Gestolen F-one bandit III 6 m

Bauke

Geen avatar

Berichten: 198
Logs: 0 | 6 uur
Juni 23, 2012, 22:32:30
edit2Rapporteer  
Vandaag lekker wezen kiten op Oostvoorne (autostrand). Kwam er om een uur of 18:00 aan lekker het water opgegaan, toen ik ervan af kwam bleek mijn 6 Meter kite verdwenen te zijn (de tas van mijn 9 meter was nog wel aanwezig).

Heeft misschien iemand per ongeluk meegenomen of gezien?

Bauke de Waard
06-18815726

zie foto kite is gerepareerd (en zonder bar die zat in mijn 9 meter tas, wel nog een mystic windjack)
YJ

Berichten: 476
Logs: 0 | 106 uur
Antwoord #1 Juni 23, 2012, 22:52:49
edit2Rapporteer  
Klote, weer op autostrand dus  ThumpDown Toch maar andere kite in de auto laten, ook al is het een end lopen..

Zal ernaar uitkijken op Marktplaats en zo!
Bauke

Geen avatar

Berichten: 198
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #2 Juni 23, 2012, 22:53:36
edit2Rapporteer  
Klote, weer op autostrand dus  ThumpDown Toch maar andere kite in de auto laten, ook al is het een end lopen..

Zal ernaar uitkijken op Marktplaats en zo!

thnx
-=Banzai=-

Berichten: 98
Logs: 0 | 197 uur
Antwoord #3 Juni 23, 2012, 23:58:56
edit2Rapporteer  
Balen man, ik sprak je daar nog over langs het waterkant. Wat een toeval zeg, ik was er om 18:00 op de parkeer plaats. Gezien de toen aanwezige kiters ben ik maar het strand opgegaan. In iedergeval 'prettig' kennis gemaakt !
Bauke

Geen avatar

Berichten: 198
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #4 Juni 24, 2012, 10:39:08
edit2Rapporteer  
Balen man, ik sprak je daar nog over langs het waterkant. Wat een toeval zeg, ik was er om 18:00 op de parkeer plaats. Gezien de toen aanwezige kiters ben ik maar het strand opgegaan. In iedergeval 'prettig' kennis gemaakt !

ik had ook zoiets, zag zoveel mensen op het water en op parkeerplaats dat ik maar ben gaan lopen.
Op advies van kiters die terug kwamen beide kite's meegenomen. Maar prettig kennis gemaakt. (was niet al te voelijk toen wij elkaar spraken) 
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.