Toonzetting van berichten..

~Arjan
Founding Father

Berichten: 1841
Augustus 20, 2004, 12:42:07
edit2Rapporteer  
Hoi mannen,

Naar aanleiding van Chris zijn bericht dat gericht was aan één persoon deze post.

We krijgen de laatste tijd buitengewoon veel mails van mensen die de toonzetting waarop een aantal mensen reageren erg vervelend vinden.

Berichten worden vaak niet geschreven in de vorm van een persoonlijke mening( 'ik vind ..' / 'mijn ervaring is ..') maar in de vorm van 'je moet ..' en 'het is ..'.

Kiteboarden draait bij KiteHigh nog steeds om plezier hebben met z'n allen, elkaar inspireren en in de waarde laten. Dit lijken mensen de laatste tijd weleens te vergeten, althans dat idee heb ik zelf.

Toekomst
Wanneer een aantal kitelocals indoctrinerend blijven reageren en elkaar hierbij toejuichen zal dit nu en op langer termijn niet uitnodigend zijn voor anderen om zelf te reageren. Dit forum zal dan dus een community achtig iets kunnen worden. Hier hopen we natuurlijk niet op. KiteHigh is bedoeld voor de meerderheid. Iedereen moet zich vrij voelen om een vraag te stellen, te reageren en zijn mening te ventileren.

Dus mannen, hoe goed we het ook bedoelen en / of hoe graag we ook onze sponsors tevreden willen stellen. Let er aub op.

Ik hoop op begrip,
Arjan
Naish........what else???

Berichten: 3039
Antwoord #1 Augustus 20, 2004, 15:47:35
edit2Rapporteer  
Sorry Bob, bericht aangepast.

Reageer alleen als je iets hebt toe te voegen.

Hoi,
Arjan
Tomislav

Geen avatar

Berichten: 715
Antwoord #2 Augustus 20, 2004, 17:26:37
edit2Rapporteer  
Maak gewoon een "appraisal" forum erbij, dan zijn we van dat in de hemel prijzen van dingen af  ;D ;D ;D
Moza

Berichten: 1716
Antwoord #3 Augustus 20, 2004, 17:46:21
edit2Rapporteer  
Het gaat niet alleen om reclame, met toonzetting bedoelt Arjan ook dat je vragen en opmerkingen op een open manier post. Natuurlijk is het soms lastig om "normaal" te antwoorden als weer iemand vraagt hoe ie zn lijnen bevestigen moet.......aan de andere kant was dat drie jaar geleden een hele legitieme vraag voor een beginner!

En Arno is niet perse de insteek voor dit bericht......heb heel veel goede posts van hem gelezen, sommigen zijn wat minder...misschien gaat het des te meer over boefje Bob .... ;D of over mij.....let er gewoon op.

Anyway, motto blijft dat het forum voor iedereen toegangkelijk is en blijft, dat maakt het alleen maar attractiever!
Naish........what else???

Berichten: 3039
Antwoord #4 Augustus 20, 2004, 22:49:45
edit2Rapporteer  
Sommige mensen kunnen omdat ze belangen hebben bij meerdere bedrijven of sponsors hun mening niet meer geven! Toch varen en promoten ze op het strand hun merk, alleen op het forum "kunnen" ze hun persoonlijke voorkeur niet kenbaar maken omdat er dan een verstrengeling van belangen zal ontstaan.
Ik heb zelf van een bepaalde merk kites gesponsord gekregen en die heb ik vervolgens gewoon weer terug gebracht omdat ik het niks voor mij vond, ik zou toen weer gewoon Naish moeten gaan kopen, bij het afrekenen bleek dat ik ze ook gesponserd kreeg! Ik vaar dus Naish omdat ik ze mega goed vind en niet omdat ik ze goedkoop krijg!
Omdat ik met Naish x4 vaar kan ook mijn ervaring over deze kite ventileren en vind dat dit ook moet kunnen.
KiteKoe®t

Berichten: 1304
Antwoord #5 Augustus 20, 2004, 23:00:04
edit2Rapporteer  
Heb je volkomen gelijk in Bob. Af en toe eens je ervaringen delen over je (gesponsorde) kites moet ook kunnen. Bij sommigen zit er in 80% van hun reacties verstokte reclame verwerkt. Vind ik niet nodig. Denk ook dat dit niet gaat werken.

