Die bar en kites van Susi is dus voor de vrouwen...
En Marc zal meer kunnen zeggen, want die is vandaag de kites gaan testen. Ik heb alleen de presentatie bijgewoond en ben met gratis zooi naar huis gegaan. Cabrinha iPhone hoes FTW!
Anyway: Susi's kite en bar zijn dus de vrouwenversie, hoort ook een vrouwen board bij. Slimme zet, 1 op de 3 nieuwe kiters is vrouw namelijk wist de importeur te vertellen.
Chaos zag er mooi uit vond ik, maar niets viel mij op als echt nieuw, BEHALVE: pocket in de kite waar zo'n lijnen-kam in zit. Grappig. Marc heeft er mee gevaren en kan er vast iets zinnigs over zeggen. Dubbel V bridles in ieder geval, met de Cabrinha sliders die ze al jaren hebben ipv katrollen.
Bar weer licht verbeterd, toggles van depower iets anders. Kleurstelling bar en lijnen is nu zwart wit ipv grijs/rood. Ze schijnen ook andere lijnen te hebben nu.
Andre Custom board zag er erg gelikt uit, waarom ze 'm met straps laten zien begrijp ik niet, doe dan de Ronix boots er op waar Dre mee vaart. Helaas geen surfboards, die waren nog niet klaar.