Gestolen: Bandit V 11m2 (nieuw) & Brunotti Onyx 2008

beachlife

Geen avatar

Berichten: 2
Juni 18, 2012, 21:13:45
edit2Rapporteer  
GESTOLEN: BANDIT V 11m2 (NIEUW) & BRUNOTTI ONYX 2008

Gister, 17 juni is tussen ongeveer 13.30 en 14.00 uur mijn boardje en hagel nieuwe kite gesloten op het strand van de Brouwersdam.

Het gaat om een:

- Brunotti Onyx uit 2008. De originele pads zijn vervangen voor de witte GSS footpads van Brunotti.
- F-one Bandit V 11m2 in de kleuren BLUE/BLACK, serienummer F11122-81429

De Bandit V 11m2 heb ik diezelfde ochtend samen met de 8m2 gekocht en is dus nog geen meter mee gevaren. Ik denk dat iemand me de shop heeft zien verlaten en zijn kans heeft afgewacht, maar dat is slechts een vermoeden.


Mijn spullen lagen op ongeveer 20 meter van de kustlijn, ter hoogte van Natural High.

Toen ik aan het varen was met mijn directional en 8m2 is iemand zo smerig en brutaal geweest om mijn gear die aan de kant lag mee te nemen.

Ik heb op het strand en de parkeerplaats gekeken in de hoop mijn spullen ergens terug te zien, maar zoals verwacht zonder resultaat.

Heeft er iemand toevallig wel iets verdachts gezien die middag?


Zouden jullie samen met mij de fora in de gaten willen houden of er verdachte advertenties worden geplaatst? Als je iets ziet graag even een mailtje: koenlenselink(at)hotmail.com

Alvast bedankt!

Groeten,

Koen
Windhoos

Berichten: 498
Logs: 0 | 701 uur
Antwoord #1 Juni 18, 2012, 21:19:03
edit2Rapporteer  
Is het weer zover ja?! Handen afhakken van die gasten! Angry
Klote man!
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #2 Juni 18, 2012, 21:21:52
edit2Rapporteer  
Oeioeioei, dat is flink balen. Maar als je een splinternieuwe kite op een drukke Brouwersdam laat liggen vraag je er wel om dat iemand hem meeneemt.

Ohje, kun je in het vervolg je shift-toets loslaten tijdens het tikken van je titel?

Audrey

Berichten: 67
Antwoord #3 Juni 18, 2012, 21:31:15
edit2Rapporteer  
Nou, hij/zij moeten gewoon met hun poten van andermans kite /spullen af blijven, druk of niet druk!!
Balen man! Sterkte ermee.
PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #4 Juni 18, 2012, 21:34:00
edit2Rapporteer  
Klote voor je maar wat ik niet begrijp is dat je terwijl je aan het varen bent je andere kite aan de kant laat liggen. Ik heb ook 2 kites maar waar ik niet mee vaar blijft lekker in de auto liggen. Hoop dat je het terug krijgt. En anders misschien een gevalletje verzekering. Kijk de komende weken op marktplaats en op de Duitse e bay...
Nielsie

Geen avatar

Berichten: 18
Antwoord #5 Juni 18, 2012, 21:34:53
edit2Rapporteer  
Je splinter nieuwe kite op t strand laten liggen, staat dat synoniem aan het t feit om gestolen te worden? bijzondere normen en waarden. Beachlife erg vervelend voor je! Ratten moeten met hun poten van andermans gear afblijven! Suc6 
feddomw
Gast
Antwoord #6 Juni 18, 2012, 21:40:01
edit2Rapporteer  
Zou er voor bepaalde spots geen geld te verdienen zijn met verhuur van lockers of zo?

Auto's worden ook opengebroken namelijk....
Audrey

Berichten: 67
Antwoord #7 Juni 18, 2012, 21:49:54
edit2Rapporteer  
Zou er voor bepaalde spots geen geld te verdienen zijn met verhuur van lockers of zo?

