|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Ziet er goed uit hoor, maar wanneer veranderen ze dat idiote design nou eens ?
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
|
|
|
dr511
|
Mega dik, vooral de nieuwe olympische sport synchroon loopen!! En natuurlijk in de altijd betoverende wit gele kleuren ( ook in geel wit verkrijgbaar) vanaf morgen trouwens vollop in Nederland verkrijgbaar bij de verkoop kanalen in Nederland. http://tiki.nl/html/core_kites.html
|
|
|
mocem
|
Het design is naar mijn idee aardig veranderd. Het oude model was naar mijn idee een soort van delta. Dit lijkt eerder op een hybride C-kite.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Hij bedoelt waarschijnlijk het uiterlijk van de Core kites: In alle kleuren verkrijgbaar zolang het maar geel/wit/zwart is De Core kites die ik gevaren heb hadden naar mijn mening een van de hoogst mogelijke afwerking kwaliteit! Ben dus benieuwd! En wat een hoop maten voor een relatief kleine speler op de globale kite markt.
|
|
|
YJ
Logs: 0 | 106 uur
|
Vaar zelf met de Riot en de kwaliteit van die dingen is echt fantastisch. Afwerking niveau Cabrinha sowieso wel. Die kleuren vind ik zelf wel strak, het nadeel is natuurlijk wel dat je vrienden langs de kant niet weten waar je vaart omdat ze er allemaal zo uitzien Deze GTS2 ziet er ook goed uit, lekker filmpje met die loops inderdaad. Zou zelf toch liever voor de XR2 gaan, dat hele c-shape gebeuren spreekt me gewoon niet zo aan.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Mega dik, vooral de nieuwe olympische sport synchroon loopen!! En natuurlijk in de altijd betoverende wit gele kleuren ( ook in geel wit verkrijgbaar) vanaf morgen trouwens vollop in Nederland verkrijgbaar bij de verkoop kanalen in Nederland. http://tiki.nl/html/core_kites.htmlWaar te testen???
|
|
|
Geronimo79
|
Workum heeft Core and More winkel zitten. Meer core dan je lief is daaro
|
|
|
|
|
wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
aan het filmpje te zien mag een core wel wat minder kosten: een gele core helicopter, seriously???
|
|
|
YJ
Logs: 0 | 106 uur
|
aan het filmpje te zien mag een core wel wat minder kosten: een gele core helicopter, seriously???
Joh, dat is waarschijnlijk gewoon een standaard surfhelikopter, die zijn heel vaak geel. Is denk ik gewoon een tijdje gehuurd om opnames te maken Zo'n ding dus:
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
wat een homofiel commercieel filmpje zeg, lijkt wel alsof iedere malloot met deze kite zo kan gaan kiten om vervolgens binnen een paar weken pro te zijn en elke contest uit elkaar kan rippen met de vetste loops ooit ziet er verder wel erg goed uit hoor ;-)
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
This is William Shatner ... get the Gts 2 and you will get a penis enlargement for free. Penis enlargement included with core gts2!!! Available @ your local dealer... Wat een schijt add...
Kites lijken overigens best ok... hadden ze de kites beter 5 strut Park kunnen noemen... niet errug C-shape dus
|
|
|
dr511
|
Tja de dikste kiteloop op het NAP is gemaakt met een GTS2 dus ergens zit er wel iets in..... voor een rijtje met plekken waar je de kite kan testen kijk je even op http://tiki.nl/html/core_kites.html
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Vreemd dat hij aangeprezen wordt met een super jumping performance zonder dat je ziet waar deze kiter uiteindelijk (vertraagd) onder hangt... Idd, typisch een Amerikaanse opzet van advertising... 'alleen voor mannen' mis je nog Had Bernd H. dit voor de Duitse markt zelf gefilmd was het zeker een andere ad geworden. Verder denk ik dat de kite zelf zeker niet verkeerd is Jammer is wel dat hij niet als full C-kite te lijnen is...
|
|
|
mbetz
|
De CORE GTS is een erg goede kite, kleuren uit de tijd..
Ik was met Pasen in de Soma Bay, Beany Burblies van Core was er ook. Hij vaart de Core GTS met 10m lijnen en pusht er super loops uit!!!! Overigens super coole typ. Hij liet mij op mijn Core Board (130x40) zonder vinnen varen en gaf veel tips. Dat varen zonder vinnen stelde hij als opgave voor alle testers. Bij Core testen zij de boards zonder vinnen, pas als de shape past worden de vinnen gemonteerd...
Echter, voor kites ik blijf bij Naish..............
|
|
|
wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
Joh, dat is waarschijnlijk gewoon een standaard surfhelikopter, die zijn heel vaak geel. Is denk ik gewoon een tijdje gehuurd om opnames te maken Zo'n ding dus: nooit gezien.. okok, niet heel snugger, de prijs van een paar stickers moet e doen zijn
|
|
|
mbetz
|
Die Gele Heli zie je vaak, vroeger al bij Windsurf opnames in Ho'okipa. Er is er zelfs al eens eentje in zee gestort, waren foto's in alle surfbladen....
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Wel vreemd dat je om te releasen je moet draaien in plaats van duwen zoals de meeste merken
|
|
|
mocem
|
Duitser zijn en blijven 'verdraaid' lastig
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Duitser zijn en blijven 'verdraaid' lastig
Wat zeg je dan tegen die Fransen die vasthouden aan hun 'klitje'??
|
|
|