Als er zo nodig reclame gemaakt moet worden als commercieel bedrijf maak dan een pot met geld beschikbaar voor advertisements. Plaats commerciele banners op websites, laat folders drukken, verzin een prijsvraag, geef een open dag, enzovoorts, enzovoorts.

Op KiteHigh komt lang niet heel de kitescene van Nederland.
Op het gegeven moment is de grens van gewenste reclame overschreden en wordt het alleen nog maar gezien als spam...

Laters, Koert

ps. Ik heb zojuist een bericht verwijderd met bezoekers statistieken van de hoovah website. Ten eerste viel dit niet onder het forum "Nieuws en discussie" en ten tweede was het wederom een verkapte reclame stunt....
Naish........what else???

Berichten: 3039
Antwoord #6 Augustus 20, 2004, 23:07:44
edit2Rapporteer  
Soms gaat het idd te ver!
Ed
Gast
Antwoord #7 Augustus 21, 2004, 08:44:30
edit2Rapporteer  
              ['''Vergelijk het maar met een kroeg.
Een paar vervelende stamgasten, dus altijd wel wat bezoekers.
"Nieuwelingen" komen totdat ze denken; Ja, daar ga ik niet meer heen. Daar zit die saaie knakker die je er telkens van probeert te overtuigen dat je écht beter Dommelsch kan kopen".    \\\]

zo werkt 't ook vaak op forums. stamgasten zijn fijn, echter bij sommige kun je vraagtekens zetten als het gaat om hun inhoudelijke bijdrage.
Vaak werk je zoiets zelf in de hand door het handhaven van het "sterren-systeem" onder de namen. Post je veel (maak niet uit wat) krijg je sterren. Post je onzin krijg je ook sterren.
Wat voor meerwaarde heeft 't om te kunnen zien hoeveel iemand gepost heeft? Moet ik meer waarde hechten aan een mening van een kitehigh-guru? Heeft een kitehigh-guru meer verstand van kiten?
Observatie
Gast
Antwoord #8 Augustus 21, 2004, 10:34:04
edit2Rapporteer  
Sorry Observatie, bericht gedelete.

Laten we persoonlijke berichten ook persoonlijk houden en dus persoonlijk ventileren. Dit kan bijvoorbeeld gemakkelijk door een email naar desbetreffende persoon of kitehigh te sturen.

De boodschap van jou en anderen is duidelijk overgekomen, we zijn er mee aan de slag gegaan en zullen in het vervolg scherper zijn om reclame en indoctrinerende berichten aan te passen.

Ik geloof niet dat het zin heeft om deze discussie online voort te zetten en toe te spitsen op één persoon. Dit is ook de reden waarom het andere bericht is gedelete.

Ik hoop op begrip,
Arjan
BeeS MR

Geen avatar

Berichten: 189
Antwoord #9 Augustus 21, 2004, 10:51:04
edit2Rapporteer  
Wordt dit nou opeens een afzeik forum of zo? Als die gasten lekker boarden met Naish en Hoovah, laat ze dan lekker...
En als je geen reclame wilt, neem het dan gewoon op in je policy.
Ik ben het ermee eens dat er onnodig reclame wordt gemaakt. Maar aan de andere kant kan je ook weer zeggen dat het X4 team het forum aan de gang houdt. Als ik online ben, kijk ik altijd wel ff op het forum, omdat er altijd wel nieuwe posts op staan. Dat de inhoud daar wat onder te lijden heeft, los je niet op met modder gooien en evangeliseren van andere merken. Gewoon opnemen in policy en zwakke posts verwijderen... Minder posts is meer inhoud...
slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #10 Augustus 21, 2004, 10:55:53
edit2Rapporteer  
Bericht leeggehaald Arno,

Het was, door het verwijderen van andere berichten, niet meer van toepassing.

Hoi,
Arjan
BeeS MR

Geen avatar

Berichten: 189
Antwoord #11 Augustus 21, 2004, 11:54:14
edit2Rapporteer  
,,
Rutger II

Berichten: 1864
Antwoord #12 Augustus 21, 2004, 12:56:11
edit2Rapporteer  
,,
~Arjan
Founding Father

Berichten: 1841
Antwoord #13 Augustus 21, 2004, 17:38:06
edit2Rapporteer  
Deze post blijft tot maandag bovenaan staan zodat de meerderheid van onze actieve bezoekers hem gelezen kan hebben.

Arjan
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.