Bularoo
|
Ziet er mooi uit. Moet er niet aan denken om dit helemaal uit te zoeken al die sprongen. Of is het te doen kwa tijd? Ga toch proberen volgende keer ook aanwezig te zijn..
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Het is te doen, maar niet om elk minisprongetje mee te nemen. Ohja, de hoogste sprong van Rob is te zien op 6:50, de langste hangtime op 13:00 en speciaal voor Ron moet je even op 12:35 kijken
|
|
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Top in elkaar gedraait Evan. Ik kan dan wel niet in de top 10 van de hoogste sprongen staan maar ik ben als ik het goed zag maar de vierde persoon die de 9m aangetikt heeft.
|
|
|
geloof68
|
Alweer een staaltje huisvlijt van Evan ! Van harte gefeliciteerd met je overwinning Rob, echt hoog ! Gelukkig voor jou vaar je zonder schoentjes, anders zou je er nu naast gaan lopen .
|
|
|
ica84
Geen avatar
|
brute sprongen hoor! wat eigenlijk ook wel gek is dat je in 4 a 5 seconden al je beslissingen moet nemen best bizar
|
|
|
Dutchy112
Logs: 0 | 1669 uur
|
Enorm gaaf... Ik zie dat ik nog veel te leren heb.. Even overnieuw kijken naar het beeld materiaal hoe de Jumpmasters Robbepop & Evan dat nu allemaal doen!!!
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Mooi beeldmateriaal Evan echt stoer! Het kan bijna geen toeval zijn dat Robbepop dit keer de hoogste sprong heeft gemaakt... Hij was namelijk de enige die de hele dag een 77 Project board heeft getest
|
|
|
gijs1234
Logs: 0 | 7 uur
|
Top gedaan! zie mezelf volgens mij op 6:45 met een zuurstok Evo 6m. Kan je eens kijken hoe hoog mijn lage sprong was? Uiteraard staat mijn hoogste sprong niet op film Een groene en rode vlag zal idd top zijn zodat je weet of ie aan of uit staat, want moet eerlijk zeggen dat ik dat niet in de gaten had. Mooi beeldmateriaal Evan echt stoer! Het kan bijna geen toeval zijn dat Robbepop dit keer de hoogste sprong heeft gemaakt... Hij was de enige die de hele dag een 77 Project board heeft getest die dag En aan een 8meter hing
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Wtf.... Respect hoor jongens. Wie springt er eigenlijk op 4.05 van rechts hel halve speelveldje over? Ook AARDIG hoog en AARDIG ver. Geen meting, wat ik zo snel kon zien.
|
|
|
Evan
Administrator
|
Top gedaan!
zie mezelf volgens mij op 6:45 met een zuurstok Evo 6m. Kan je eens kijken hoe hoog mijn lage sprong was?
Weet je zeker dat je het wilt weten? Goed daar komt ie: Gijs - 3,4m ±0,2m 3,50sec
Wtf.... Respect hoor jongens. Wie springt er eigenlijk op 4.05 van rechts hel halve speelveldje over? Ook AARDIG hoog en AARDIG ver. Geen meting, wat ik zo snel kon zien. Dat is Rob op 8,8m. Meting valt in het zwarte vlak, met editten was dat goed leesbaar alleen niet meer zo goed op vimeo helaas.
|
|
|
gijs1234
Logs: 0 | 7 uur
|
Tnx Evan, was idd beter om het niet te weten . Was wel leuk om terug te zien. Ik denk wel dat ik wat hoger ben gegaan die dag, al is een schatting van een foto moeilijk.
|
|
|
geloof68
|
Rob's middle name is 8m
|
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Yep, schrikt wel af als je er staand de nootjes mee van de grond kan rapen 8 metertje was perfect voor Zaterdag, ok geef toe dat het vrijdagavond toch wel wat veel werd op een gegeven moment. Maarja, daarna werd het zo vlagerig dat het met een 6 ook overleven was
|
|
|
Evan
Administrator
|
Volgende keer pak ik weer dezelfde maat als jou Rob, wees gewaarschuwd!
|
|
|
|
Evan
Administrator
|
Met een 8m springen en dan de hangtime verliezen van een 6m
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
De volgende keer ga ik meteen los want mijn bar is weer helemaal goed afgesteld op de 7m. Die 12.5 meter zal eraan gaan, kan ik het niet met mijn 7m dan pak ik mijn 10m wel. Ik weet zeker dat ik deze dag nog hoger heb gesprongen als wat op de video staat namelijk.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Gave beelden weer hoor, volgende keer hoor ik het graag even eerder wanneer je weer een meting doet Evan Ging weer vreselijk hoog en hard zie ik
|
|
|
geloof68
|
Als het de komende weken bladstil is, gaat Evan misschien weer freubelen om de toren weer stormbestendig te maken. Zitten we daarop te wachten?
@Marc, 't is topsport hè. Op het juiste moment pieken. De 12,5 meter is voor de normale stervelingen als ik al onbereikbaar:(.
Misschien een idee om bij Big Air Third Edition (BATE?) vooraf door te geven hoe hoog je denkt te gaan springen. Ieder zijn eigen grenzen opzoeken. Die administratieve taak neem ik wel op me, omdat jullie zo aandringen.
|
|
|
Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
Gave beelden. Laat weten wanneer je weer gaat meten!!!! De 10 mtr is voor mij (nog) net iets te hoog maar ...... hoe hoog dan wel wil ik weten.
|
|
|