Auto's worden ook opengebroken namelijk....
Bij het restaurant op oostvoorne (aan zee) hebben ze ook een aantal lockers en er s daar camera toezicht.  Alleen hoorde dat er afgelopen zaterdag minimaal gebruik van gemaakt werd, maar dat kan ook komen omdat we het nog niet gewend zijn.. Dus zeker een goed idee lijkt me..
chico

Berichten: 1112
Antwoord #8 Juni 18, 2012, 22:43:55
edit2Rapporteer  
Zo das niks. En dan te bedenken dat ik joe nog heb zien varen. Ik was precies dezelfde tijd aan het varen bij NH. Ik heb niet eens een nieuwe Bandit op het strand zien liggen.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #9 Juni 18, 2012, 23:06:14
edit2Rapporteer  
Op bijvoorbeeld Oostvoorne komt dit ook al een aantal jaren sporadisch voor.
En daar kun je ook als dief niet makkelijk wegkomen, en toch gebeurd het!

Helaas spullen in de auto laten, of ten alle tijde toezicht houden.

Blijft natuurlijk heel zuur!
FlyingHigh

Berichten: 2707
Antwoord #10 Juni 19, 2012, 00:28:15
edit2Rapporteer  
Jammer dat we dat soort gassies niet op heterdaad betrappen!! Kon je hem het ziekenhuis in meppen ThumpDown
Hoop voor je dat je je gear op een of andere manier nog terug krijgt man!!!
mvbtje

Geen avatar

Berichten: 1175
Antwoord #11 Juni 19, 2012, 00:41:40
edit2Rapporteer  
F&!#*k flink zuur zeg!
Tijd voor een goede webcam (met geheugen) op de b'dam.
Ik meen trouwens dat een aantal studenten hier vorig jaar een enquete hebben gehouden over kluisjes op de b'dam en dat men er mee bezig zou zijn. Wel klote dat het nodig is.

Enige wat je kunt doen is idd wat sites in de gaten houden zoals
marktplaats.nl
http://kleinanzeigen.ebay.de/
ebay.de
http://oase.com/anzeigen/index.html


hehuis

Berichten: 80
Antwoord #12 Juni 19, 2012, 06:24:43
edit2Rapporteer  
In de auto laten liggen betekent vaak ook met het glas op je stoel naar huis rijden.
Strakko

Berichten: 36
Antwoord #13 Juni 19, 2012, 07:10:06
edit2Rapporteer  
2 kites mee naar het strand,............gewoon beide kites oppompen, en boardje erop.....gaan ze echt niet leeg laten lopen.om 'm mee te pikken

Iets wat pan klaar ligt op het strand is (helaas) vragen om problemen.

mss nog ff een fotootje plaatsen op diverse sites kan je helpen de dader op te sporen
suc6 ermee
Monkh

Berichten: 294
Logs: 0 | 403 uur
Antwoord #14 Juni 19, 2012, 08:08:51
edit2Rapporteer  
Mooi k*t, net nieuw ook..

Ik laat ook nog wel eens een kite liggen in de tas op het strand. Voortaan maar de kites in de achterbak of opgepompt op het strand.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #15 Juni 19, 2012, 08:28:11
edit2Rapporteer  
2 kites mee naar het strand,............gewoon beide kites oppompen, en boardje erop.....gaan ze echt niet leeg laten lopen.om 'm mee te pikken

Helaas vorig jaar wel gebeurd op Brouwersdam...
Parkie

Berichten: 1640
Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #16 Juni 19, 2012, 08:35:56
edit2Rapporteer  
Ik heb het al een keer eerder voorgesteld, leg een lok-kite neer, en ga met een paar man
op een afstandje posten.

De afloop van het verhaal mogen jullie zelf bepalen...........

Maar ik wist het wel, stelletje &*$&^%$@
Gewoon Don

Berichten: 261
Logs: 0 | 188 uur
Antwoord #17 Juni 19, 2012, 08:55:32
edit2Rapporteer  
Mooi k*t, net nieuw ook..

Ik laat ook nog wel eens een kite liggen in de tas op het strand. Voortaan maar de kites in de achterbak of opgepompt op het strand.

