|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Zo dat was weer een super dag kiten! Lekker in het zonnetje, heerlijk relaxt windje, een muziekje en een mooie tent + windmeter! Kitesurfschool Element & Nederlandse Kitesurf Vereniging (Tom) bedankt.
|
|
|
Idefixe
|
zo alles uitgeladen......... beetje gesloopt , snel m'n bed in . Morgen wind
|
|
|
feddomw
Gast
|
Mocht er een vergunning komen: ik heb een 4x4 die gebruikt kan worden als Loek of Barry het af laten weten....
Thanks verder voorhet regelen. Tent met muziek trouwens maakte het echt af.
|
|
|
alexander1965
Logs: 0 | 4 uur
|
Was gezellig en leuke mede sporters bij elkaar. Jammer van de wind. Voor herhaling vatbaar met meer testmateriaal gezien de opkomst. Zijn er fotos gemaakt eigenlijk die we kunnen bekijken?
|
|
|
Tim_GTS5
|
Mooi warm dagje , erg gezellig en leuk om weer wat nieuwe gezichten te zien. Thanks Ed !
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Was gezellig en goed geregeld door Kitesurfschool Element Mooi weer, grote opkomst, mooie spot, duidelijke uitleg van Ed, af en toe lekker even in de schaduw van de NKV tent nieuwe-style, met heerlijk muziekje op de achtergrond... Lekker Tom! Na afloop heerlijk gegeten in Strandpaviljoen C-side
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik heb dit dus helaas moeten missen, wat enorm jammer is. De volgende keer ben ik erbij
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Zo, alle aanpassingen na vorig weekend klaar en we gaan hier dan ook maar even dik vet bij zijn NKV tent nieuwe stijl. Mooie windmeter op het dak ( weet je altijd of het nou echt wel zo hard waait..... ) ..... ..... En hoe bevalt de nieuwe CaTeC windmeter Tom?
|
|
|
BdB
|
Helaas moeten missen, maar bij kiteloop clinic ben ik er bij :-)
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
sjooh en nu worden er vandaag weer ff 50 directional boortjes besteld?? Ed, die sjops zijn zeekerz blij met jou Sodeju Ed, mooie bak....maar, wat heb je op het strand aan een 4x4, 6liter en ruim 2 ton staal als je er straatbanden onder hebt???
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Misschien redelijk comfortabel over straat rijden? Strand doet ie ook met deze banden is gisteren gebleken.
|
|
|
feddomw
Gast
|
Misschien redelijk comfortabel over straat rijden? Strand doet ie ook met deze banden is gisteren gebleken.
LOL Ik zou me ook aangesproken voelen, Loek! Volgende set bij mij wordt trouwens iets meer off-road gericht, BF Goodrich A/T of zo.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Ed, zijn er al plannen voor een volgende wave clinic? Of is de eerstvolgende clinic: loepies draaien in t poeltje >7Bft?
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Ed, zijn er al plannen voor een volgende wave clinic? Of is de eerstvolgende clinic: loepies draaien in t poeltje >7Bft?
Precies dat ja! Alleen moeten wij nog even tijd hebben om dat te organiseren
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hoogst interessant... Ed, zou er mss ook een mogelijkheid bestaan (a la NKV veiligheidsclinic) dit ook op Wijk of IJmuiden te organiseren? Wordt hier nog wat mee gedaan ??? Lijkt me heel leuk namelijk, maar zeeland is wel erg ver !!!
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
En een beetje naar Tarifa heen en weer vliegen is niet ver?
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
dat was een mooie dag zeg, met het zonnetje erbij... doe mij er zo nog maar een paar.
enne, Ouddorp is geen Zeeland maar gwoon Zuid Holland hoor.
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Wat kun jij weer overdrijven Richard, Den Helder - Ouddorp is maar 2,5u rijden. Daarnaast mag een school in dit regeltjesland niet 123 uitwijken naar andere spots ivm vergunningen.
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Wat kun jij weer overdrijven Richard, Den Helder - Ouddorp is maar 2,5u rijden. Daarnaast mag een school in dit regeltjesland niet 123 uitwijken naar andere spots ivm vergunningen.
Okee, je heb gelijk, maar dan nog blijft het een takke end rijde voor de Noord hollanders voor even een clinicje. Normaal rij je hier in 30 minuten naar de spot, zowel Ijselmeer als de Noord zee en dan is 2.5 uur toch wel een heel eind Maar een zoot testplanke meenemen en een clinnicje doen zou dat verboden worden op Wijk aan zee dan ??? Ik zie het probleem niet, vrij strand voor iedereen. Er worden daar de hele zomer test clinics gehouden van diverse kites zonder problemen
|
|
|