PBL

Garnaaltje

Berichten: 21
Mei 28, 2012, 10:47:13
edit2Rapporteer  
Weet er iemand waar je Personal Beacon Locater's kan kopen? Wil dit al lang eens aanschaffen alsook vuurpijlen, een waterdichte gsm

voor die enkele keren als je trick of jump mislukt, ver op zee, vlieger int water, afdrijven,enz
gewoon ff bellen
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #1 Mei 28, 2012, 11:34:56
edit2Rapporteer  
Hoe ver ga jij in je eentje de zee op, op een verlaten strand, met te weinig wind en gebrekkig materiaal dat je dit allemaal nodig denkt te hebben?
gebruikersnaam

Geen avatar

Berichten: 1202
Antwoord #2 Mei 28, 2012, 12:40:37
edit2Rapporteer  
ik neem meestal dit mee. gewoon voor de zekerheid. In poeltjes niet nodig.
feddomw
Gast
Antwoord #3 Mei 28, 2012, 12:44:42
edit2Rapporteer  
En waar wil je die zooi laten als je aan het varen bent?

Vuurpijl aam je trapeze vast, ik krijg direct associaties met RoadRunner tekenfilms en die arme Wile E Coyote....
Raymond.V

Berichten: 261
Antwoord #4 Mei 28, 2012, 12:47:42
edit2Rapporteer  
haha!! Dat is wel ideaal als je niet terug komt, dan steek je gewoon die pijl af en met mach 10 terug naar de kust Joepie
Sierrra November

Berichten: 86
Antwoord #5 Mei 28, 2012, 13:24:32
edit2Rapporteer  
Een waterdichte telefoon lijkt me nog wel handig voor noodgevallen en voor werk. Maarja, die dingen zijn niet echt goedkoop. Ik had een waterdicht (PakPak) hoesje gekocht maar daar past mijn mobiel net niet in.
Garnaaltje

Berichten: 21
Antwoord #6 Mei 28, 2012, 13:55:05
edit2Rapporteer  
@Evan ik vlieg mee dure vodden en heb probleempje gehad dit weekend en light wind sessies zijn leuk maar toch riskant en verlaten op zee, als je dan alleen bent en niet in de buurt van een club
en ook verlaten spots

6 jaar zonder ongeval maar beter goed voorbereid
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #7 Mei 28, 2012, 14:15:45
edit2Rapporteer  
Uit het water gevist?
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #8 Mei 28, 2012, 16:49:16
edit2Rapporteer  
@Evan ik vlieg mee dure vodden en heb probleempje gehad dit weekend en light wind sessies zijn leuk maar toch riskant en verlaten op zee, als je dan alleen bent en niet in de buurt van een club
en ook verlaten spots

6 jaar zonder ongeval maar beter goed voorbereid

Zat ik er toch niet ver naast.

Wat ik dus prikkelend probeerde duidelijk te maken was dat het een keuze is om jezelf in die situatie verzeild te laten raken en dat je bijvoorbeeld ook op zoek kunt gaan naar kitemaatjes die je kunnen helpen of drukker bevolkte spots en anders een spot met (schuin) aanlandige wind.

In ieder geval niet je leven af laten hangen van het feit dat iemand misschien wel die vuurpijl van je spot of reageert op je noodoproep. Wat als je door een flinke klap niet in staat bent om een noodsignaal te sturen en niemand heeft je zien dobberen?
feddomw
Gast
Antwoord #9 Mei 28, 2012, 22:25:24
edit2Rapporteer  
Je moet gewoon niet alleen gaan kiten. Punt. Je gaat ook niet alleen duiken, of off-piste skien, enz.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #10 Mei 29, 2012, 00:53:13
edit2Rapporteer  
Een waterdichte telefoon lijkt me nog wel handig voor noodgevallen en voor werk. Maarja, die dingen zijn niet echt goedkoop. Ik had een waterdicht (PakPak) hoesje gekocht maar daar past mijn mobiel net niet in.
condoom, knoop erin, klaar.

overigens heb je geen bereik in de golven
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #11 Mei 29, 2012, 08:27:48
edit2Rapporteer  
 als je te ver uit de kust bent dan betaal je conform het maritiem netwerk... gaat via satcom... a 6$ p/m
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.