Alleen balen als je op Otoplaya bent en je heen en weer moet lopen naar de parkeerplaats voor een andere kite.
Jeffro

Berichten: 611
Logs: 0 | 724 uur
Antwoord #18 Juni 19, 2012, 09:43:14
edit2Rapporteer  
Is het niet een idee om je eigen kite te merken met een lapje stof waar je NAW gegevens op gedrukt zijn? Bij verwijdering van deze merking zou de kite dusdanig beschadigen dat deze niet meer te verkopen is. Nadeel is wel het doorverkopen van de kite...

Dit zorgt iig voor een flinke rompslomp voor de verkoper en als de kite te koop staat ergens kan je bewijzen dat deze van jou is.
feddomw
Gast
Antwoord #19 Juni 19, 2012, 10:22:13
edit2Rapporteer  
Is het niet een idee om je eigen kite te merken met een lapje stof waar je NAW gegevens op gedrukt zijn? Bij verwijdering van deze merking zou de kite dusdanig beschadigen dat deze niet meer te verkopen is. Nadeel is wel het doorverkopen van de kite...

Dit zorgt iig voor een flinke rompslomp voor de verkoper en als de kite te koop staat ergens kan je bewijzen dat deze van jou is.

Niet te doen. Als je het doorstikt is het zo los te maken. Als je het op een of andere manier verlijmt is het ook los te maken, of je plakt er iets overheen.

Kluisjes, auto, of oppompen.
Jeffro

Berichten: 611
Logs: 0 | 724 uur
Antwoord #20 Juni 19, 2012, 11:13:44
edit2Rapporteer  
Is het niet een idee om je eigen kite te merken met een lapje stof waar je NAW gegevens op gedrukt zijn? Bij verwijdering van deze merking zou de kite dusdanig beschadigen dat deze niet meer te verkopen is. Nadeel is wel het doorverkopen van de kite...

Dit zorgt iig voor een flinke rompslomp voor de verkoper en als de kite te koop staat ergens kan je bewijzen dat deze van jou is.

Niet te doen. Als je het doorstikt is het zo los te maken. Als je het op een of andere manier verlijmt is het ook los te maken, of je plakt er iets overheen.

Kluisjes, auto, of oppompen.

Daar heb je wel een punt; als je wilt kan je het fixen. Je moet er alleen wel serieus moeite voor doen. Als de dief van tevoren ziet/weet dat de kite gemerkt is dan zal hij eerder geneigd zijn het niet te doen. Dieven zijn simpele domme mensen en bij een waarschuwing als: deze kite is gemerkt zal die vast wel zoiets hebben van...hmmm doe toch maar niet.

Je kite & je kitetas bedrukken met zoiets lijkt me wel een goede optie (met een sjabloon en wat verf)
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #21 Juni 19, 2012, 11:47:14
edit2Rapporteer  
Damn... is't weer zo ver.. ongeloofelijke hufters.
Monkh

Berichten: 294
Logs: 0 | 403 uur
Antwoord #22 Juni 19, 2012, 12:43:23
edit2Rapporteer  
Heeft iemand dit wel eens geprobeerd?

http://www.conrad.nl/ce/nl/product/750013/Tas-alarm

Met een haring oid kan het touwtje onopvallend worden vastgemaakt.
Jeffro

Berichten: 611
Logs: 0 | 724 uur
Antwoord #23 Juni 19, 2012, 13:12:37
edit2Rapporteer  
Heeft iemand dit wel eens geprobeerd?

http://www.conrad.nl/ce/nl/product/750013/Tas-alarm

Met een haring oid kan het touwtje onopvallend worden vastgemaakt.

Interessant als je bv op Oostvoorne bent en je twee kites hebt meegenomen...voor € 8,- zeker de moeite waard!
beachlife

Geen avatar

Berichten: 2
Antwoord #24 Juni 19, 2012, 21:51:15
edit2Rapporteer  
Thanks voor de reacties!

Elke keer als ik er aan denk wordt ik weer boos! Snap echt niet dat mensen zo triest kunnen zijn.

Kite al jaren en nog nooit zoiets meegemaakt, maar dit is wel een erg (z)dure les...

Dat apparaatje lijkt me wel wat, neem met veranderende wind vaak 2 kites mee dus blijft er als er niemand mee is altijd ééntje alleen achter op het strand.

Ben benieuwd hoe ik de volgende keer op het water sta...
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.