelzijdig neopreen heel soepel en mooi aanpassend, aan de shirts zitten lusjes onderaan, om aan de surfers boardshorts te bevestigen, zodat de shirts niet omhoog kruipen, en dit alles voor een betaalbare prijs.
Het shirtje gebruik ik om als het bvb echt koud is als ondershirt van men neopreenpak, dus dubbel op. greetz Dude
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Misschien ff uitzoeken om in een sauna een NANO- behandeling te ondergaan? Samen met Wimt? Al het water en zand loopt zo van je af. Wel ff je adem inhouden tot ze klaar zijn,dat is beter voor je gezondheid. Dit moet de oplossing zijn! Stuur je foto's mee van het resultaat?
|
|
|
|
Reodude
|
Misschien ff uitzoeken om in een sauna een NANO- behandeling te ondergaan? Samen met Wimt? Al het water en zand loopt zo van je af. Wel ff je adem inhouden tot ze klaar zijn,dat is beter voor je gezondheid. Dit moet de oplossing zijn! Stuur je foto's mee van het resultaat?
L...K last van te weinig of slechte richting v.d. wind?? ,;:=))
|
|
|
Gewoon Don
Logs: 0 | 188 uur
|
insmeren met vaseline. Vaak zit aan de voorkant van een lycra een lusje. De touwtjes van je boardshort kan je door het lusje halen waardoor deze niet meer omhoog kruipt;)
|
|
|
chico
|
Oil of Olaz. Gewoon van Mw Rudo jatten en insmeren maar.
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Ik zag die topicnaam en dacht: Dat moet Wimt zijn......:-)
Ja wimt gijzelt het debat. Iemand nog een goeie tip?
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Ik zag die topicnaam en dacht: Dat moet Wimt zijn......:-)
Ja wimt gijzelt het debat. Iemand nog een goeie tip? Gewoon varen... je wonden likken kan je daarna altijd nog
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Sorry Rudo, ik zal serieus meedenken. Kon ' t niet laten. Maarrrrr: ik heb in het verleden een thermopakje voor onder m'n wetsuit gekocht. Dat lijkt op jouw fietsbroek, maar bedekt je torso ook. Over je schouders 2 banden zoals een hemd. Dit is dus dun, comfortabel, 'redelijk bloot' en het beschermt tegen schuren. Een boardshort en lycraatje erover om de fashionable man uit te kunnen hangen: kunnen wij dus gewoon achterwege laten, gezien onze respectabele leeftijd. (toch graag een foto van het resultaat )
|
|
|
El Rudo
|
haha heb je gelijk een corseletje om de boel in vorm te houden... Maar je bedoeld zoiets?Qua foto Dit is ongeveer de bedoeling maar dan 15 graden warmer (hier zit nog een shorty onder). Wind mag hetzelfde!
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Laatst toen ik in Mexico was had ik boardshorts aan en daaronder commando, had toen een dagje met een low-end sessie en moest een aantal keer "the walk of shame" doen, maar was ook een paar keer op het strand gaan zitten om te rusten. Resultaat was dat ik aardige schuur plekken had aan de binnekant van mijn dijbenen wat best pijnlijk was. sAvonds liep ik als een cowboy die net van zn paard kwam. De dagen erna maar een zwemshort onder mijn boardshorts aan getrokken dat hielp behoorlijk tegen de schuurplekken.
|
|
|
|
truiy
|
Hier had m'n broertje ook last van! Vanalles geprobeerd en we kramen op uierzalf uit voordat je gaat ff dik smeren en dan gaan!
|
|
|
|
El Rudo
|
Perry cheap ass rijwiel broek met bretels, schuim er uit gehaald, werkte super. Boardshort en rashy er over, dagen achtereen beulen zonder probleem bij dijen en heupen.
|
|
|